唔知大家覺唔覺.....................
今日搭巴士睇到cream個mvZ\F~;fm'J
cream果3個細路女,有個幾靚,應該會有D星途
.E4q0j-^ma8PM$[
有個個樣好似老鼠,可能就係佢同成龍隻抽
仲有個個樣好包,好似胡幸兒,好樣衰-W GYw5`+d)YT
]ICX\8w+T9D EO
唔知大家覺唔覺呢?? Cream 果幾個細路女唔駛返學架咩?%AVz(S n\5ac3_ ?7?$^C
定係讀書唔成呀? 做明星洗能讀書咩Di'r.fB9q3a,uw
!R;JK6_}vu*v
係香港讀書都係為左賺錢之嘛 我諗大概知你講邊個好靚,
我睇過佢係 CREAM 音樂會度唱嬲什麼個陣, |!qf'?br9bVS
佢負責打鼓,R{-SQuog2?C5F-`
以佢既年齡同性別黎講,真係超勁,
拍子好準。
頁:
[1]