大家憎唔憎你阿媽/阿爸?[積極回應+]
我好憎H%b j/z i(KA6z;ZH$L j5b
佢有以下缺點;a'_[wre T
乜都煩一餐.無論正經野.或者玩都煩
一定要知道你係邊.幾時做乜.同邊個.幾點返
z(y6U Oo%d[@+Y[
成日扮晒大牌咁6j'@w/yAH'EP t
對你老豆個邊D屋企人一d禮貌都無{h'qS rx9C'ay
l@[P9xR
疑心重到仆直
4mY|1NVx/l/A.PE7p0?
永遠都唔信你講ge野Z2A#HP B Fy][
成日屈你$g$mpbS
係佢d fd.屋企人面前不停唱衰你Nb!c8[ @JJg
郁d就鬧你乜鬧你物