跑馬落敗的藉口 [積極回應者+]
1. 步速太快,放到冇氣;步速太慢後上不及.9K.e,nS{}D1a'r2. 馬匹輕微碰撞導致失位落敗7i(EkW4U-uH"v-I
3. 騎師沒有盡力策騎;騎師太早發力導致後勁不繼.'kN%tKZ$r#Qw$P\
4. 走外欄失位太多;走內欄受困
如果作為練者一定不會告訢別人自己練馬及部署失當WK#I9E+Z{]
如果作為馬主一定不會承認自己所養的馬匹質素有限RB#_VX3G2qI0b f
如果作為馬迷一定不會認為自己投注及選馬策略失當
此四個問題值得思考嗎?
1. 何以有時會熱倒冷出?在這種賽果出現前,彩池有什麼可以提供顯示?現場環境,騎師表現,賽事背境....等等有什麼可供提示... 8w5l z#bOc"IjCv
r~WFcD1y
2. 為什麼眾多馬評家之貼士都不可以有較穩定的命中率?他們在每次評馬時的理據可信程度如何?如何選擇和運用他們所提供的理據... 7OM3xk{wnNOK4[f
3. 如果自己是騎師,會怎麼樣搵錢...為什麼?如果以自己的模式去做? 可行嗎? .h,go%Rqb[ H'?-n
4. 如果自己是練馬師,會怎麼樣搵錢...為什麼?如果以自己的模式去做? 可行嗎?
K4x[Qwv7p/]
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-6-10 at 09:18 PM [/i]] 仲有......風阻大~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 其實呢啲問題一般賭仔都預計唔到,唔係點會咁多人輸錢 問題一答案:p\#x dP!V
馬匹賠率太熱冇肉食,人人都買,中左都冇錢分,下場又係咁熱,只好唔去馬住,等你以為隻馬係咁多料,下場轉為冷門,即刻食糊!幕後人員會在自己的馬為熱門時,轉買冷門,仲要係唔聲唔聲落飛得手,通常都係在最後一分鐘落飛,普通馬迷係跟唔切的!1O q*S[$kB-GFO5h
問題二答案:g_f1^.q}y3K
唔洗馬評人,係好馬既就人人都知la,好似精英大師咁,我都識俾貼士啦。如果你有留意的話,馬評人的貼士通常都係大熱門和靚馬,點可以場場都咁熱?可信程度自己估啦!靚馬係人都識睇,但靚馬唔一定會贏囉。
問題三答案:
如果你係騎師,不用自己諗點搵錢,自然會有人搵你同你一齊搵錢。