娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-13 08:48 AM

被飛仔"兇"你會點做?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小虫 發表於 2005-6-13 09:17 AM

一支箭咁走左去!!!

qweqweqwe 發表於 2005-6-13 10:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

trista_cheong 發表於 2005-6-13 11:08 AM

我會驚到唔識郁…

singgeihot 發表於 2005-6-13 11:11 AM

飛...

karate_pau 發表於 2005-6-13 11:55 AM

全力重擊飛仔頭部,之後全速離開

happylion99 發表於 2005-6-13 12:59 PM

先走人,走去一角,但之後偷影佢個樣,然後放上網,話呢條友係屯門色魔,叫d娘家婦小心,please forward,搞掂

superfiona 發表於 2005-6-13 01:02 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 12:59 PM:1o[#xK5Q+Ayr\
先走人,走去一角,但之後偷影佢個樣,然後放上網,話呢條友係屯門色魔,叫d娘家婦小心,please forward,搞掂 [/quote]
~-\#t#IK&Wm;y/i 你呢招勁wo!!!3yl&X?B4it(OEc
我自己試過...佢問我做咩望佢....
5vw j9X#Yz9d2y 跟住我咪話"無wo"...跟住勁走勁走勁走~~走左去~~

redstick 發表於 2005-6-13 01:29 PM

其實我都有試過咁既經驗,9O,j"BF{F[ D1vlu
不過反應就會視乎當時情況...你自己單拖一個行街,-l)CGrb;P
老實講梗係唔理佢,多一事不如少一事.
Fu$sIK I v#gLq.].r7W
如果佢地兩三個,你又兩三個,大家"咁高咁大",
.b_-_c2ft 我就有條好橋,超級好玩....|bP*YIS LR'N

"o7_O;k!XsR;f{5ag 飛仔通常無野做,又想搵d野糸朋友面前出位先至兇人撩人,其實佢地更本好細膽,佢地唔會夠膽郁手打人.
%@w,f#Z/D4b} \Hn$] (如果你又串返人就另計啦,基本上只要唔係眼超超,或者你自己本身又撩事鬥非基本上佢地連大聲d兇你都唔敢,佢地只不過諗住嚇下你扮威)
zm g~)^ ^T &x5BB&B9q,Iezz
拿~~就係首先當佢地撩你,你就要好似好驚咁,等佢地笑下,但偷偷地拎到手機錄低佢地既"惡樣",跟住成班扮到好驚,有咁大聲唖咁大聲,仲要一路大聲嗌住"唔好嚇我地呀,我地比哂d錢你啦"....跟住通常呢d位,你咁大聲講野,人地一定望住你地o個邊,,I!dpl F
你地放心,到呢段時間,佢地根本驚過你地,因為只要係普通市民,一見到咁既場面一定會圍住哂黎睇,仲要一定睇實o個班所謂飛仔,而飛仔會點做呢?~g-dO o5e G,JzY#M
咪走囉.....可惜,通常呢d時間一定會人欄住佢地,兩分鐘唔駛咋,差人即刻到.
6K7~*O_!\u$SeA HNb S9`FX` h @
呢d時侯,最好笑...因為差人基本上一黎就會知咩事,都唔駛點審,
/s'HH-Ba+KZ 而家你地就keep住個好驚既樣..佢地問唔到你地野,自然會向市民詢問,@h2f~;i JD,X"Q
市民見你地嗌得咁慘...一定講到好嚴,到時....
2L;FA3X6z jD cD+@5Zx7h%u8vGU&aL
你就話"算啦..無咩財物損失...我返屋企喇..唔該哂唔該哂."
(P^n0D | 9g(MF0Xk4{1J9h
而家飛仔下場,就算唔比人落charge,因為差人要做record,一定會帶"飛仔"上警車.

happylion99 發表於 2005-6-13 01:56 PM

咁樣太danger,你明玩野,遲d佢地可能找你revenge,簡單咁成班人每人打你一拳然後走佬你都拽抵了(雖然你可以打999)yj xD z3Jt
要識保護自己,同時識暗中找佢地revenge&T7R'D p3qnV#K
如果真的想revenge勁d,咁出$一定唔少得
;v LrV _%Og 方法一: 出500蚊搵條貪錢的白痴,同佢講: "我俾500蚊你,你打個條友一拳,只不過是10秒的事,然後你立即走佬" 記住要先俾$,後行動,要在$上mark下d記號等等,等條白痴不可能賴帳
t LY'u2?.r2| 方法二: 幫個飛仔在newsapaer頭版上或網上登道歉聲明,乜面都冇灑;yWC$?3SG6QH

3Yyd(~ Ia(gk [[i] Last edited by happylion99 on 2005-6-13 at 01:57 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-13 02:00 PM

挑距罅星

入晒 發表於 2005-6-13 02:30 PM

睇下咩環境啦....如果淨係兇下咪唔哩佢地囉,如果佢地問儸錢,又話要打又話要殺的話... 又得你自己一個又走唔到就黎要打的話,我會求其捉住一個狂咪佢個頭,打到佢爆晒缸,死都唔放手.... 甘佢打人見到你甘喪,無性既...都驚左你跟住走啦.....甘咪無事囉

happylion99 發表於 2005-6-13 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-6-13 02:30 PM:9C2t3EG6a$e/\R}
睇下咩環境啦....如果淨係兇下咪唔哩... [/quote]
z%r7^x9qs4h,{ z F.\;F+~'[h%p ]E
最好插佢隻眼,毒啞佢,等佢做唔到控方

lettwan 發表於 2005-6-13 02:45 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 12:59 PM:,wDA_ oy2uQN
先走人,走去一角,但之後偷影佢個樣,然後放上網,話呢條友係屯門色魔,叫d娘家婦小心,please forward,搞掂 [/quote]
;g&^ gS"Ri9V 得wor,好橋.

erik 發表於 2005-6-13 07:46 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2005-6-13 08:48 AM:j/Y8x Q [+iqm,r
I will 閃人.
"@-w-Q(?%\9B K6Y
aaAI;qsz How about you? [/quote]
Mo7J\!q
1EL"G-Ok [2hLM'C!Va7A
ARGEE  [size=6] 閃[/size]

erik 發表於 2005-6-13 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-13 02:00 PM:+K(T0P-~6L/mnMB
挑距罅星 [/quote]
~:F Jk b } "gG%j-|/b^zN&tI

$C N9W`MH&L OH YOU CAN DO EVERYTHING YOU WANT
^d ~4Ynr MR.LEE

甲狀腺 發表於 2005-6-13 07:49 PM

我會立即哭

d228216 發表於 2005-6-13 07:49 PM

D 飛仔 唔會 兇我

左輪仔 發表於 2005-6-13 07:51 PM

邊個淆邊個都未知;)

發表於 2005-6-13 07:52 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 02:43 PM:d ?V;s|DVQ
Y+R7Q&^R0QqJ
'mf/k-hXoD1L w-V
最好插佢隻眼,毒啞佢,[color=red]等佢做唔到控方[/color] [/quote]
8M8vV*d@Z
U.GE8BZ 如果你唔想佢死...
,{{ r5T ?a/Y 最好斬埋雙手(唔排除佢用腳/口寫你d罪狀)&整襲佢,殺/收買晒d人證....
_E/kr#r
5oWr(Fs v/Wz4@0|bH
LLJ*Hrj*xW
~;@d-b T}3u+gt 被飛仔"兇"我會點?S0s8ca]0N~
識多幾個fd唔好咩;)
'H9aDq'F/K )[7y([ t-e2sipl~-I
[[i] Last edited by 奇 on 2005-6-13 at 07:57 PM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.