娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-12 12:35 PM

你地幾多歲玩ICQ/MSN ?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Gretzky 發表於 2005-6-12 12:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kaixinren 發表於 2005-6-12 01:18 PM

icq就99年開始,MSN有就開始玩咯。不過現在已經沒有再玩ICQ,電腦都沒down。

Gretzky 發表於 2005-6-12 02:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vivienna 發表於 2005-6-12 02:02 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2005-6-12 12:35 PM:
ymgTx'A&J I 12歲開始玩.x$wX*a+D$L3z
E,z!Jh1DQO
你地幾多歲開始玩ICQ/MSN? [/quote] H:A5e]QD~,|
ever since icq became available for internet users.

kcgex 發表於 2005-6-12 06:05 PM

我13歲玩

terry1913 發表於 2005-6-12 06:08 PM

我11歲就玩icq啦![{z+F3UO `T{
不過等到13歲先開始玩msn~

dominic886 發表於 2005-6-12 06:20 PM

14歲玩icq
3J w{@-{l 19歲玩msn~

lliu 發表於 2005-6-13 06:50 AM

I think i was 15 when i start icq, but I stop after 2 year..
Z}+`~0xe/y\ because I start to use MSN instead

brightlee 發表於 2005-6-13 08:32 AM

ICQ, 1997
^4ZE Q%`T p&K;u)R MSN, 2000

trista_cheong 發表於 2005-6-13 11:07 AM

初二玩icq
z1]&s Q l8G,u 高一玩msn~B6dl6w;H#P/b6u
即係玩o左icq四年﹐玩o左msn兩年到la~

小虫 發表於 2005-6-13 02:09 PM

15歲到啦~~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.