娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-13 08:48 AM

被飛仔"兇"你會點做?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小虫 發表於 2005-6-13 09:17 AM

一支箭咁走左去!!!

qweqweqwe 發表於 2005-6-13 10:27 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

trista_cheong 發表於 2005-6-13 11:08 AM

我會驚到唔識郁…

singgeihot 發表於 2005-6-13 11:11 AM

飛...

karate_pau 發表於 2005-6-13 11:55 AM

全力重擊飛仔頭部,之後全速離開

happylion99 發表於 2005-6-13 12:59 PM

先走人,走去一角,但之後偷影佢個樣,然後放上網,話呢條友係屯門色魔,叫d娘家婦小心,please forward,搞掂

superfiona 發表於 2005-6-13 01:02 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 12:59 PM:
~'x+Vs2d6b$?)q 先走人,走去一角,但之後偷影佢個樣,然後放上網,話呢條友係屯門色魔,叫d娘家婦小心,please forward,搞掂 [/quote]~]o3b6f]2N#|u.L%f
你呢招勁wo!!!dq+_"a3{3L$} |
我自己試過...佢問我做咩望佢.... Z3P&K#}KD2L+R q{
跟住我咪話"無wo"...跟住勁走勁走勁走~~走左去~~

redstick 發表於 2005-6-13 01:29 PM

其實我都有試過咁既經驗,0tT7o6yX%q
不過反應就會視乎當時情況...你自己單拖一個行街,W!ju9?Fz
老實講梗係唔理佢,多一事不如少一事. v1\4n |"r&mz Zn&x%Z
%}Uy^.U9I%_
如果佢地兩三個,你又兩三個,大家"咁高咁大",-r5_kF5c#x
我就有條好橋,超級好玩....C7o/[?6f7ATL$\
A%O!wX n%To`
飛仔通常無野做,又想搵d野糸朋友面前出位先至兇人撩人,其實佢地更本好細膽,佢地唔會夠膽郁手打人.$r-BbCE:P
(如果你又串返人就另計啦,基本上只要唔係眼超超,或者你自己本身又撩事鬥非基本上佢地連大聲d兇你都唔敢,佢地只不過諗住嚇下你扮威) w4k$C!VKQ ~ @

s7\.] l1k-dK 拿~~就係首先當佢地撩你,你就要好似好驚咁,等佢地笑下,但偷偷地拎到手機錄低佢地既"惡樣",跟住成班扮到好驚,有咁大聲唖咁大聲,仲要一路大聲嗌住"唔好嚇我地呀,我地比哂d錢你啦"....跟住通常呢d位,你咁大聲講野,人地一定望住你地o個邊,
6Ruv Xr7TF 你地放心,到呢段時間,佢地根本驚過你地,因為只要係普通市民,一見到咁既場面一定會圍住哂黎睇,仲要一定睇實o個班所謂飛仔,而飛仔會點做呢?U ISm*s
咪走囉.....可惜,通常呢d時間一定會人欄住佢地,兩分鐘唔駛咋,差人即刻到.'hy e] OXN
$J%Q!pZ4M'`j._
呢d時侯,最好笑...因為差人基本上一黎就會知咩事,都唔駛點審,
n}3K9E#xl oW%v 而家你地就keep住個好驚既樣..佢地問唔到你地野,自然會向市民詢問,
.FB$_0qhX1Lu O 市民見你地嗌得咁慘...一定講到好嚴,到時....
"c `8b*l!y{ ^ T4c
p#|)]t7lf 你就話"算啦..無咩財物損失...我返屋企喇..唔該哂唔該哂."3u ^PME
|J4in$l)_Q
而家飛仔下場,就算唔比人落charge,因為差人要做record,一定會帶"飛仔"上警車.

happylion99 發表於 2005-6-13 01:56 PM

咁樣太danger,你明玩野,遲d佢地可能找你revenge,簡單咁成班人每人打你一拳然後走佬你都拽抵了(雖然你可以打999)
Gj@@ C]&HdJW 要識保護自己,同時識暗中找佢地revenge6M8rk']"ne(t LP1~xY_
如果真的想revenge勁d,咁出$一定唔少得
e N0C|%|%c 方法一: 出500蚊搵條貪錢的白痴,同佢講: "我俾500蚊你,你打個條友一拳,只不過是10秒的事,然後你立即走佬" 記住要先俾$,後行動,要在$上mark下d記號等等,等條白痴不可能賴帳8EpJ9S+|-k
方法二: 幫個飛仔在newsapaer頭版上或網上登道歉聲明,乜面都冇灑3[/B([:z _.m

"?)b vrv&c:Cp*R7[ [[i] Last edited by happylion99 on 2005-6-13 at 01:57 PM [/i]]

vivienna 發表於 2005-6-13 02:00 PM

挑距罅星

入晒 發表於 2005-6-13 02:30 PM

睇下咩環境啦....如果淨係兇下咪唔哩佢地囉,如果佢地問儸錢,又話要打又話要殺的話... 又得你自己一個又走唔到就黎要打的話,我會求其捉住一個狂咪佢個頭,打到佢爆晒缸,死都唔放手.... 甘佢打人見到你甘喪,無性既...都驚左你跟住走啦.....甘咪無事囉

happylion99 發表於 2005-6-13 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]入晒[/i] at 2005-6-13 02:30 PM:;y'K:G)C Y[u
睇下咩環境啦....如果淨係兇下咪唔哩... [/quote])|C @*\'C1Aj'n*k

8{&\ {&a^`z\} 最好插佢隻眼,毒啞佢,等佢做唔到控方

lettwan 發表於 2005-6-13 02:45 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 12:59 PM:
qqq/F1A-Cic#X 先走人,走去一角,但之後偷影佢個樣,然後放上網,話呢條友係屯門色魔,叫d娘家婦小心,please forward,搞掂 [/quote]
c{+}n.r5G'e 得wor,好橋.

erik 發表於 2005-6-13 07:46 PM

[quote]Originally posted by [i]yanmatthew2006[/i] at 2005-6-13 08:48 AM:
-EBy~$rP5Q&O8G I will 閃人.]1L[l]QF
W/Qe;@7Z4IO~9nQ3[
How about you? [/quote]q)|7@9E E&X8[^9F
B,b@.o-u,k7I\
Oa)C&gpE_Y
ARGEE  [size=6] 閃[/size]

erik 發表於 2005-6-13 07:47 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-13 02:00 PM:
@ iFB-K 挑距罅星 [/quote]
h |nC!^%s
:}A8FB&V \ 0W,j&~%["{Y
OH YOU CAN DO EVERYTHING YOU WANT
)| g9tNg^N MR.LEE

甲狀腺 發表於 2005-6-13 07:49 PM

我會立即哭

d228216 發表於 2005-6-13 07:49 PM

D 飛仔 唔會 兇我

左輪仔 發表於 2005-6-13 07:51 PM

邊個淆邊個都未知;)

發表於 2005-6-13 07:52 PM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-13 02:43 PM:3@{4l i3HRE*ni

6p.`"_Dm7|(s Fc[j[1t5cw+| u
最好插佢隻眼,毒啞佢,[color=red]等佢做唔到控方[/color] [/quote]
Ze5?az?v)d/As r!z&S*M9Ct
如果你唔想佢死...
4w b"L4kfp6x,Ds*o 最好斬埋雙手(唔排除佢用腳/口寫你d罪狀)&整襲佢,殺/收買晒d人證....
9Gvt:V;a
NW V!D_Mo:B%erxP
+n(v:|!E&I%b!u,x.}%C{N %[ B.a[Zl!h` N
被飛仔"兇"我會點?D^5Sj0q t \ U
識多幾個fd唔好咩;)@ B|$K#R`
Z7?i2Iu[-l)G
[[i] Last edited by 奇 on 2005-6-13 at 07:57 PM [/i]]

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.