娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-6-11 11:27 PM

【飲食天地】分區 - 免費食肆指南 (肯分享實加分)

呢個分區嘅成立係為咗收集食肆資料, 目標係為 member 提供一個好多人四出搵料嘅免費飲食指南, 樂版主講咗話肯分享實加分, 你贊唔贊成呢個分區嘅成立呢? 唔贊成可唔可以講講你嘅理由呢?VK6kw{!M

)`{_9a].X 如果你贊成, 得閒嘅話, 希望可以幫手推介吓一 d 你覺得好正, 或者好抵食, 又或者係好平靚正嘅食肆
xNq0t8mCI U
`.u\!dA4R;gKlJ/LK 推介內容要包括: |TB,d,S{4Cj`]L

f*ww N$Z+\Vx3T5^N4u 1) 食肆地址 (街頭小吃請提供街道名){u c2t$N Y3Vd-f+|
2) 食物質素^-]8y7^ H8\
3) 環境及服務
0kU:zM[3S 4) 必試菜式-b$^E&G:gd0j#EsV
5) 平均消費
? T3ztrn)O 6) 個人推介原因, W$h Jpu^ Kp
7) 可以嘅話, 用手提电話影 d 相俾大家睇睇
+QDrM Tq)qY-i
?y$v#`_%^5~ 總之肯推介, 實加分, 有意見可以 post 出嚟分享, 多謝支持
S.y)s a ~'Hf
5JB-q Z~!p uyk [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-7-6 at 12:35 PM [/i]]

RahXephon 發表於 2005-6-12 12:23 AM

推介: 元朗大榮華酒樓 (淊哥經營的酒樓)

1) 食肆地址 (見附圖),n1APE9Y] f5Q#zQ

e`3yMP#pf:T E4vo 2) 食物質素:
a^'X}a}@ 抵食夾大件,傳統的圍村菜食,食物以香濃可口為主,很有食家常小炒的味道。超怕油膩的朋友要留意。
nm M'N{ ]"fr _x,`!P6bR!Y9|1z}
3) 環境及服務-K3A*SvOkD
傳統的舊式酒樓,整體上乾淨企理,不要抱有太大期望。
)U\*g"q2i 基本上侍應都是圍村人,非常豪爽,但由於晚市十分多人光顧,所以有時會唔多理人。要食好嘢,將就小小在所難免。;)
;[p,U| B0jDh0Nu 要留意,訂枱都幾難,我每次都是walk in,如在平日晚市如果是細枱(4人)的話通常要等約20-30分鐘。 周日我就唔多清楚了... (不過都應該會好多人,我成日見到星期六,日有好多Benz, BMW停喺樓下){VP8`8V N3CCk
如鴐車去都可以,附近有公眾停車場。
eLRVh8K G/lD u/@2b4Ss'\Zry5[
4) 必試菜式-Fh.mM5u(R
五味雞
n5j6mM|7F;Lw 鉢仔飯 (豬油撈飯。乞兒兜裝住啲飯 , 食時撈頭抽豉油+豬油,要自己撈,一匙豬油,和適量頭抽,異常香口)
F.d yI(D ~T|Hj ]8z 奶皇馬拉糕 (即叫即蒸,一個小的籠上,約四人份量,馬拉糕分為一層一層,每層中間夾著一層薄薄的奶皇,香軟鬆化。)+rNH\xzjD A&\
白水蒸大烏頭
#L Skvv#X VG H*R#qg
5) 平均消費
u { H1\$Bb}'dB 約40-50元一個餸,超抵。最好4-6人去,可以試多啲嘢。 每人平均要40多元就有豐富的一餐,好過及抵過食大家樂
%?ZfC;[#J
6^o%AN:IF 6) 個人推介原因V G~$T5G |n+N
我係圍頭仔,食圍頭菜大,都覺得大榮華好食。 個人極力推薦,唔好食可以嚟打我。:lol:
p\/lA$@/};cr-` \9n Z\l7NMhd!C
希望大家喜歡。

e55amg6689 發表於 2005-6-12 09:38 AM

旺角 - 泰國南星b,k cFF?,Oo
泰國南星魚翅燕窩樓 (thailand south star restaurant)
?]s.Y].Pr;\e dz
Nb5L3Rd` U r 地址: 旺角通菜街99號 t Oh*ty @|
電話: 2392-8108 HeR/N%Im(]*@ \i
消費: 每人 $150
8ymu.]0ZWM
/n Z.p8e_1I&](@? 營業時間:早上十時三十分至凌晨四時
w O mODk 付款方法:一般信用卡(visa/master/eps),不設加一0u:rsRSZ
經營魚翅及燕窩批發的南星,魚翅燕窩都陣列在玻璃櫃上,)Na0HgT"cg+n
內裡的茶餐廳格局也高檔起來。0Tdx*k u2hGM
uyD:^^6c6i"{
我叫左$150一位既set meal,有一煲仔翅,一碗飯,一碗燕窩,
T/TeDdjUT+n 名副其實"魚翅撈飯",不過翅少飯多咁.......

e55amg6689 發表於 2005-6-12 09:39 AM

九記牛腩c-XdZ+r/W]u
中環半山歌賦街,20蚊1小碗勁正清湯腩 O)o3b/GP%zch
O x^SS,X9Uq-EA
1230pm-70pm0 ,830pm-1130pm,Q"lMG'@|Yq
晚飯時間休息,逢紅日休息,無期他野食,牛腩onlyW)S#i&v+P/t3K'vE

S2h3Nub B/T'Y$e
Z6eku&yL6@ _1O 九記加碗湯要收六蚊架,咖喱汁收四收,河粉5時後免問,只得粗面河粉米粉及伊面,幼面欠奉,茶水欠奉,最近先有油菜供應,下午2:00前無外賣~~~~爽腩每天得30多碗(HK$50)售完即止,但唔知幾點有,要碰運氣,小心中午泊車走鬼,中午一定有人龍排隊.
o[1r7jX@o
xF(q~Y"n8v"}+O 以上係小弟多年食九記的心得!

eraser 發表於 2005-6-12 11:43 AM

[quote]Originally posted by [i]e55amg6689[/i] at 2005-6-12 09:39 AM:"H&_,} Mz
九記牛腩
qg1} D2TP 中環半山歌賦街,20蚊1小碗... [/quote]fq[VS,g5C._8k
+MygQB jZ
好串..真係好串,爽腩真係好正,中午去真係食不知味,有時火都黎;所以好多時走咗去佢對面茶檔食鮮茄牛蛋面好過,不過都要等好待耐。2Q/y+U y(R(]

/mUI8Ea.TC 另一間好食但又係非常串既係上環生記粥品(擴充後比以前好多了,串少咗),因其非常出名,且配料新鮮,同樣中午去就好似爭佢錢咁。%zFzTh,Y
|r5f8@9Lb)I-n({0?
[color=Red]而家咁既服務態度...旅遊業真是多謝曬。[/color]
2OgJP9u%B .yH d9bm.p'm.d
[[i] Last edited by eraser on 2005-6-12 at 11:44 AM [/i]]

kaixinren 發表於 2005-6-12 09:12 PM

北角城市花園的馬會投註站徬邊有間打冷,特別推介大眼雞,凍蟹同蠔仔粥。現在應該還在。

RahXephon 發表於 2005-6-13 12:02 AM

推介: 元朗好到底麵家

1) 食肆地址:  元朗阜財街67號 (元朗千色廣場附近,往同益街市方向,隔離有間叫'施培記'的凍肉舖}^*f(R!t0Vi#EB&VW

v:bV&E c&h 2) 食物質素:
0nm9Hg6B.t*DN| N 好到底係元朗老字號的食店,住係元朗大多數人都會識佢 ,以傳統廣東麵食而聞名。 所有的麵都是自設工場,非常有咬口及彈牙。 繼九記後我認為是最值得光顧的麵舖。 雖然廣東麵周圍都有得食,而好到底麵的款式與其他地方差唔多。 但在最平凡的食物中做得特別好味,正是最高手的地方。
r/Nf@| v rWo#] &C Y f&Yh&]#Q
3) 環境及服務
:puU s1E@p Rt 傳統的麵舖,裝修較舊,整體上乾淨企理,坐位幾迫,好有六、七十年代的feel,有點回到小時候去麵舖食麵的感覺。 服務上傳統老店,不要抱有太大期望(好似好味的地方都唔會有太好的服務,可能唔憂做掛。基本上侍應都是元朗人,和他們混熟了會好好招呼。
AZzDvu~ G2\*E#os (y!mI"z(R
營 業 時 間 :8:00am-9:00pm
c9I9A{ D'x["|
5MU(},Tx-X7c 4) 必試菜式l)}C2?bjNw
蝦子撈麵。 超超超好食。 爽口的蝦子麵上放上大量炒香了的蝦子,加上乾蔥,異常香口。 蝦子十分鮮及惹味,令人食慾大掁,於一,兩分鐘內便吃光成碟麵。 奈何份量較少,可能會唔夠食。 我次次都食兩碟。
"D re8Q;o@ Hj-L
S'} DJJKA 雲吞麵。 雲吞的大少剛剛好,一口一隻,鮮蝦與豬肉的比例恰到好處,唔會好似係其他地方食的雲吞咁一味得個大字。 加上爽口的蝦子麵,可以話是雲吞麵的典範。
I$U Anw4xq9B
:g_{RtY(@]d 5) 平均消費7b(CA"_?r0u(S3x&B
蝦子撈麵: $29 (一分錢一分貨..:P)
;kW \V7p8Jo j~ 雲吞麵: 約$20,唔記得左....
CybsW R{ nOdh3v;rl'L d#im
6) 個人推介原因
s/~ty8{ k 都係嗰句,我係元朗人,由細在好到底食麵食到大,仲覺得好食,唔去試下你都唔會知真正蝦子麵的味道。

singgeihot 發表於 2005-6-13 04:54 AM

RahXephon 兄, 有冇興趣幫手搞好呢個咁有意義嘅免費飲食指南呀? 2Oj^g$at
我想試吓放多 d 時間响 【英文糸列IV】 同埋 【飲食天地】 嘅煮食篇, *B7I]!cEX
可以幫手嘅話, 覆一覆我, 感激不盡 :)
T&m9@QU
\-~8e owo [[i] Last edited by singgeihot on 2005-6-13 at 04:57 AM [/i]]

singgeihot 發表於 2005-6-14 12:26 PM

多謝以上仁兄支持, 希望繼續分享 :)

RahXephon 發表於 2005-6-14 04:07 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-13 04:54 AM:
L$|-l YEt!K RahXephon 兄, 有冇興趣幫手搞好呢個... [/quote]jQR[;k j-K/N {8P
1Q a^ m5td4xw%S
我都有興趣幫手,在我而言,尋找一啲好食的小店是好大的樂趣 (唔知點解我唔係咁鐘意一啲集團式經營的食肆)。 但係有啲乜嘢要做?
$I_ G[9J
@&V ^ji d;\ zg9a j 不過我最希望是有人支持我寫的東西.... ;)

RahXephon 發表於 2005-6-14 05:51 PM

推介: 元朗B仔涼粉 (佳記甜品)

作為元朗地頭蟲,希望一次過介紹晒元朗最有特色的食肆,等大家可以一次過去晒 (假如大家食得落的話。:D )
,eO-l[_%R;Ht1f&S FY.g1pEC7lss
1) 食肆地址:  老舖: 教育路大坑渠側  Tel: 2479 4708     分店: 又新街 (中午12:30 - 凌晨2:30 (全年無休)) 建議大家去老舖食,一來味道好啲,二來鄰近元朗馳名的大坑渠 (正確名字是山貝河,放心,沒有異味的。),較有特色同風味。
(`2@{F(z8cs
!TmXu#Y ~2x q"| 2) 食物質素:9[ p/Nx$_3bh(Aah
小弟由佳記剛開業幫襯到而家,都有十幾年。 看着它由得一間舖到買埋附近的地舖,再開埋分店,就好似見証一個老朋友由創業至事業有成一樣。 佳記十多年前首創用鮮果加入糖水裏面,許留山都是之後才跟風,可說是鮮果西米露的始創人。其招牌糖水B仔涼粉,在一大盆的涼粉上加上大量的鮮果,包括木瓜,西瓜,芒果,奇異果,菠蘿,紅毛丹,海底椰,大樹菠蘿,蜜瓜,香蕉等。所選用的鮮果非常新鮮,加上冰涷的涼粉,是炎夏消暑的消夜妙品。 其他的小食同糖水亦十分美味同選擇凡多,亦有傳統的中式甜品如咸水角,糖不甩,湯丸等,總有一樣啱你口味。 aC:Gqj Y
u Y:@:Zrxb/hy-|sS
3) 環境及服務K gWgY3sO
老舖鄰近坑渠,風味有餘但衛生一般。 想乾淨啲可以選擇在舖內進食,或走進後巷內的舖位或舖位閣樓,任君選擇。 但留意一般晚上10點後為顧客高期,要等位才有枱。 不要寄望員工會幫你搵位,佢地好少會理你,都係自己搵啦。 可能生意好得滯,員工服務非常一般,如你同一大班朋友去的話,落單時記住慢慢講,因員工反應較慢,好有機會落錯單。 留意留意!
({{1T0?LhD2H&q 6fb*W7{-d T
4) 必試菜式F k#Z X_
C{X~G(T%H
B仔涼粉 / B仔西米露 / B仔紅豆沙 / B仔船(雪糕): 份量驚人,足夠4-6人食。4T2F)R7Bsrj:B(R

di{Va;K io6{ 雞翼尖: 5元起。 個人認為最值得試的小食。 我唔係好記得個名,但佳記只有兩種雞翼尖賣,一種係滷水,另一種是香辣(白色的),記住要試白色辣的那種(見相片),非常入味香口,連骨頭都有香辣的味道,真係做到老闆所強調的「骨淋入味肉唔爛」。 但真的幾辣,吃不得辣的朋友記住要叫杯嘢飲(但一定要試)*]wT;Sv*V&L*rZ

gL3L~+u4e c:k`j 腸粉: 都幾滑,可以一試。
Az Bp4u1dP
Y~CQH+bl 5) 平均消費;h!zLBPh7DO%k
B仔涼粉 / B仔西米露 / B仔紅豆沙: 約40-50元一個:S5z*VkX Qy:};b
雞翼尖: $5元起,任君ORDER$[6u%gI mug
dB7d%Q`-y#p7J/I
6) 個人推介原因
5R5H^z|U G4a3^xoj 其實去佳記最大的樂趣是一大班朋友去食時的歡樂。 由於份量大,所以每次去食都至少要3-4個人一齊去食。 一大盆B仔涼粉,你一匙我一匙,一路食一路高談闊論,我想才是最值推介的地方。

hiroraymond 發表於 2005-6-14 10:27 PM

我住大埔,
#B$iv-UBW&Za 如果大家鐘意食雲吞,8{ C6y@v?wWy
可以去大埔既成仔記試下,7pvO#c ?8e Qa
一碗雲吞麵唔過15蚊,l'\4mvz+}M
有四粒勁大既雲吞,^ROV1Ae@ zxc
今日又去食黎,&`qj(v }0k
一粒雲吞裡面最少有一隻原隻蝦,
.n xMC|&Ix 係食指咁長,
N z sMt,W 今日食四粒,
M*F\N0Ho-v$^@ 粒粒都有兩隻蝦,
.S8?@sTu$hw sgA)TN`+z
同埋要試下佢自製辣椒油,B$To8GYIW5K\
少少都辣到趴街。

singgeihot 發表於 2005-6-16 09:56 AM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2005-6-14 04:07 PM:?I^,s%F/Ob^-M

F:V2pH/R$A%K
6M3i:kI4T*c 我都有興趣幫手,在我而言,尋找... [/quote]/W p |hX'l
\q)^9vp(@odM
RahXephon 兄, topic 已改成精華, 你要做嘅其實好簡單, 你只要間唔中開 d 新 topic 問吓人例如去開邊度宵夜, 或者邊度食晏快靚正, 然後 link d 人入嚟呢個 topic 度寫推介就 ok. 搞得好我会向版主 recommend 你做 co-host, 一齊拍住上搞好佢 Qz$^:V*e)d
a5SR!As ~ Eq s
感激感激 :)

singgeihot 發表於 2005-6-19 01:43 AM

RahXephon 兄, 見字請回, 謝 :)

kjkj 發表於 2005-6-19 05:25 PM

唔知個名

佐敦果邊-m0xSc(P |
食過幾次
@c$N$@4p-Pn,n.f V 雲吞麵,10蚊,雲吞大大粒,但得幾粒Y+?"v8jD9K0hbXg
味道都ok
qw2k1?7c 衛生都ok
Vl Xd/^ ei 地方都ok大7~iTT%pr;{
都有幾多人食價,有時會無位
*[O0Bg oi ] 食兩個雲吞麵先飽

singgeihot 發表於 2005-6-20 01:06 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-6-19 05:25 PM:
{$Pax*wJ Cs5t5I,C\ 佐敦果邊
%J#P:O]y B A%`Ui 食過幾次
{g0D!U6h 雲吞麵,10蚊,雲吞大大粒,但得幾粒
u/P&P^SL S)b3EP-K 味道都oki-r?J!K H\
衛生都ok2DG B{IP k'h
地方都ok大Oi r6FYb5jIj+q
都有幾多人食價,有時會無位%P:`z&k j
食兩個雲吞麵先飽 [/quote]
'X)p/X8[u3@&U;x3F
^VSvD c T 下次有機会補番舖名同地址, 多謝支持 :)

RahXephon 發表於 2005-6-22 02:37 AM

singgeihot,
sD`+v4zO{&Lv Y|(NJMD*a
sorry as I am on trip during the previous days and just back to HK.
b%|q|k7`r ;GW7PRT$WH%o7}
I am interested in contributing to this topic. But I am not so sure how to 'link the related post'. Would you tell me more.gd yM Wg+N4p

'~ T!{,pMRP Thx!

singgeihot 發表於 2005-6-22 12:52 PM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2005-6-22 02:37 AM:*f Wrdx0q
singgeihot,pb$h fAL+JTs?
dL W;j t5g7@ ?
sorry as I am on tri... [/quote]jTok@%T8G:pJ

2y O&y pq RahXephon 兄,
:T-y?L1D r`
*RW2\jBp$e Please click the following link for my reply:
*r2t3q8|~ah i [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=58160&page=1&sid=rC0eLK#pid733685]【飲食天地】 - 討論區[/url]

RahXephon 發表於 2005-6-24 05:52 PM

消失中的美食 - 五龍粥麵世家

1) 食肆地址 - 灣仔利東街51號,電話:2893-7721,上午7:00 -晚上11:00 (近合和中心,附近有很多印喜帖的巷子內)
}NS:r:jS,Md!eVk {|*cK6g%_(Z%\Z
2) 食物質素`4ukIac|"N;F
五龍已有六十多年賣麵的歷史,老細福伯今年八十多歲,有六十多年煮雲吞麵的經驗,雲吞麵的質素不容致疑。 很多名人都是五龍的熟客,如劉青雲夫婦,高官王永平等。 其主打雲吞麵更曾獲得香港旅遊發展局美食之最麵食組最高榮譽金奬,其食物質素之高可想而知。 食家蔡瀾亦曾在其飲食專欄中推介過這食店。
Nw!KZ8R0e 4QV nxRef
3) 環境及服務 - 舊式餐廳的環境,尚算乾淨。 厠所在後巷中,不甚衛生。 服務上落單的阿姐會在落單時sell你叫多啲嘢,都幾煩。 其次侍應態度一般,反應緩慢,收碟速度驚人,有時連你未食完都會收左你隻碟,小心。 反而老細福伯態度親切,是全店服務唯一可取的地方。 (唔通好吃的地方服務都會唔好?:o) J&i8FbE {?$A
[Wr+V0Au
4) 必試菜式1V&G-K"rSex0J*R
水鮫雲吞撈麵 (29元) - 麵身乾爽,爽滑而彈牙,更色澤鮮明,沒有鹼水味,水準之作,但比元朗好到底的麵略為遜色。 水鮫雲吞內的蝦用上了越南虎蝦,內質爽口,非常鮮美,蝦與肉的比例一半一半,雲吞一口一個,是我吃過最美味的雲吞和水鮫。 愛吃雲吞麵的朋友務必一試。
1hX)ju8xH} h;jWPg hD h-b
炸鯪魚球 / 小食拼盤(炸雲吞,炸水鮫,炸鯪魚球每樣三粒。 40元) - 鯪魚球如小孩的拳頭般大,用新鮮的鯪魚打成,肉質結實,加上即叫即炸,既香口又鮮美。 但份量頗多,建議三人或以上同行才可叫拼盤。 E}v }FT6w
!O*~8[/i/n+Xe
各款粥品 - 小弟的朋友話這裏的粥粥底綿密,濃稠適中,朋友說他的艇仔粥($19)甚好,但因小弟不喜歡食粥,未曾試過,好粥的朋友可以一試。   
t dDkK r*f4Y)UM
5) 平均消費
$i\ nWe*z 每人約30 - 50 元ZF4?W(zkob |

]([*{6i_,Qw1E G 6) 個人推介原因D/p/V*i,VToK(L
為何我會說是消失中的美食,是因為灣仔利東街已被劃作重建地區,不久將來會收地重建,所以兩、三年後可能再見不到這餐廳。 最令我印象深刻的是老闆福伯對其舖頭的堅持。已八十多歲還堅持天天看舖,收錢時亦會問客人食物的質素。 用心經營的食店,其食店質素一定不會差得到哪裡去,單是這份對食物的誠意已值得我們去光顧一次。:)
9Z5O'O~3Jy|#g(X 個人認為這裏的雲吞是香港最好的。
faiVT4N:H0]
T$kS+}(G k]1y6@k1A p.s. 寫左幾篇推介,其實有冇人睇完真的會去? 有的話reply 下,等我有啲鼓勵,再搵多啲抵食好食的食店

老鬼X 發表於 2005-6-26 11:06 AM

推 推 推:P

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.