娛樂滿紛 26FUN's Archiver

甲狀腺 發表於 2005-6-10 04:16 PM

[奇想] 甲狀腺連環不幸事件 [樂+]

這是我的真人真事L2K,R@X4r Wa#G
有一日放工返屋企,聽列入面好嘈,入到去竟然見到,董建華.梁錦松和葉劉淑儀,Z8l(V&`-F_HP h
正在毆打曾蔭權,於是我立即報警,但比董建華制止,佢話如果我唔報警就比特首我做,+Us1u9G q3Gq#D
我應成佢結果做左特首.但我做左唔夠1小時香港就宣佈淪陷,於是我去獅子山避難,,u'Y0E8i4`$Ng,^5t
點知突然有隻獅子跳出黎同我講:叫我比3分1身體佢,如果唔比會咬死我.
!i-Km;c3fOfM%s,[ g:v 結果傾掂左比4分1佢.跟住佢話唔夠喉.我好驚所以直奔亞富汗投靠拉登,拉登非常 _"w;z1qfvJ
好客,比左d亞富汗特產我(係一隻熊貓鎖匙扣),重帶我去佢既地下皇宮玩,入面好大
1Hn7jD!V7\a 又有無敵海景.佢重比左好多錢我,但係陰司紙黎,我問佢點解,佢就直認自己死左.
6u`BvUp7]I3]&n 之後我就螺住d錢去紙紮城做d小生意.牛頭馬面發現左我唔係用紙造,結果將我殺死左!9G_,`)z2?`

Uz9D(X)J!r2qb:l.m Y 以上故事教訓我地唔好吸煙呀,
YO T0d L4z%tCA5aa.z 以上純粹虛構
l] S i$K!Z,{ nm7Y v5n7Ji!T
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 04:30 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-10 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 04:16 PM:
?1ciA ?X%b%~ 這是我的真人真事
8X4M1q-tJ3yr!h { 有一日放工返屋企,... [/quote]:h}Cyz!s
[b][color=Navy]26FUN.COM 娛樂滿紛 » 吹水版 » 甲狀腺連環不幸事件 [color=LimeGreen][vivi+++][/color] [/color][/b]
Y0qx5kRc3Tl&PR p(h-l$oG"KxV
[img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img]w)Nb*xp'r0?1J

?X3}#EK$`F T#\t 太精彩

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-10 04:29 PM

>>這是我的真人真事p/eOR:S5r.rg^
>>以上純粹虛構*e1NVM7I[pw_Y+M

7pI { Uv9a6`I 咁會否太過d呢?!!

iori719 發表於 2005-6-10 04:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

甲狀腺 發表於 2005-6-10 04:38 PM

多謝各位賞識,本人無限感激

SEEK 發表於 2005-6-10 05:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Rika 發表於 2005-6-10 05:35 PM

好野,咁好諗到

sfxc0000 發表於 2005-6-10 06:19 PM

好特別o既topic:lol:
yg"s}$d!P }PIt 繼續努力呀:D

發表於 2005-6-10 07:44 PM

你係咪將自己夢境寫出黎?

發表於 2005-6-10 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-6-10 05:35 PM:
:Rjv8}V 好野,咁好諗到 [/quote](tR8W2dB
當人超無聊時,乜都諗到;)

月月鳥 發表於 2005-6-10 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 16:16:
Z-eL Z4?F0p*d [color=Red]以上故事教訓我地唔好吸煙呀[/color],
S)E@4wX @'mY 以上純粹虛構
!A]t9uX/w#r'p G O [/quote]/L-{5@3gn3^"d
有何關係

honeyharajuku 發表於 2005-6-10 09:49 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 04:16 PM:
,|%CX z#p{0g8B;P 這是我的真人真事 |8W}4Ky3j
有一日放工返屋企,... [/quote]6`/u(CS4txf~

"@#V_ hT8m
u4a@F{_$W 最精彩就係最尾果句....
u e7@+A%R N"@ w0PA 呢個故事教訓我地唔好吸煙呀!!!

joebar 發表於 2005-6-11 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-10 09:23 PM:5m$qd-Z9XY
dB@7M"D F R n
有何關係 [/quote]
J Vg2k,^*I*I
0N7KUy;^
!^Fr)t8w#K.V 我諗係完全無關囉..................因為成果故仔都係用d無關o既野炒埋一碟再上菜........
G3]h RH!b 不過硬係要話佢地有關係o既話,咁個關係就係..........................................................
[ `RUy&w*J 都係同一個人作出黎ga~~~~:D:D:D(逃)

jason williams 發表於 2005-6-11 12:02 AM

i love 無聊
+C9f2g:n1h~| appreciate yr creative!

Christy~呀華 發表於 2005-6-11 02:12 AM

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

taipotse 發表於 2005-6-11 10:01 AM

太兒戲&L&w#yB4P V-VMJ,\,?

8hUuJO1E_([$fZ 睇完剩係覺得自己寫篇有紋有路既文章好on 居(如果咁都值得鼓勵)
UD p T W6Z;hN&E2?6R w!z2b [1MnL&M
問心果句_9B^%f"N#o-FV
n([ yn S:s2d
奇想同妄想係兩回事 f:mx6v{

?,_8u%@.T 發up風 有誰不懂*Y.X&t1@ H1WKL&zp

u.~*~!} q,bi9`.d5M 個個都學佢 咁呢個版唔駛剩#N{9Zc G G2h3M"a
點解唔放落kwoktatsing無聊100%特區 8vMYS g[
我覺得....,]T:K(@/T;Fl%W MJ
無100%
%X] }Z3G w:O\T.o3f 都有99%
9t?R8sbKb/@8}@
8iz2a D_:d`,w l.A/ED.OM/\gg
[color=Red]Last Post 我不再發帖[/color]
H0ggV8BB/QV3C U D(A!o j?\
[[i] Last edited by taipotse on 2005-6-11 at 10:42 AM [/i]]

本篤十六世 發表於 2005-6-11 10:28 AM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-6-11 10:01 AM:
G3HDZ~y#||L9[.i 太兒戲H__#~xk6k/i`@t

4S BOfb%I)^ 睇完剩係覺得自己寫篇有紋... [/quote]
E)lg8D7e9E!rd ] pls don't say that,i support 甲狀腺 ga,4tqj8U)z2t a-C
if you can same an similar article,just
+f$n"lB)J!W*TZ post it for us to read.
3T:aT]+G Cl 甲狀腺 bro is an expert in this field.

甲狀腺 發表於 2005-6-11 12:04 PM

如果某人不滿我的言論(例如:taipotse此人)
ap-i{W+Y 我請求您發起聲討甲狀腺行動
~)PwF'M7~ \%W8Nk 如果您果一帖能頂十帖的話,我會感到非常惋惜5WdL:W6[Fe YXG
我亦在此多謝(本篤哥)既支持

良友 發表於 2005-6-11 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-6-11 10:01 AM:
'n;R2DXM 太兒戲PJK u/\ |0h9w K
)hZ U ^-vj hM
睇完剩係覺得自己寫篇有紋... [/quote]
*jZ2Rg }&S^W
APM7h`1{Up 你一個post都未出過,+Q%y4w0Ll.m
又要彈人乜彈人物,;KYgl*f5kC Q~
唔鼓勵下佢,唔通鼓勵你呢D一味識得回覆的人呀?

taipotse 發表於 2005-6-11 01:09 PM

又係我!

to本篤及甲 pHIsa_5O/Q4xz`l
e)vwN@2sifA
兄弟講到聲討咁嚴重
:D wNdjz 我想講番聲;p5[C%QP#]
第一 我唔會開d咁既貼
fHId/j V.?SHNX6? 嗌交可以private msg
)yc ]-h6B-[ 係度開呢d貼 :f8]5\5]+|
搞到呢個版咁多無聊ge爭拗
Cj||_dN 無謂要版主難做7W[F$ex
無人想見到咁+VfE'x ~L8C
!a#C?*Gz/C
第二pa(O5I+H!A
你接受唔到我對你呢篇野既感受
R/Y q2YQ$m2Tj$R "太兒戲"
_c Z&I-r "發up風"]k Q2f?g
ok1EqU-AX8DBkP)C.m
1H/`9g;u AU5[Y
咁我用番d好聽d既說話去代替Jj#b$gQpX9J
"充滿童真"
"x7PwEN*Y!~AF "天馬行空" l[{z:~1`iG

&@ [Q0dA1O r-US 語氣差左
3wj9t]{S L1k"? 加聲sorry~P'e4l,Mi z
s QG |#?:W
你大人有大量~
,z#RG%@$B|F2K*W 至于頂你十篇我無德無能%C Q/E3u1s5L8@;g
的確能擔此大任非兄弟莫屬-sf@fw2o ok
由你來黎post十篇 二十篇 三十篇呢類作品,zQ8`Y4o
你喜歡怎樣就怎樣吧*wg:[(O$Iu0h
是我多事了~
ay9M!b t,A
Aytvnf 好了 今次我不會再覆這個post了~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.