娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kuru 發表於 2005-6-12 07:43 PM

如果有隻蟑螂,突然係你面前出現,嚇親你,你會點對付佢?

有咩方法係最乾淨?

甲狀腺 發表於 2005-6-12 07:57 PM

EAT IT

singgeihot 發表於 2005-6-12 08:06 PM

同佢著六隻 Roller Blade (一隻腳一售), 因為佢未學過, 所以嚇到佢唔敢着陸, 結果不停站飛行, 燃料耗盡, 虛脫而死
:a'hw&f _P.R/_
;U#@`$Qu In summary, 佢嚇你一吓, 你嚇番死佢

happylion99 發表於 2005-6-12 11:30 PM

拿一個唔要的玻璃杯笠住佢,然後設法找一隻蜘蛛俠陪佢係杯內玩下,從杯外睇下係誰姦誰,然後寫個詳細report,將個whole fighting process 記錄下來. 睇下邊個剋邊個, 有機會的話寫個game: age of insects.
h4H iw"q']T&G)` 將負方給予勝方作為美食作award,之後再把勝方留起來,留待下一次挑戰者的出現~

446622 發表於 2005-6-13 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 12/6/05 23:30:
8t[t?!Ql+k"b[ 拿一個唔要的玻璃杯笠住佢,然後設法找... [/quote]@Tq6o2y(B f|
+_L ZH"XD
你個方法,好專業呀,要搵蜘蛛,我屋企成日見,我一定幫到你手. Y U(?/J[]D
對付曱由,我只會用報紙,打能死佢.

vivienna 發表於 2005-6-13 02:39 AM

淋熱水

singgeihot 發表於 2005-6-13 03:16 AM

[quote]Originally posted by [i]446622[/i] at 2005-6-13 02:32 AM:#z-W(Qta]];Gb
I^"g-\KQQ^mFk
DR*G'KU
你個方法,[color=Red]好專業呀[/color],要搵蜘蛛,我屋企成日見,我一定幫到你手.Kta r1O5?joo,i
對付曱由,我只會用報紙,打能死佢. [/quote]Bs1j-QjY

4f.k'[,enz | ....從生物學角度嚟講, 無論隻蜘蛛幾大隻, 隻曱甴都唔会 attack 隻蜘蛛, 因為曱甴唔同螳螂, 唔会捕食其他例如昆蟲既小生物, 相反, 如果隻蜘蛛好細隻, 隻曱甴行埋嚟佢会避開, 但當隻曱甴被蜘蛛網纏實, 動彈不得, 隻蜘蛛仔就自然会嚟開餐, -`2|6`+QHqJ2?2m

4Vryc8@2Z)o$Nx 如果隻蜘蛛係大隻, 隻曱甴嘅下場都係差唔多, 只不過佢会死得快 d 咁啫*CpM6c&A0I-W'p
7N8t&Wc)OS y
用報紙打係好痛快, 不過出晒汁, 清理唔方便0\Z#o}-uSsKW pu
9S5q)F&}o_2@`
想乾淨, 殺虫水会比較方便, 追住佢噴一噴, 然後入房關埋房門做自己嘢, 轉頭收屍9I$_ l D%f6b
v l t"D-s,x5G1FR/bC
[[i] Last edited by singgeihot on 2005-6-13 at 03:39 AM [/i]]

singgeihot 發表於 2005-6-13 03:18 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-13 02:39 AM:z#k.] ~F`8t
淋熱水 [/quote]6J w"u@)`;H
qRtyS0BwM#{\
因住整親自己呀 :)

入晒 發表於 2005-6-13 03:40 AM

用白花油淋落去..... 喇撚死隻曱由, 等佢爭扎一陣..... 死左D野唔會又唔會出汁.... 之後仲有清新既香味忝

lliu 發表於 2005-6-13 06:48 AM

I will use my hair spray to kill it

happylion99 發表於 2005-6-13 12:51 PM

[quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-6-13 03:40 AM:
Z%zzi D&RFg8E,E 用白花油淋落去..... 喇撚死隻曱由, 等佢爭扎一陣..... 死左D野唔會又唔會出汁.... 之後仲有清新既香味忝 [/quote]
^-EvYP4bG-]9[ V(tc Ny,}3wg$Y
我試過,追住個小強淋,超掂,比殺蟲水仲有用:
D@1A4{%|C 用白花油好處:
l?C;}V,n8l0j 小強會好痛,亂走,走得超快但隨機,你會見到佢隻腳的移動頻率是超高的,因為牠掙扎中(感覺和行動就像一個被燃燒中的活人),死亡速度會好快,最後死時個身體會變深色,而且可以追蹤到小強死亡的位置,放便處理,連肚中的仔女都會死Q1]k_$a S2hK ` P
用白花油壞處: 可能會滴唔中小強,而且要追住佢來滴,直至牠臨近死亡KW{(V"u:J5J\/e)e
(UDJy(u9x s
用殺蟲水好處:E3z f2HS;oU3C
噴幾野,然後走人,方便
1Zh |%M(upm ^ X 用殺蟲水壞處: [u.pC*c
有毒,臭,小強唔易死,死亡速度慢,唔知佢死係邊(可能在你張床),可能dna變了,有殺蟲水的抵抗力,可能死前會回巢生仔生女

singgeihot 發表於 2005-6-13 01:51 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 12:51 PM:
d7w'E~3K-p
L \U(e^O oi&J3_:l&m!M
我試過,追住個小強淋,超掂,比殺蟲... [color=Red]有毒,臭,小強唔易死,死亡速度慢,唔知佢死係邊(可能在你張床),可能dna變了,有殺蟲水的抵抗力,可能死前會回巢生仔生女[/color][/quote]
Ixj],o_%dA#W%f#E _l XXVA&U(EK
Agree to some extent,
I8pT Z`&Ak 抗藥性問題, 生產商間唔中有新配方 j{-S%o8?L)d*d
唔知佢死响邊係問題, 不過一般女仔会寧願咁都唔会願意搵報紙打
8V+O dJE Fy$[ 可能死前會生仔生女, 如果藥性有效, 机会較微 UT6Pj4o4lJs7~
回巢??? 曱甴??

vivienna 發表於 2005-6-13 01:52 PM

所以都係淋熱水最有效 :P:P

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-13 01:54 PM

噴碧潔珠(因為攞錯左==)

發表於 2005-6-13 01:57 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-12 11:30 PM:
$w _s Q)qbX/Y 拿一個唔要的玻璃杯笠住佢,然後設法找... [/quote]'Ztg+dk2}
你搵得蜘蛛黎都局鬼死佢....

良友 發表於 2005-6-13 01:58 PM

敬而遠之

小虫 發表於 2005-6-13 02:08 PM

0羅人字拖拍Q死佢

happylion99 發表於 2005-6-13 02:11 PM

諗方法捉住佢,拿膠紙來,然後帶佢在風扇上玩摩天輪,速度任擇,應該是人類有史以來第一隻可以玩機動遊戲的小強

singgeihot 發表於 2005-6-13 02:12 PM

可以嘅話, 活捉, 放入密實袋, 局死

happylion99 發表於 2005-6-13 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-13 02:12 PM:?7_bg&[#N8N.p
可以嘅話, 活捉, 放入密實袋, 局死 [/quote]
Gf)` Q%lu6] )d#\?,k!Y,l
唔好局死,俾佢知道咩死做宇宙大爆炸~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.