[奇想] 甲狀腺連環不幸事件 [樂+]
這是我的真人真事有一日放工返屋企,聽列入面好嘈,入到去竟然見到,董建華.梁錦松和葉劉淑儀,6Psi:Et8_,w2N Z
正在毆打曾蔭權,於是我立即報警,但比董建華制止,佢話如果我唔報警就比特首我做,
我應成佢結果做左特首.但我做左唔夠1小時香港就宣佈淪陷,於是我去獅子山避難,
點知突然有隻獅子跳出黎同我講:叫我比3分1身體佢,如果唔比會咬死我.L7HwC-] N P
結果傾掂左比4分1佢.跟住佢話唔夠喉.我好驚所以直奔亞富汗投靠拉登,拉登非常
好客,比左d亞富汗特產我(係一隻熊貓鎖匙扣),重帶我去佢既地下皇宮玩,入面好大
又有無敵海景.佢重比左好多錢我,但係陰司紙黎,我問佢點解,佢就直認自己死左.
之後我就螺住d錢去紙紮城做d小生意.牛頭馬面發現左我唔係用紙造,結果將我殺死左!
以上故事教訓我地唔好吸煙呀,
以上純粹虛構)xo f1YT)dk
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 04:30 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 04:16 PM:
這是我的真人真事
有一日放工返屋企,... [/quote]wg7D:]7Z6E
[b][color=Navy]26FUN.COM 娛樂滿紛 » 吹水版 » 甲狀腺連環不幸事件 [color=LimeGreen][vivi+++][/color] [/color][/b]
[img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/default/agree.gif[/img]Fd-J1}/r
A]_$\To8n9XG
太精彩 >>這是我的真人真事U(]9YBVA+Y N z!A
>>以上純粹虛構0Znj;^0wV
,M6Y}Y:Ep g2rG
咁會否太過d呢?!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 多謝各位賞識,本人無限感激 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 好野,咁好諗到 好特別o既topic:lol:
繼續努力呀:D 你係咪將自己夢境寫出黎? [quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-6-10 05:35 PM:
好野,咁好諗到 [/quote]-_b:W-uS,w,T
當人超無聊時,乜都諗到;) [quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 16:16:
[color=Red]以上故事教訓我地唔好吸煙呀[/color],V*vl,o!\ v&w
以上純粹虛構
[/quote]
有何關係 [quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-10 04:16 PM:
這是我的真人真事 r u[4r`h
有一日放工返屋企,... [/quote]Up%wo'd|hd
#ouk)i'^;j
最精彩就係最尾果句....
呢個故事教訓我地唔好吸煙呀!!! [quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-6-10 09:23 PM:
有何關係 [/quote]K4YrEO/f2ry"^,J
,lJ/p.E9vt!\ G8Qv~
我諗係完全無關囉..................因為成果故仔都係用d無關o既野炒埋一碟再上菜........
不過硬係要話佢地有關係o既話,咁個關係就係..........................................................jQp Xl7^8t+t5yG
都係同一個人作出黎ga~~~~:D:D:D(逃) i love 無聊$R:cM8\V)v
appreciate yr creative! 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: 太兒戲u7VY$}I$ld!H:sw
睇完剩係覺得自己寫篇有紋有路既文章好on 居(如果咁都值得鼓勵)
9V)J'U hw
問心果句 Q rYp+tv
)V D'u;@ eyG@
奇想同妄想係兩回事
!C3\`({!?H
發up風 有誰不懂
_I_ }(X
個個都學佢 咁呢個版唔駛剩
點解唔放落kwoktatsing無聊100%特區 /J T+tf\Zel#^
我覺得....#G!U7C%Guuo1F^
無100%
都有99%
[color=Red]Last Post 我不再發帖[/color](E-Z@#Eg-El
5~J]q^t
[[i] Last edited by taipotse on 2005-6-11 at 10:42 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-6-11 10:01 AM:
太兒戲
^h[YbQH+J&{#k
睇完剩係覺得自己寫篇有紋... [/quote]
pls don't say that,i support 甲狀腺 ga,