睇下對方幾多人啦。我都有o的咁既經驗。;rzo${n
如果人地人又多個你,又多大你幾個碼就當然閃。0a@BH)@$A'|
如果得幾丁友既....佢真係叫到人黎,佢都死左啦。
[quote]Originally posted by [i]redstick[/i] at 2005-6-13 01:29 PM:Q6TwD-I Q
其實我都有試過咁既經驗,&weh1e/j5t
不過反應就... [/quote]Je#aU9?9FC
$GN5SXCl[PM t
你一定係睇得太多港產片y!K-D!i!a$_;pg7}$nr
:P:P
我都係會企係度喊
[quote]Originally posted by [i]redstick[/i] at 2005-6-13 01:29 PM:
其實我都有試過咁既經驗,D'nJ6reJ tDe
不過反應就... [/quote]
Gba7OX(LVX[(M
Hsb2EuCq
唔係話唔讚同你既偉論.]9s+B.M#n/C9q2wq M0Y)u
只係假如作為一個普通既"正常"市民.~I2q/K,Pc3rn
會唔會故意或死撐同飛仔 同黑社會鬥?
我都有出黎玩既...
可以好老實咁同你講..e)Xt0S5jJ Bt
"會怕你既..就係冇經驗既古惑仔!"
假如1個有經驗既古惑仔想搞你 可以冇原因 乜都唔在乎 打完你即走
假如3.4個有經驗既古惑仔仲衰..合作慣 打或走都一流. 你同佢地玩咩?
你最初既講法"多一事不如少一事" 其實人地都一樣o!h;{8O8Kz
\&}'t|
並唔係個個出黎玩既都會故意去挑釁人 唔會無啦啦打人`e)V!kO,b[C
當你遇著"搞事派"既 你當時大可以先扮"死狗" or "唔出聲馬上閃人"%[%kN-M,oqVgU!s
假如你條氣係好唔順既 可以選擇"報警" 或 "搵人搞"b{#KU"^&t"z3\
千其唔好當場同人嘈. 呢個只係愚蠢既方法.
anyways. 呢個topic其實同之前戀愛板果個冇乜分別.7]9O
aV;F n8I
只係情況有少少唔同而已.
最後係想講. 現今有實力有經驗既黑社會.
唔會無端白事同你嘈或搞你. F1TCyQQ P
會無神神挑釁得你既就肯定係"搞事派". 呢種人最難對付. 連本身有跟開人既都知.6hC+Q;cg
遇著呢種情況 最好先回避一下. 有機會再報警.
唔係話要怕左佢地, 呢個只係最簡單最直接有效既"自我保護方式".
唔理佢= =
佢唔搞我我唔搞佢= =
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2005-7-27 10:42 AM:-?!tFIgl@2l$W
why? [/quote]
wl+?c5rn!~Z+k
你睇我個頭像就知
<----
出第三十六計
[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 19xx-6-30 08:05:;? \$V8WG%g?p
i
yACvZ$Xt
唔係話唔讚同你既偉論.
只係假如作為一個普通既"正常"市民. w8t3M-Hu
xO1@l?
會唔會故意或死撐同飛仔 同黑社會鬥?EtTc O @7R
我都有出黎玩既...
可以好老實咁同你講..