娛樂滿紛 26FUN's Archiver

spector.R 發表於 2005-6-10 05:16 PM

你地老左會唔會去公園捉棋玩雀?[積極回應者+]

每朝一出門口都會經過一個公園, d 公公婆婆已經全部霸好哂位, 男既就捉棋玩雀吹水, 女既就圍埋係d 石檯度聚賭, 日日就係咁樣度過....3__i8sC,q0P
`gN&ha? oQ
我就係度諗, 當我地呢班年青人老左既時候會唔會好似佢地咁... 定還是照舊做返我地做開既野, 唱K ,睇戲, 打機, 上26FUN.......
:L2^-a_X d1[U$S3VC4gT W$c
我自己就唔會去公園la, 捉棋都可能會既, 玩雀?? no way.......
;m cW@/O6P ~:eK(ncNp6B1f

;N b~4p+l (A+~a%@!G9dDN
請大家係度發表下你地既意見, 等我地一齊做個預測既統計la ~~~~:D)uu9Ba:]-g A,n6_
@,@6MS#q ?a!fH-W
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-10 at 05:56 PM [/i]]

SEEK 發表於 2005-6-10 05:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

leess 發表於 2005-6-10 05:37 PM

我都會捉下棋

Rika 發表於 2005-6-10 05:40 PM

我估我唔會

waithung 發表於 2005-6-10 06:40 PM

其實我而家都好似d阿伯咁成日捉棋~G0L!\(K3a
無論o係學校同同學捉~ }`Wn'p]l-^+R
定係返黎o係sina捉~#Dbw%Q,W
總之就一日捉到黑~)c*Q _??LY
所以我好肯定我第時老左一定會去公園捉棋~rh[0g,W]
不過玩雀就難講d~ F;UnD @h8eL
因為我覺得d雀(noise)好煩~

大家樂1234 發表於 2005-6-10 06:51 PM

一定會捉棋
0z5Sl$_Ae"Q 無得玩電腦就會寄情於棋

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-10 07:04 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-6-10 06:51 PM:,av/t)Uv:H#nuf\
一定會捉棋Zb;R.gj)D|#B
無得玩電腦就會寄情於棋 [/quote]j btDG5|I~8j
到時都唔知有冇電腦e樣野lu

發表於 2005-6-10 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-6-10 06:40 PM:W2t"VL\${ xjg
其實我而家都好似d阿伯咁成日捉棋~
;S3N3B1zs ... [/quote]s/}u'\,@%{
嗯!我又係:lol:你捉咩棋?睇下會唔會撞到你

甲狀腺 發表於 2005-6-10 07:59 PM

到我地老左ga時候,香港應該已經冇晒公園啦

fmchelloauntie 發表於 2005-6-10 08:05 PM

到時我地個個都0係網上打online game(可能online 捉其)...而d細既就玩d再新d既野

pokemons 發表於 2005-6-10 08:20 PM

開間機鋪,網吧!可以同D靚仔一齊打機,望下女仔。
j9a1\+i-s8X9{ 又可以同佢地講下我以前後生的打機史,溝女史,總之就吹下水!
#k3m-bgB 如果佢地吾信就叼佢地,番去問下你啊爺啦。

aiqidejiao 發表於 2005-6-10 08:20 PM

小弟去到屋企附近既公園仔都係睇棋多SkO9~h]1E
一來冇咩高手,勁少少既都好少出現,莫講話勁如我個半個師傅
]'C9Gix } g 二來同0的唔勁既捉不如番家上網(Z*B]9T.y$@j
三來屋企附近既阿伯少捉錢
?iqh9g;BF
2Oyi!`n"S|*a 牛下既公園真係頹左好多......

honeyharajuku 發表於 2005-6-10 08:22 PM

其實捉唔捉棋都唔太重要.玩唔玩雀都係次要問題..
5bi SO9R [.oq 最緊要就係唔好將d"惡習"帶到老. 年輕時衰過玩過就算喇..
#vSBs2H] 咩叫"惡習"呢?  例如 : 病態賭博.叫雞歲月.毒海豪情等等.....
(|OO^7EBKR#n.n 好多阿伯除左會係公園捉棋外.仲會係樹聚賭. 賭既有咩賭呢?"[:HsJ"]^%Ow"I+~
有牌九.魚蝦hi.鋤dee.十三張.三公.廿一點.什至...中國象棋!!!!!
t$C4NK1](BLD 1蚊隻.5蚊隻.10蚊隻大有人在! 將公園變成佢地既賭場!
%G!q[Ptv4R 有d"賭王"除左玩賭外.仲會介紹d"兄弟"去混.混下混下好多都會馬上風!!7]`-B*^R$uc
至於毒海豪情就真係夠晒毒.成幾十歲人..都仲睇唔透.3ie)Vu5T[6Xr3T
係公園度爆大麻.飲下B(咳藥水).食下4仔(海洛英)又打曲king(打可卡因針)...
0q-v:k-Oz%Q 搞到公園烏煙瘴氣...
`)W as]
q0V?5C5` U0m 有時呢種阿伯仲衰過我地d後生既!O AQ \'~
比我老左一定唔會做以上既野囉.
(xO1C$um:N 雖然我唔知有冇老左果日xp

happylion99 發表於 2005-6-13 10:59 PM

>>你地老左會唔會去公園捉棋玩雀?:h @8wO/gop/u F
d人老左可能特登走去深水步附近既公園捉棋玩雀. 7f-WbY B b[;R9Wa
大家可以去深水步睇下,d男人迫爆成間公園捉棋玩雀$`Ak)p9u@ie/TF

)d&G'r1jnSm [[i] Last edited by happylion99 on 2005-6-13 at 11:06 PM [/i]]

絕風 發表於 2005-6-13 11:09 PM

听粵劇企以前好in,但現在就....就像黃晶所講,現在流行曲都會衰落,我地老左都係听歌多.

老鬼X 發表於 2005-6-13 11:23 PM

我諗捉棋一定會:) alW zyg2W
但係我想係o的服務式安老院:)W2w`)l'g&L2YP)zC
因為可以想捉棋就捉棋!:lol:Z!H+x Rp#c!Q J
打牌就打牌!幾好!:lol:

slwong3 發表於 2005-6-17 09:26 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-6-13 11:23 PM:
SD+j6l S}{(x I 我諗捉棋一定會:) x_*e?)?
但係我想係o的服務式安老院:)QH f i1d)}|3R
因為可以想捉棋就捉棋!:lol:6p_0Mh?^
打牌就打牌!幾好!:lol: [/quote]
m;f?(q@o)t?,Tz
LzTxxQQ
o5G {9t&s9]#_I agree, lots of people would play with me

老鬼X 發表於 2005-6-17 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]slwong3[/i] at 19xx-6-30 21:26:.|)^;F#L |W9V3M
o"Jn\%C(\U
i @&M,P%Z1X
h:a9_#ww
agree, lots of people would play with me [/quote]
ZYR@!C cEp sorry:P/V[;m8Y[9R
睇唔明:P

根本俊朗 發表於 2005-6-17 10:22 PM

我不嬲捉開棋ge~~仲好鍾意tim
%B"iZ%F0al)s5Zg;mS 不過就唔鐘意d阿伯ge煙味law....
&YwD wp5kI&|\ 所以唔會多

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.