娛樂滿紛 26FUN's Archiver

EVO-8 發表於 2005-6-10 11:45 AM

記得小時候飲汽水嗎?[積極+]

記得小時候飲汽水,揭蓋掩換獎品,儲蓋掩儲到巔........
!R&Y![ \6Zw^t 搖搖,穿梭(現),浮床.........
G{2Z!e PR 飲到傻,大家發表下!
["]#Kh1`&B8?Equ :P:P
,T9Viqmf F0?p `,c'Z u0Q-d|(L2}
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 12:01 PM [/i]]

eraser 發表於 2005-6-10 11:47 AM

金、銀、及普通搖搖(可樂出)
N!IwFTj
P-oqkA4c [[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:02 PM [/i]]

adamas 發表於 2005-6-10 11:49 AM

小時候無乜呢D興趣
/U!ulX.W @0Z8B"J X._ 不過上年係惠康返夜晚part timev} g0n4?#l(K
唔知果期可口可樂搞咩樽蓋儲積分換野
\4P+J P h'qJ @ 班part time同事一到收舖就開D兩公升羅個蓋但又飲唔哂
7o(CqvpV7@ 勁搞笑

良友 發表於 2005-6-10 11:54 AM

我果陣細個,3F^.i r R!L;R*B|
同個FRIEND特登去超級市場拎開人地D野飲個蓋(即係偷野)
1s3E:S-~ l@3Q 去完一間又一間,都係為左個蓋.....十分九西呢!

eraser 發表於 2005-6-10 11:56 AM

要乞求士多老闆攞,好慘!
EZS}#u*uxO /xh%n N#V I a5?
[[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:04 PM [/i]]

adamas 發表於 2005-6-10 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-10 11:54 AM:U6]#U"pW%ck&Y|/l
我果陣細個,rQqJ6\Bw._&At
同個FRIEND特登去超級市場拎開人地D野飲個蓋(即係偷野)
UHP6Lj#?0Y m!s 去完一間又一間,都係為左個蓋.....十分九西呢! [/quote]
4r!BjN+BiDe
|!~ k1~[M'e3pl n7{e 你呢D正X街:lol:
4N^\#]i+hWt 我做惠康part time時都周不時見有D蓋比人開左去 r!^Qvh2R ToC C
阿頭仲懷疑係我地做

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-10 12:05 PM

我記得我買通個士多老細2[ N-G5Yj-\b U(Z:J[
叫佢俾哂d「蓋掩」我地
&?l-RLy%s 我地就幫佢睇下鋪頭
!T^FtP !MV9N6WsA
我記得換過大卡車(玩具)t,krt5\"bnke+M W
自動添架:lol:

EVO-8 發表於 2005-6-10 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-6-10 11:49 AM:
%b8Yx8`3g4\ H%t 小時候無乜呢D興趣"k I9j LN Ww4a
不過上年係惠康返... [/quote]
#Z^4J0^q6TQ](A+c
RH"^vI-g z$v1P 又 記得好似有贈飲,依家好似少左....
)y9M)Y` }%C :o

EVO-8 發表於 2005-6-10 12:14 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-6-10 12:05 PM:
$TM3B#J/Ey 我記得我買通個士多老細
N#RF[q]S 叫佢俾哂d「蓋掩」我地W-_0q%b1u
我地就幫佢睇下鋪頭 g@t~Nh3M'yi
k!W3J,XM8nfk'O!Ll
我記得換過大卡車(玩具)
vjL9}I sy,i g!H 自動添架:lol: [/quote]P%EZ\.Ju J

:u~:n[3Z] 係咪可x可樂架jJ;TRt
!

iori719 發表於 2005-6-10 12:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-10 12:29 PM

[quote]Originally posted by [i]EVO-8[/i] at 2005-6-10 12:14:v y1|v5Xh~p` Ai
bp dxV

xn GD5~9mG8tQ 係咪可x可樂架
9F,o5\kB%} ! [/quote]})TB.w:J$H$g
係呀:lol:

singgeihot 發表於 2005-6-10 12:31 PM

[quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-10 11:47 AM:_FzN,P,J
金、銀、及普通搖搖(可樂出)4nfRE?S4U!k

5eY;Oj$?JM m [[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:02 PM [/i]] [/quote]
])k z/L&h^ol | |yo-f
我記得仲有全能搖搖, 强人搖搖, 冠軍搖搖
8L0iWP(q(Y'm&j 鈿個嗰陣老豆唔俾我响客廳玩, 我都係响阿哥間房玩向前連 fing 三圈 (呢招有名架, 不過吾記得), 但間房極細, fing 到手瘀腳瘀先練得成 :)

singgeihot 發表於 2005-6-10 12:33 PM

:)  d 相好正呀!! (眼有睙光)

iori719 發表於 2005-6-10 12:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adamas 發表於 2005-6-10 12:44 PM

果D搖搖真係經典

發表於 2005-6-10 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-10 12:31 PM:g/p8{ [u
Xm)K2Z@ uH
e K\FBo/XA6H
我記得仲有全能搖搖, 强人搖搖, ... [/quote]O-L$OIq
大回環:D
:|:|gvm%py {3R!l 仲有半個圈既中回環,乜鬼天外飛仙,拖狗散步:lol:\;Ku3Z5H~
,f1^`5{ OCenl
我中得最多既係贈飲T^T

william303 發表於 2005-6-10 02:52 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-10 02:39 PM:2Px7B3q;|

+Z8P9tQiY 大回環:D\9F#xGr Ce
仲有半個圈既中回環,乜鬼天外飛仙,拖狗散步:lol:~ | _T0_5j)}I)S
g3z/uo&N2Vn9P\
我中得最多既係贈飲T^T [/quote]
I^}7SQIG 最經典果招,巴黎鐵塔!:D

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-10 03:18 PM

[quote]Originally posted by [i]eraser[/i] at 2005-6-10 11:47 AM:b S0L6Fp o?&PY
金、銀、及普通搖搖(可樂出)
~ v e7t$_D,qX!Jf
j4Y9NVC+y F [[i] Last edited by eraser on 2005-6-10 at 12:02 PM [/i]] [/quote] |2\]B P6i.G
我老豆換左個金搖搖比我家姐~不過唔知幾時變左銀搖搖=.=

eraser 發表於 2005-6-10 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-6-10 03:18 PM:/x2u{n{*yB4l
Xs4F;D7j)\2GX:x
我老豆換左個金搖搖比我家姐~不過唔知幾時變左銀搖搖=.= [/quote]%e5Y*a$Xz4i

]/|+k0~.v)@6o#OY 當時金搖搖很有價值,金色與銀色遠看又差不多,會唔會....:P 講笑..xgq&v(j%S N
;EAP6J:kH;O8u%Cr?
其實是否變色了,金色變淡了..?

ilovefuckingyou 發表於 2005-6-10 04:45 PM

嘩~可樂重有換過毽架,記唔記得~?
0i ~t'WE&L
#h)s}&|G zx%o,X 膠頭架,不過唔係幾好踢既~所以無咩熱潮~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.