娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-6-13 02:16 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 02:15 PM:
G dTGaj
9A%Vl3Z ?K)} i,m5oQH.Gf
唔好局死,俾佢知道咩死做宇宙大爆炸~ [/quote]
,fk$WE([i8S ] qt0Jk3y c+~
:D :D

happylion99 發表於 2005-6-13 07:20 PM

CORRECTION:
;_ K!WY#_4d\Q 唔好局死,俾佢知道咩叫做宇宙大爆炸~

kuru 發表於 2005-6-14 12:35 AM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-12 11:30 PM:
AN._KV-@zV9o:e*p 拿一個唔要的玻璃杯笠住佢,然後設法找... [/quote]6M |/rY!\
6R `]1txWV/b
哈, 好攪笑

xthmkn 發表於 2005-6-15 01:01 PM

用手捉住佢 搵支牙籤篤實  入廚房  開煤氣爐 ! 之後可以約齊人玩BBQ喇

白楓 發表於 2005-12-17 09:31 AM

我都只是在家用"空氣清新劑"的
jpX+Mm2j%W/s (tUW]b0I'@!Qx
看到任何昆蟲的時候也可以用~
0[ `LV;HS (Q!OdWStj0KC+R*O
噴完後只要對方停了一陣子的時候~
4S%\Lf1VL3{Z1~
6oum4FB t 這時候立刻點火便燒著的了~
6q9Q.Zw9ayk E8D #T.ANg VbR#fX/gHC
這種BBQ方法不錯~還蠻好玩的說呢~6BR,_7A}#gBuq

e;M[%V7Wo 對於飛行系的更好玩~
"o:Z%rer@2{t-j ^G.b"d+fK"l6YoZ
噴濕了牠的翼後飛不了時~可以用不同方法燒死牠們
wG(I;Y$b,hJ
;sb}YR 例如在牠身旁放火~不是直接燒~
'O/{ j@&Xb`%E{
2J8R Kk#Y}KK4\ 燒完後只要拿紙巾抹一抹順道把屍體拿走便好了

dawrf 發表於 2005-12-18 11:40 AM

生禽 起佢 慢慢節磨佢dh}`:c
得閒噴d火機gas入去   又或者 淋d塗改腋)?+G Vbp/k\%Y{O
又放下佢休d水到游下水..... 浸下溫泉咁呀..
8TE2t*`0Vv 最後cut左佢個頭或者尾部  據說 佢 仲可以有7日命 TY5SW U Kf
要佢求生不得求死不能

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.