【飲食天地】分區 - 免費食肆指南 (肯分享實加分)
呢個分區嘅成立係為咗收集食肆資料, 目標係為 member 提供一個好多人四出搵料嘅免費飲食指南, 樂版主講咗話肯分享實加分, 你贊唔贊成呢個分區嘅成立呢? 唔贊成可唔可以講講你嘅理由呢?VK6kw{!M如果你贊成, 得閒嘅話, 希望可以幫手推介吓一 d 你覺得好正, 或者好抵食, 又或者係好平靚正嘅食肆
推介內容要包括: |TB,d,S{4Cj`]L
1) 食肆地址 (街頭小吃請提供街道名){u c2t$N Y3Vd-f+|
2) 食物質素^-]8y7^ H8\
3) 環境及服務
4) 必試菜式-b$^E&G:gd0j#EsV
5) 平均消費
6) 個人推介原因, W$h Jpu^Kp
7) 可以嘅話, 用手提电話影 d 相俾大家睇睇
總之肯推介, 實加分, 有意見可以 post 出嚟分享, 多謝支持
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-7-6 at 12:35 PM [/i]]
推介: 元朗大榮華酒樓 (淊哥經營的酒樓)
1) 食肆地址 (見附圖),n1APE9Y] f5Q#zQ2) 食物質素:
抵食夾大件,傳統的圍村菜食,食物以香濃可口為主,很有食家常小炒的味道。超怕油膩的朋友要留意。
_x,`!P6bR!Y9|1z}
3) 環境及服務-K3A*SvOkD
傳統的舊式酒樓,整體上乾淨企理,不要抱有太大期望。
基本上侍應都是圍村人,非常豪爽,但由於晚市十分多人光顧,所以有時會唔多理人。要食好嘢,將就小小在所難免。;)
要留意,訂枱都幾難,我每次都是walk in,如在平日晚市如果是細枱(4人)的話通常要等約20-30分鐘。 周日我就唔多清楚了... (不過都應該會好多人,我成日見到星期六,日有好多Benz, BMW停喺樓下){VP8`8V N3CCk
如鴐車去都可以,附近有公眾停車場。
u/@2b4Ss'\Zry5[
4) 必試菜式-Fh.mM5u(R
五味雞
鉢仔飯 (豬油撈飯。乞兒兜裝住啲飯 , 食時撈頭抽豉油+豬油,要自己撈,一匙豬油,和適量頭抽,異常香口)
奶皇馬拉糕 (即叫即蒸,一個小的籠上,約四人份量,馬拉糕分為一層一層,每層中間夾著一層薄薄的奶皇,香軟鬆化。)+r NH\xzjD A&\
白水蒸大烏頭
VGH*R#qg
5) 平均消費
約40-50元一個餸,超抵。最好4-6人去,可以試多啲嘢。 每人平均要40多元就有豐富的一餐,好過及抵過食大家樂
6) 個人推介原因V G~$T5G |n+N
我係圍頭仔,食圍頭菜大,都覺得大榮華好食。 個人極力推薦,唔好食可以嚟打我。:lol: