娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-6-12 06:34 PM

[奇想] 大家希唔希望我同甲狀腺合作?

我好鬼死鐘意甲兄個 style, 模彷佢寫咗篇嘢玩吓, 大家希望我同甲兄合作嘅話我搵日会聯絡佢
q;txP%AS
%s[-~:R8r6Zcf$f [quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-12 05:52 PM:
yp"r-Q7x*Z'A E4M+X 甲兄, 你咁鐘意酒樓開飯, 一時間靈感到, 學你寫咗篇嘢玩吓, 唔好見怪
#P(lmk Z [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=54826&fpage=1[/url]2F$~)qt;[ Yd FOR/T
(thread #8) [/quote](T3v t Aw]M
,E/r&Q'Ytrb6a p
[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-12 05:57 PM:
{wL8D*?`.^7s
;BWH`)M\(c!lX 我當然唔見怪啦A@3D E%R4Fea[~
希望我地將來有機會合作singgeihot兄 [/quote]

happylion99 發表於 2005-6-12 06:43 PM

合作d乜?點合作?

singgeihot 發表於 2005-6-12 06:46 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-12 06:43 PM:
V:KPn [%\)wD*H Cw't 合作d乜?點合作? [/quote]c{6_u5Q4hw5w
*J {VO5?Y
你提議吓

happylion99 發表於 2005-6-12 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-12 06:46 PM:
6zF7f q GO?
CFQ s*KmRIT 你提議吓 [/quote]o&`gH/PQ*h4l/r

#wY!H T4Cm[~ 用你們的[奇想]作一首合唱歌~ K'}qZ'[$Z G:?X z
一個做八兩金,另一個做余慕蓮;fLq9?b)^9Lu1Y

"XQDQ@I/Q&x;P for example改編自<<會過去的>>
#j&Am}V eWu'X #FP mg&Wp N
余:早知一定與你分手 最愛往往難以相廝守 8JD!U;C"]+kK
     你撇我之後 我怕我沒人要 原來人老 沒有你的淫笑2b.j8HYo]
     用誰來陪襯也不夠 你是我 最窩心的鴨佬
Wzu Z'N/ZJ@OM 八:沒有妳犧牲 怎可以讓我得救 每次床上 我只會苦笑!mVi8KI.|"F1R)U2D
     以往那轟烈 漸漸會變溫柔 長年累月 就算妳多念舊 :QqPVP[QU \
     明天一滴也不留 恨與痛 如昨夜被強姦
\:F/R%aRs$C6zx)x .....
4Y;Z1K6\iy"Q
I1?t#?]2Ur&b,Az 你又話要合作,合作d乜都都唔知ge? 而家幫你諗埋,希望可以看到你們奇想下的傑作:D;)

良友 發表於 2005-6-13 01:42 PM

不如問下甲兄肯唔肯同大家合作<
~&r E?S Hn"P+T 搞壇大野出黎過下癮?

singgeihot 發表於 2005-6-13 02:20 PM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-13 01:42 PM:
C#sO+qTy9M 不如問下甲兄肯唔肯同大家合作<!P8W,A;wv `r$af?
搞壇大野出黎過下癮? [/quote]
SLz6m](A "p{ xZFyEhL
咁不如個票選改為好唔好叫甲兄同大家合作搞壇大野出黎過下癮 :)

甲狀腺 發表於 2005-6-13 07:52 PM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-13 01:42 PM:
Rhq j+|e2E!Y4g|Ia 不如問下甲兄肯唔肯同大家合作<
/CLk l%C*M 搞壇大野出黎過下癮? [/quote]!C#U1N,KP,P
良友我想首先和您過招

trista_cheong 發表於 2005-6-13 09:16 PM

支持呀!^^

aia_k 發表於 2005-6-13 09:49 PM

合作跳舞好唔好

happylion99 發表於 2005-6-13 10:29 PM

[quote]Originally posted by [i]甲狀腺[/i] at 2005-6-13 07:52 PM:
K*Wyv2_s:I~ 2q J bFx:X
良友我想首先和您過招 [/quote]:] xT2t%?)QD:@6};kE;n

ni;__L)['m1U 過咩招?6R @@q'I(E8u r,q
不如一個用降龍18掌,另一個用天馬流星拳

笨小孩 發表於 2005-6-13 10:35 PM

安西教練:這兩個人如果聯手的話,將會是全日本第一![H!{wA.O
(摘自《男兒當入樽》中安西教練的話)
Z RRl+`b ` `w)iX 7q(gC1g'L*FJ$zs b&Y
聯手結果:s;Y t!Q-~4V's h
流川與櫻木的唯一一次聯手配合,就徹底摧毀了山王工業的霸業!;)

manid903 發表於 2005-6-14 03:58 PM

合作比劍較好!一個係瘟神,一隻係傻雕!#[s"Zf O9v3P
2gL#rXBwT_
[[i] Last edited by manid903 on 2005-6-14 at 03:59 PM [/i]]

JCer 發表於 2005-6-14 04:02 PM

(等睇野)

笨小孩 發表於 2005-6-14 06:37 PM

快d講你地既合作內容!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.