娛樂滿紛 26FUN's Archiver

escalation 發表於 2005-6-11 12:45 PM

講起上黎, 大家知吾知 KFC 背後既秘密?[+]

肯德基一直都係我地生活一部份,
9x zr#lH^;q 但吾知大家記吾記得肯德基既英文全名?%Q${'o!b'Azc
9o9Y T+tq*F/K
冇錯, 就係 Kentucky Fried Chicken. x3^i] y'@D(u

S&mP6P,?w 但大家又記吾記得, 你地已經好耐冇見過呢個名?
2e,S2j-Hwy~ 如果你話有, 你一定係搞錯左,Zt]Tw"ll){(f-PR k/J
你所見既名, 只係 [b]KFC[/b] 三個字, 你去任何一個國家, 你都只會見到 [b]KFC[/b] 三個字.)o~O&k s"mR
| Go(Z?3f:Gl
點解會改做 KFC 呢?
Vd(o0GW'U2[ 因為一個原因, 你去 KFC 食既, 並非真正既雞 !! :oG!RK]'R8kJS ks&H

U~fC$\R+a#N%v3?Y 根據美國新漢普夏大學研究, KFC 所用既雞,
l+Cq9QnJe&t Wj_ 實際上是應用於遺傳基因控制既有機體 (Genetically manipulated organisms)zVjgu?
利用管子插入"它"們的結構, 提供血液和營養
Rw jy2N "它"們沒有咀, 沒有羽毛, 沒有腳
dW/kK s:Y~ l(A.b "它"們的骨頭變態地委縮以長出更多的肉...
Zk/V`Of ]Bl7ij5^
KFC 因此而節省成本, 佢地吾使除毛, 亦吾使處理頭和腳的過程
A6gqn(B*E D9]x)Z-y8_ 政府通碟肯德基集團自此更改商標名字, 不能再出現"雞"既字樣
C x8tA5\&|9xs 所以佢地就係大家唔講唔覺情況下改名了.
6aeA ~agHo
HO}1c d%e 大家又有什么睇法?
v1Q"~lqxw |9?2VN`L
K/@HO'w F(V [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-17 at 05:25 PM [/i]]

johnwu 發表於 2005-6-11 12:46 PM

fake

escalation 發表於 2005-6-11 12:47 PM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-6-11 12:46 PM:
_SIA"X)k7]4\ S-h fake [/quote]
E5iKl8w )l`)v-h+u
錯! 絕對真實!

adamas 發表於 2005-6-11 12:48 PM

哈哈
:X)i@Ku)[ Zy 聽過很多次
`yA lO:zH 但我在加拿大見到的KFC 還是全寫的

taipotse 發表於 2005-6-11 12:53 PM

睇過很多次
k:jW4V+_&T|:z"_ M Z'{QQ
佢話無骨 但係我食果d雞重有骨架喎

singgeihot 發表於 2005-6-11 01:02 PM

以色列有科学家研究到無毛雞係真, 呢個就.... 唉.... 須要用吓閣下自己嘅常識喇2J@}.j5}-^3Bu

n T5{)dt2s+S5a 你覺得養隻要 "[color=Red]利用管子插入"它"們的結構, 提供血液和營養[/color]" 嘅所謂 "基因改造生物" 成本貴, 定响雞場搵雞糠養雞成本貴呢?
Q2Ri:\aMXD0?
3GiW!a?{2VhU"t [[i] Last edited by singgeihot on 2005-6-11 at 01:15 PM [/i]]

xthmkn 發表於 2005-6-11 01:40 PM

=.= 誇張到咁呀 ~

badboy119 發表於 2005-6-11 02:37 PM

KFC now owned by Tricon-Restaurants, which included Pizza Hut, and Taco Bell.
/['HH;O \d if KFC used organic chicken... then probably Pizza Hut use the same kinda material~~

gn00987333 發表於 2005-6-11 02:52 PM

有冇毒架
u!g;hJ/S1v.@ L 攪到我有d唔禁食tim

kenlabs 發表於 2005-6-11 03:08 PM

唔信﹗實在太過假喇~

haman_tt 發表於 2005-6-11 05:49 PM

"它"們的骨頭變態地委縮以長出更多的肉...C:[~6N2n+I1R$O
H _4Uh;c
我食果d雞搥骨仲粗過酒樓白切雞lor~

henrywing 發表於 2005-6-11 06:06 PM

kfc改名,其實只是想改變形象,因為如標名是雞的話,發展太局限了,你們可以看看現在的kfc業務已經很多元化了,是一間快餐店,我在青島食的kfc還有粥和油炸鬼食

mtvcmh 發表於 2005-6-11 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-6-11 12:47 PM:
;@a#]DW1A |'d#p&I8h5ajCl
&_:H.B%w&E+ggF4f.Z
錯! 絕對真實! [/quote] r9[6J}1C"@3Q$O4[ s
GtF,u|(H8Uq
點解你咁肯定係錯呢??;);)

karate_pau 發表於 2005-6-11 11:59 PM

聽左幾年啦 Ub5E&c/Y l4NVd$^ LF
d P7m7[5Y9c
假架

escalation 發表於 2005-6-12 10:06 AM

[quote]Originally posted by [i]mtvcmh[/i] at 2005-6-11 11:49 PM:
"P9~R#r+B
7q/u_J hOS(A 4]4Myd1x"at#GA&r
點解你咁肯定係錯呢??;);) [/quote] \Kwv{

;\*fkkPCc 因為我真係見過 D "雞"8J K|d U[3_
真係冇頭冇腳冇毛 ! 白雪雪咁樣, 好怪 :o/z[R8]*z
一大個透明袋裝住幾十隻咁樣運送

trista_cheong 發表於 2005-6-12 10:11 AM

我有相﹐ 如果你o地想睇我可以post 出黎

trista_cheong 發表於 2005-6-12 10:33 AM

不過係咪真就要大家判定la;)

eraser 發表於 2005-6-12 11:29 AM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-6-12 10:06 AM:.aS4bmK B` mD

_.\!cO(p]H!C
iu)l3v^`)b"VQ\ 因為我真係見過 D "雞"Ko~P w%M!j
真係冇頭冇腳冇毛 ! 白雪雪咁樣, 好怪 :o
\m!Rk o;x)hPfig 一大個透明袋裝住幾十隻咁樣運送 [/quote]
AO'h[#b5r;M$z#O
$w(?Gd)U#{ 你所見的是真的,但當然是冇頭冇腳冇毛 ,因為送到KFC給你看到未炸的雞件是已加工(未加上秘制配料),獨立透明袋裝一包七件(2件側胸,2件上脾,2件下腿,1件正胸)方便解涷,好似你叉燒咁,如果間舖頭只賣叉燒,你咪都是只見一條條豬肉,那會見成隻豬,那有豬頭豬手!
&F{O%[dO
!Z#_g n9V"ct&IK 而網上亦傳出KFC的屠宰場情況令人感到恐怖(應該是某些動物權益會偷拍),片中所見是一隻隻白色活雞,會走會叫有毛四級冇格仔,但相比香港以前劏鵪鶉的殘忍情況簡直是小巫見大巫。:D
[^t/VyF )Pbu6})]l#f
[[i] Last edited by eraser on 2005-6-12 at 12:02 PM [/i]]

singgeihot 發表於 2005-6-12 11:52 AM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-6-12 10:33 AM:,?0Y `4}U!C:zp
不過係咪真就要大家判定la;) [/quote]
8Y:{9Yf8T\ 7Q*l3]w)n^M*e f
以色列有科学家研究到無毛雞係真嘅

singgeihot 發表於 2005-6-12 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]escalation[/i] at 2005-6-12 10:06 AM:I(Vc&e5J%w3S J#p4dN
gbU{I8q5y

kN#W(o3z!Z 因為我真係見過 D "雞"
p ZXj(~q{"cA 真係冇頭冇腳冇毛 ! 白雪雪咁樣, 好怪 :o
}{mTl'cH%LIQ&@#_ 一大個透明袋裝住幾十隻咁樣運送 [/quote]oc t{c?"oR

Q*KIt,Sr;] 好心你唔好妖言惑眾啦, 我係一個攻讀緊 Agricultural Science 嘅研究生, 我可以用我嘅学位同獎学金担保呢單嘢係假嘅, 信嘅明友, 我希望你哋用吓你哋嘅常識

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.