【飲食天地】分區 - 免費食肆指南 (肯分享實加分)
呢個分區嘅成立係為咗收集食肆資料, 目標係為 member 提供一個好多人四出搵料嘅免費飲食指南, 樂版主講咗話肯分享實加分, 你贊唔贊成呢個分區嘅成立呢? 唔贊成可唔可以講講你嘅理由呢?(v*GKZ7G z2~wq"Q~;v.M^\
如果你贊成, 得閒嘅話, 希望可以幫手推介吓一 d 你覺得好正, 或者好抵食, 又或者係好平靚正嘅食肆0ut"Q D'i
推介內容要包括:!S+?E)p/i;Ti#X0@X6B
'T3q2eyD)Mt4n
1) 食肆地址 (街頭小吃請提供街道名)
2) 食物質素Y2j.D#vp
3) 環境及服務6H6z&O[7M1b
4) 必試菜式OuI6oD%j
5) 平均消費
6) 個人推介原因,
7) 可以嘅話, 用手提电話影 d 相俾大家睇睇
總之肯推介, 實加分, 有意見可以 post 出嚟分享, 多謝支持
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-7-6 at 12:35 PM [/i]]
推介: 元朗大榮華酒樓 (淊哥經營的酒樓)
1) 食肆地址 (見附圖)~VMS}|f3A0k R5O"cW.p0jz7b
2) 食物質素:
抵食夾大件,傳統的圍村菜食,食物以香濃可口為主,很有食家常小炒的味道。超怕油膩的朋友要留意。@Cv4A"|7f [*x)rI
3) 環境及服務 m'YA!Bvd
傳統的舊式酒樓,整體上乾淨企理,不要抱有太大期望。
基本上侍應都是圍村人,非常豪爽,但由於晚市十分多人光顧,所以有時會唔多理人。要食好嘢,將就小小在所難免。;)
要留意,訂枱都幾難,我每次都是walk in,如在平日晚市如果是細枱(4人)的話通常要等約20-30分鐘。 周日我就唔多清楚了... (不過都應該會好多人,我成日見到星期六,日有好多Benz, BMW停喺樓下)/MD$pcw`],M X
如鴐車去都可以,附近有公眾停車場。
%Sg]2J|[
4) 必試菜式9l_{ Q6o*eC*QvCP
五味雞^i2P5M3hn
鉢仔飯 (豬油撈飯。乞兒兜裝住啲飯 , 食時撈頭抽豉油+豬油,要自己撈,一匙豬油,和適量頭抽,異常香口)5CeIQ/z#I;?6X+A$[C
奶皇馬拉糕 (即叫即蒸,一個小的籠上,約四人份量,馬拉糕分為一層一層,每層中間夾著一層薄薄的奶皇,香軟鬆化。)7gT9O&I2K
白水蒸大烏頭
5) 平均消費d:M t v`h @"v
約40-50元一個餸,超抵。最好4-6人去,可以試多啲嘢。 每人平均要40多元就有豐富的一餐,好過及抵過食大家樂
1e.Ts"T7M6q8o,U.h1{h
6) 個人推介原因%r3WcS*_q
我係圍頭仔,食圍頭菜大,都覺得大榮華好食。 個人極力推薦,唔好食可以嚟打我。:lol: