娛樂滿紛 26FUN's Archiver

karate_pau 發表於 2005-6-13 02:45 AM

唔知大家覺唔覺.....................

今日搭巴士睇到cream個mv
'S#YkM5h Z\F~;fm'J

4IYcBDX
^q\It5[$yu cream果3個細路女,有個幾靚,應該會有D星途
'g6g P^Gu .E4q0j-^ma8PM$[
有個個樣好似老鼠,可能就係佢同成龍隻抽
GNH/l,US d X
$kA4M+d!_Ncs 仲有個個樣好包,好似胡幸兒,好樣衰-W GYw5`+d)YT

W-Y N.dCbIv ]ICX\8w+T9D EO
唔知大家覺唔覺呢??

良友 發表於 2005-6-13 03:57 AM

Cream 果幾個細路女唔駛返學架咩?%AVz(S n\5ac3_ ?7?$^C
定係讀書唔成呀?

karate_pau 發表於 2005-6-13 03:59 AM

做明星洗能讀書咩Di'r.fB9q3a,uw
!R;JK6_ }vu*v
係香港讀書都係為左賺錢之嘛

hiroraymond 發表於 2005-6-13 04:05 AM

我諗大概知你講邊個好靚,
LI H2]O1G9C7r 我睇過佢係 CREAM 音樂會度唱嬲什麼個陣, |!qf'?br9bVS
佢負責打鼓,R{-SQuog2?C5F-`
以佢既年齡同性別黎講,真係超勁,
;k2OlSb1x:Sl1KC\M M 拍子好準。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.