娛樂滿紛 26FUN's Archiver

甲狀腺 發表於 2005-6-11 12:20 AM

跳繩惹的禍

係幾年前大陸山區地方,果度好落後,d小朋友只可以玩跳繩這遊戲,
M%]*Nr8u/} U%k'G\} 所以有間學校舉辦左跳繩比賽,有個肥仔好想勝出,所以係草地不斷跳,
}Bc;nPiwd-_ 結果跳穿左地殼,跌左落地獄死埋.:o

aenco 發表於 2005-6-11 12:25 AM

good !! very good !! wonderful !!

joebar 發表於 2005-6-11 01:24 AM

er~~~~好似簡單左d喎......如果可以有多o的detail 會係一個唔錯ga故事主題~~

happylion99 發表於 2005-6-11 02:43 AM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-11 12:20 AM:x%hl!lrO0t
係幾年前大陸山區地方,果度好落後,d小... [/quote]s&iv7y_,Q

M)B:YLY 唔錯唔錯~你的筆法可以出書~應該可以成為世界10大暢銷書之一

biglin 發表於 2005-6-11 04:59 AM

is that a joke actually?

左輪仔 發表於 2005-6-11 03:53 PM

好抵死.... s2J;s~"S9M3V"`6J
移去吹水版=.="

發表於 2005-6-11 04:29 PM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-6-11 03:53 PM:
:\)a;w|$q#v8i 好抵死....
8JK En Ej?(fI 移去吹水版=.=" [/quote]&Ar/c6HP G%k
移去空間靈幻/笑話區/無聊100%特區/SPORT區都得...p@5DZ }$@[z%R*W9ZQ
個故仔真係多元化;)

happylion99 發表於 2005-6-11 05:55 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-6-11 04:29 PM:5}U~(XPX)z [
:P+}+[3V6e"s-fH
移去空間靈幻/笑話區/無聊100%特區/SPORT區都得...2q+h!g"eLnuD:UU
個故仔真係多元化;) [/quote]p ?4V`$A3w6j8YJ
Y[3_7MF%M
個故仔由<<空間靈幻次元>>這一版移過來~~~~:D:D:D:D:D!Z}K`.c
好似無人願意收留這文章:(:(:(:(:("[hWIN'QS

,bO+uX!U \ i1y 我呢個故仔仲勁: 中國山區有個女仔出世後個patpat不斷咁脹大,而家個patpat大到閰王都話死左唔收佢

xthmkn 發表於 2005-6-11 07:19 PM

真係好正 個故事有好多元素 $zN6Y.f)u
科幻E2P6C(z}
靈異~zSPA1LE)zC
ON9
"K9z+l],u%?I)L` 喜劇
rK3h"CP _!S !! 真係好正

karenmoe 發表於 2005-6-11 10:35 PM

咁個肥仔係跌左落地獄所以死左,還是他跌死左所以落地獄?

Christy~呀華 發表於 2005-6-11 11:14 PM

吓!:o

Dr.anger 發表於 2005-6-11 11:32 PM

有點呃post同想上位既感覺

honeyharajuku 發表於 2005-6-11 11:45 PM

我比較支持篤篤xp
r Zi%r3i/G6dk 佢講野好有point..
r u,es&F!Ig 而且佢所搞出黎既笑料有時都幾好笑嫁)}:{h#{ US)o)W;X
&j8v#G F1A~ Kt#Q
甲狀腺.建議你去笑話區發揮下你既世紀搞笑專長!AI O:@/E
假如笑話區有你既無限創意支援.定必風山水起.愈做愈旺!!

srfqt1 發表於 2005-6-11 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-6-11 11:45 PM:)eaWUq6C
我比較支持篤篤xpX2zP0Uq v;\m;I(Y
佢講野好有point..... [/quote]
D W!m1C tD.w1p
IB],LADb!A3|z 甲狀腺正d:lol:0OQ Yo-H#Wt
支持你向呢方面發展
IU\H-B1s 成為各位26fun member 快樂的泉源:D

honeyharajuku 發表於 2005-6-12 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]srfqt1[/i] at 2005-6-11 11:49 PM:
)n |1~~:k G!x,h
toN,R gv^
NDjS*z[ Q8zv 甲狀腺正d:lol:
d8T![*c)c 支持你向呢方面發展*M8|,_M:Z/V.W
成為各位26fun member 快樂的泉源:D [/quote]
L[ M\o%N +g+p?8g6|H U

_K Ju v(x
OA*cP-kX:N2E 甲狀腺  釘橋你為我地EF帶黎無窮無盡既歡笑.w'u(J.fZg%i
希望你計族KEEP住呢個偉大既精神.
3n ]C Hy 笑話區一定有你既方向  一定有你既出路!!p%w4@-[0}V
支持你!

Rika 發表於 2005-6-12 01:24 AM

下?
kiqJ']}'u 搵唔搵得返條屍呀?

甲狀腺 發表於 2005-6-12 01:50 AM

多謝大家給我寶貴ga意見和回覆我的文章是對我最大的支持[ d.l ]ylr!U%g
我加入26fun都係想帶給大家快樂
/TM Y!c_p 我的文章在什麼地方出現我也沒所謂啦
5J`pD G$Q!I 當然亦有些人對我十分不滿,但我相信支持我的人是比仇恨我的人多既!#r/j9AxXC-T
在此非常感激曾回過我post既弟兄    thx

JCer 發表於 2005-6-12 02:00 AM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-11 12:20 AM:2z&ya,A$n(M
係幾年前大陸山區地方,果度好落後,d小... [/quote]&P#Gd,_&m E,f ^F1@
...你果單..太小兒科... c*m2JPK"R j${"]
其實呢你果件事之後, 個肥仔的同學, 見佢咁慘, 想同佢去執返條屍...wUL3U)^V
就用同返跳繩去進入地殼內部...但呢位同學都醒少少, 佢在跳之前入左去一個石棺內保護自己...*g1kc(F"PsP(\
好啦,一切都準備好之後, 3...2...1...跳!!...
'mh t U5Y"o 石棺真係直入地底...重穿越了地深...由地球的另一方穿出...3MIK!|M5a/}-CCi6b
由於衝力太大, 呢位同學都死左...好安詳咁死左... IJG1m|K y:a0O
yX(O2s^ o]'m
有一D資料要補充返, 就係石棺最後係停左埃及的某虛, 而呢位同學既名就係..."[color=White] 法老[/color] " :lol:-dPB*L`$\S ?j0k
A([g)PMx3K
[[i] Last edited by JCer on 2005-6-12 at 02:03 AM [/i]]

本篤十六世 發表於 2005-6-12 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-6-12 02:00 AM:
/f#wTN_&G(`
pLwf i(A,T ...你果單..太小兒科...zY2`(`l y
其實呢你... [/quote]!E cUHR4Vb tU7{
not funny at all,boring,you want to make us sleepy ar?_O2g){U
this method very good wor.5B bWf;~J G G
and you think yourself is funny,that is very funny

JCer 發表於 2005-6-12 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]本篤十六世[/i] at 2005-6-12 02:02 AM:2{F(Ga.t(^-nL
m2mz%h$`K
not funny at all,boring,you want to make us sleepy ar? ~ X fN4[\#g c3m
this method very good wor.
M2|'mfm R e*a!h%@#F and you think yourself is funny,that is very funny [/quote]
F.R!^ N2q&Jkc,pq oh, 太可借了, 我唔係想令人發笑的... b0p,IeP M
你點可以當係笑話咁睇呢件事? ohoh 可惜;uMXN2U(R
!bG,D1~ SG:]
你呢個什麼...準板主...總係喜歡追住我呢...,可憐...

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.