娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-11 09:51 AM

你寧願比人出賣定係比人屈?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-6-11 01:46 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2005-6-11 09:51:3Z Y\+U4a wA+G{F [
你寧願比人出賣定係比人屈?Iu.Zez
/GWo2D3IO k#_3\
我就寧願比人出賣.
iYXMV.e%m-C$m:@6Ux 最少我係有做過呀.
7J*n$J [GB 咪當睇錯人囉.
/Vau D o 比人屈會難受好多. [/quote]R7S'o Z;z&Xxlx
!?C4AK4VI
哥哥仔, 「被人出賣」同「有做過」有乜關係呀
Y:y8~!J4eAC;]0y4h!E8k7r 有d人無做過衰野%h:ku,umS(YV
一樣有資格俾人出賣F$CW*W:i)I[
出賣既人係睇您既利益U~A?(Z8f-g3Zuk{
唔係睇您有無做衰野
-wb#o-};e 佢地唔係警察|$rr M5V+[7sa
您唔好打錯point~

henrywing 發表於 2005-6-12 03:09 AM

通常出賣同被屈都可以說是一個套餐

leeyanta 發表於 2005-6-12 03:16 AM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2005-6-11 09:51 AM:[1} M$? K:ZeD0^k
你寧願比人出賣定係比人屈?
_p5{Jj1MU1O
C/Y3I![m(P[ 我就寧願比人出賣.|}.AF K6Z L1d
最少我係有做過呀.{P!c`._(n2D@
咪當睇錯人囉.s-N#~@!WI
比人屈會難受好多. [/quote]
7@%P,O}ma)_J $m0r(Yi2dV
我封你做灌水王:D:D:D

費事高 發表於 2005-6-12 04:13 AM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2005-6-11 09:51 AM:
R [?P:~d4r 你寧願比人出賣定係比人屈? R!Z-w.TG4f
+b,~#_yZ)r+[*M
我就寧願比人出賣.
"p$] l_5ERec 最少我係有做過呀.
-^/}"},Z4M3gr0Z 咪當睇錯人囉.
A*^$u;Ljh| f{ z#O 比人屈會難受好多. [/quote]
a[x$C y^4G#^;Ec 我覺得「比人出賣」就唔代表一定係有做過先會被出賣&O(ZGR ~k)U8}p
舉個例子:一個好靚嘅女仔,因為信錯佢個男朋友
3[w0mmiw0T f 個男朋友因為為咗名與利,想向上爬
7E k8p}a m8{YSt 男朋友個老細睇中自己條女
I Is5Fb9Kz 最後男友落藥,將自己女友送上畀老細Xjn'@)k/OJ
咁個男友呢啲做法都係"出賣"咗個女友啦!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.