娛樂滿紛 26FUN's Archiver

甲狀腺 發表於 2005-6-10 04:16 PM

[奇想] 甲狀腺連環不幸事件 [樂+]

這是我的真人真事
HORcz6L'auS/M 有一日放工返屋企,聽列入面好嘈,入到去竟然見到,董建華.梁錦松和葉劉淑儀,6Psi:Et8_,w2N Z
正在毆打曾蔭權,於是我立即報警,但比董建華制止,佢話如果我唔報警就比特首我做,
WkW h zBckI 我應成佢結果做左特首.但我做左唔夠1小時香港就宣佈淪陷,於是我去獅子山避難,
%B,Y%KJ k] 點知突然有隻獅子跳出黎同我講:叫我比3分1身體佢,如果唔比會咬死我.L7HwC-] N P
結果傾掂左比4分1佢.跟住佢話唔夠喉.我好驚所以直奔亞富汗投靠拉登,拉登非常
5J%D!~/e/L.c+Lmy9[3a 好客,比左d亞富汗特產我(係一隻熊貓鎖匙扣),重帶我去佢既地下皇宮玩,入面好大
:_ iy6R7M 又有無敵海景.佢重比左好多錢我,但係陰司紙黎,我問佢點解,佢就直認自己死左.
6L HXUT*\9w 之後我就螺住d錢去紙紮城做d小生意.牛頭馬面發現左我唔係用紙造,結果將我殺死左!
_#FB5["Js
^aK2n.SV0tT H 以上故事教訓我地唔好吸煙呀,
8I^ x!T8|.VZ6r 以上純粹虛構)xo f1YT)dk

U&c U @\'gV [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 04:30 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-10 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 04:16 PM:
v|"C qG G w7f,g 這是我的真人真事
F'd6l:TZ0s g0V E{ 有一日放工返屋企,... [/quote] wg7D:]7Z6E
[b][color=Navy]26FUN.COM 娛樂滿紛 » 吹水版 » 甲狀腺連環不幸事件 [color=LimeGreen][vivi+++][/color] [/color][/b]
]5TpWBjIY
/d~:[1mN6g_ [img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img]Fd-J1}/r
A]_$\To8n9XG
太精彩

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-10 04:29 PM

>>這是我的真人真事 U(]9YB VA+Y N z!A
>>以上純粹虛構0Znj;^0wV
,M6Y}Y:Ep g2rG
咁會否太過d呢?!!

iori719 發表於 2005-6-10 04:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

甲狀腺 發表於 2005-6-10 04:38 PM

多謝各位賞識,本人無限感激

SEEK 發表於 2005-6-10 05:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Rika 發表於 2005-6-10 05:35 PM

好野,咁好諗到

sfxc0000 發表於 2005-6-10 06:19 PM

好特別o既topic:lol:
Jr F]&G%l*{"T#Yd 繼續努力呀:D

發表於 2005-6-10 07:44 PM

你係咪將自己夢境寫出黎?

發表於 2005-6-10 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-6-10 05:35 PM:
/|P.v.^D&E| 好野,咁好諗到 [/quote]-_b:W-uS,w,T
當人超無聊時,乜都諗到;)

月月鳥 發表於 2005-6-10 07:53 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 16:16:
RD!UgjK [color=Red]以上故事教訓我地唔好吸煙呀[/color],V*vl,o!\ v&w
以上純粹虛構
?3nJ4EQN5K$y c [/quote]
t[M(?Cf 有何關係

honeyharajuku 發表於 2005-6-10 09:49 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 04:16 PM:
VCw NH0s!eL!s 這是我的真人真事 r u[4r `h
有一日放工返屋企,... [/quote]Up%wo'd|hd
#ouk)i'^;j

eY+MTph 最精彩就係最尾果句....
;Yr:s tG)Hc 呢個故事教訓我地唔好吸煙呀!!!

joebar 發表於 2005-6-11 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-10 09:23 PM:
nR)O;FD)L
Hz;ss)g"p5N { 有何關係 [/quote]K4YrEO/f2r y"^,J

oL!t@F v:^ ,lJ/p.E9vt!\ G8Qv~
我諗係完全無關囉..................因為成果故仔都係用d無關o既野炒埋一碟再上菜........
)Ld2?)n*W-y.M]v.\6E 不過硬係要話佢地有關係o既話,咁個關係就係..........................................................jQp Xl7^8t+t5yG
都係同一個人作出黎ga~~~~:D:D:D(逃)

jason williams 發表於 2005-6-11 12:02 AM

i love 無聊$R:cM8\V)v
appreciate yr creative!

Christy~呀華 發表於 2005-6-11 02:12 AM

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

taipotse 發表於 2005-6-11 10:01 AM

太兒戲u7VY$} I$ld!H:sw

,DAI(U/GY9]7he 睇完剩係覺得自己寫篇有紋有路既文章好on 居(如果咁都值得鼓勵)
r6dwR YZ,]d 9V)J'Uhw
問心果句 Q rYp+tv
)V D'u;@e yG@
奇想同妄想係兩回事
JIjo8m(@XF !C3\`({!?H
發up風 有誰不懂
9O5|XR;A.zY Tc0tW'V _I_ }(X
個個都學佢 咁呢個版唔駛剩
t `A4P$sL*g!J 點解唔放落kwoktatsing無聊100%特區 /J T+t f\Zel#^
我覺得....#G!U7C%Guuo1F^
無100%
4V$k!~v O [0U&~B 都有99%
f#c:Z]9{h:Gi
Gf:{1{1`-J9W
us+Zl j(S)_ [color=Red]Last Post 我不再發帖[/color](E-Z@#Eg-El
5~J]q^t
[[i] Last edited by taipotse on 2005-6-11 at 10:42 AM [/i]]

本篤十六世 發表於 2005-6-11 10:28 AM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-6-11 10:01 AM:
(Z(EOwSW{aX|'QS 太兒戲
|7rh,Y2D ^h[YbQH+J&{#k
睇完剩係覺得自己寫篇有紋... [/quote]
{8U]0I|3v pls don't say that,i support 甲狀腺 ga,
W VNHn-~ if you can same an similar article,justx}#Qg0znf
post it for us to read.
XTe9w*m!Wx)L;q 甲狀腺 bro is an expert in this field.

甲狀腺 發表於 2005-6-11 12:04 PM

如果某人不滿我的言論(例如:taipotse此人)
9tq'pgS2C 我請求您發起聲討甲狀腺行動
L.n0Hg;g 如果您果一帖能頂十帖的話,我會感到非常惋惜
t6t,Q@k \.WA)L 我亦在此多謝(本篤哥)既支持

良友 發表於 2005-6-11 12:53 PM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-6-11 10:01 AM:
Asi/gY g.M_ 太兒戲-R pM5f0AQRz"M4NN
n!z ? E U H
睇完剩係覺得自己寫篇有紋... [/quote]
"N(y f CjV7\ B'``2s{
你一個post都未出過,
Ul St ^Iqf&S 又要彈人乜彈人物,
\4g/q+U9M sS 唔鼓勵下佢,唔通鼓勵你呢D一味識得回覆的人呀?

taipotse 發表於 2005-6-11 01:09 PM

又係我!

to本篤及甲"_U"nv3j1z!y]%Y
3]$Uz6r~u*|2u
兄弟講到聲討咁嚴重;vZi(I.[};Ddp
我想講番聲
^+BI%l'_%f%G h 第一 我唔會開d咁既貼
5b x!B5S_8e} 嗌交可以private msg
^ls,?;D#s:t:y 係度開呢d貼 1MS XD-z9D2DiB*h1`
搞到呢個版咁多無聊ge爭拗 [.x0zC2t.?;\
無謂要版主難做T'w7YG"T^
無人想見到咁0\g [Y6[~1D(A3O
#D9z'AMD4y:E$g
第二,eCn3H-u-B
你接受唔到我對你呢篇野既感受{*m`~ ^ S
"太兒戲"
c/xI/KiF%l "發up風"6h&k8}6w*~5cy TP
okZ4o/ar%^2Cg)V
'K*T1{-p8N*t(B
咁我用番d好聽d既說話去代替
&l8K9f'|_$l_ "充滿童真"eKtG5@b
"天馬行空"
.Fs)E T7@ F N[,Y6A6J-Z6T
語氣差左+R8K&?Mrp
加聲sorry~X};ZF:]$H
)mpI3bm3W[H&A
你大人有大量~
3sQo1v8p 至于頂你十篇我無德無能9`iT&N'o
的確能擔此大任非兄弟莫屬5G/t)Aw2~#z6t)l%p
由你來黎post十篇 二十篇 三十篇呢類作品I-PKwnP
你喜歡怎樣就怎樣吧Zb:c%[+\.Av7D
是我多事了~4uI e @qc%l?
5obI Uy#u
好了 今次我不會再覆這個post了~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.