娛樂滿紛 26FUN's Archiver

escalation 發表於 2005-6-11 12:45 PM

講起上黎, 大家知吾知 KFC 背後既秘密?[+]

肯德基一直都係我地生活一部份,oYe$F u1T
但吾知大家記吾記得肯德基既英文全名?(ILl)r?
A(b*D]5^1Eb4N,P
冇錯, 就係 Kentucky Fried Chicken.
T"Z9f4k"j0WK
i@ s!W3o:K!LW/NE 但大家又記吾記得, 你地已經好耐冇見過呢個名?
U I.Zv ?X|P*k 如果你話有, 你一定係搞錯左,
Jw8d.F(g 你所見既名, 只係 [b]KFC[/b] 三個字, 你去任何一個國家, 你都只會見到 [b]KFC[/b] 三個字.*h{g#~S IR V
)ql_Ktw3S
點解會改做 KFC 呢? RbZ$g5f
因為一個原因, 你去 KFC 食既, 並非真正既雞 !! :o`+@/sox'Z qP%a
,Sdfjk1fwM
根據美國新漢普夏大學研究, KFC 所用既雞,
e k7Dw},A J3d[ 實際上是應用於遺傳基因控制既有機體 (Genetically manipulated organisms)
4sloEoF:V,o 利用管子插入"它"們的結構, 提供血液和營養
&a7z}X$WW4t "它"們沒有咀, 沒有羽毛, 沒有腳
;MU:`:j,~O;D$z8XI "它"們的骨頭變態地委縮以長出更多的肉...
oVU l)V1w}-B
Imk;|?9v j$J$c\ KFC 因此而節省成本, 佢地吾使除毛, 亦吾使處理頭和腳的過程+H~RSk Euc
政府通碟肯德基集團自此更改商標名字, 不能再出現"雞"既字樣
'K@0k(r-o W A0_ 所以佢地就係大家唔講唔覺情況下改名了.
3w+XR-@"[t+{z;y
P%_!U3N \(h$l 大家又有什么睇法?S6|X(H BU y#@5HSn5f

om(nX;Et [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-17 at 05:25 PM [/i]]

johnwu 發表於 2005-6-11 12:46 PM

fake

escalation 發表於 2005-6-11 12:47 PM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-6-11 12:46 PM:#d Y yKg5CAq
fake [/quote]l$Nx;w"wC x$V,K L R
{;`2c5dT8g0Rs}
錯! 絕對真實!

adamas 發表於 2005-6-11 12:48 PM

哈哈5m:W8`u@U;Hn.?
聽過很多次 s'j.XiBa.A%JF vc
但我在加拿大見到的KFC 還是全寫的

taipotse 發表於 2005-6-11 12:53 PM

睇過很多次
0s|&v W4|B$T(}!? $ZV7^"|1I(Z"\
佢話無骨 但係我食果d雞重有骨架喎

singgeihot 發表於 2005-6-11 01:02 PM

以色列有科学家研究到無毛雞係真, 呢個就.... 唉.... 須要用吓閣下自己嘅常識喇*ya U6Jd d5d

(i-uC Fk 你覺得養隻要 "[color=Red]利用管子插入"它"們的結構, 提供血液和營養[/color]" 嘅所謂 "基因改造生物" 成本貴, 定响雞場搵雞糠養雞成本貴呢?Yu `]2Qo2[n!r
kLkHGr
[[i] Last edited by singgeihot on 2005-6-11 at 01:15 PM [/i]]

xthmkn 發表於 2005-6-11 01:40 PM

=.= 誇張到咁呀 ~

badboy119 發表於 2005-6-11 02:37 PM

KFC now owned by Tricon-Restaurants, which included Pizza Hut, and Taco Bell.d/Q3]#Ye7l-f
if KFC used organic chicken... then probably Pizza Hut use the same kinda material~~

gn00987333 發表於 2005-6-11 02:52 PM

有冇毒架
;K ~Y-vz5k5MD/el 攪到我有d唔禁食tim

kenlabs 發表於 2005-6-11 03:08 PM

唔信﹗實在太過假喇~

haman_tt 發表於 2005-6-11 05:49 PM

"它"們的骨頭變態地委縮以長出更多的肉...Q`:`!Er
S.s4kL+CMI
我食果d雞搥骨仲粗過酒樓白切雞lor~

henrywing 發表於 2005-6-11 06:06 PM

kfc改名,其實只是想改變形象,因為如標名是雞的話,發展太局限了,你們可以看看現在的kfc業務已經很多元化了,是一間快餐店,我在青島食的kfc還有粥和油炸鬼食

mtvcmh 發表於 2005-6-11 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-6-11 12:47 PM:
l)a#x&R"Q %E y'q9~7G-J7D'e
1T/u U3m!su.x
錯! 絕對真實! [/quote]
"Lp#~-zA!{_-\
u:B1y)jM(p J%f-w 點解你咁肯定係錯呢??;);)

karate_pau 發表於 2005-6-11 11:59 PM

聽左幾年啦r|'u}u?3p)n

*k x N| UP/nWJ 假架

escalation 發表於 2005-6-12 10:06 AM

[quote]Originally posted by [i]mtvcmh[/i] at 2005-6-11 11:49 PM:
8^LL'F!w1o4_o
r)Gu+a.arV,A0O
c6l Ld$H+a%Z 點解你咁肯定係錯呢??;);) [/quote]
:Y[1u5eW
e.xD IUf1i d G 因為我真係見過 D "雞"*^4RN}nrk9Tp
真係冇頭冇腳冇毛 ! 白雪雪咁樣, 好怪 :ow:TV*` ^W}T
一大個透明袋裝住幾十隻咁樣運送

trista_cheong 發表於 2005-6-12 10:11 AM

我有相﹐ 如果你o地想睇我可以post 出黎

trista_cheong 發表於 2005-6-12 10:33 AM

不過係咪真就要大家判定la;)

eraser 發表於 2005-6-12 11:29 AM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-6-12 10:06 AM:?1q3u]MKam3g
s h b/\2[[J~@
4ZUD%}lB"a
因為我真係見過 D "雞",H$\+} M pkV(my
真係冇頭冇腳冇毛 ! 白雪雪咁樣, 好怪 :o
/at*OD.si:k 一大個透明袋裝住幾十隻咁樣運送 [/quote]
9q-}8P9g#b+i3T Z!s`+[9? kG UI
你所見的是真的,但當然是冇頭冇腳冇毛 ,因為送到KFC給你看到未炸的雞件是已加工(未加上秘制配料),獨立透明袋裝一包七件(2件側胸,2件上脾,2件下腿,1件正胸)方便解涷,好似你叉燒咁,如果間舖頭只賣叉燒,你咪都是只見一條條豬肉,那會見成隻豬,那有豬頭豬手! `ug&hE;wS

;N;O(e l7Q} 而網上亦傳出KFC的屠宰場情況令人感到恐怖(應該是某些動物權益會偷拍),片中所見是一隻隻白色活雞,會走會叫有毛四級冇格仔,但相比香港以前劏鵪鶉的殘忍情況簡直是小巫見大巫。:D
j+^o_&^,~,^
w7|y;T4G1Q0r|8R-Q [[i] Last edited by eraser on 2005-6-12 at 12:02 PM [/i]]

singgeihot 發表於 2005-6-12 11:52 AM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-6-12 10:33 AM:b'S0]\2MU6K
不過係咪真就要大家判定la;) [/quote] w0{*q/E$o3v(f

fDIo\:W5i 以色列有科学家研究到無毛雞係真嘅

singgeihot 發表於 2005-6-12 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-6-12 10:06 AM:
L5u'` QUG
#g2D$xrq?Au0H M%Q0d`.FeiR(? S
因為我真係見過 D "雞"kc)w0tK]3N"Yo ?F
真係冇頭冇腳冇毛 ! 白雪雪咁樣, 好怪 :oEy^3Z!VjG.m
一大個透明袋裝住幾十隻咁樣運送 [/quote]
X|O2]-H+|@k)W .cRlrIN e
好心你唔好妖言惑眾啦, 我係一個攻讀緊 Agricultural Science 嘅研究生, 我可以用我嘅学位同獎学金担保呢單嘢係假嘅, 信嘅明友, 我希望你哋用吓你哋嘅常識

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.