娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 大家有冇自己既目標??
kitend
發表於 2005-6-14 01:00 AM
大家有冇自己既目標??
大家有冇自己既目標??
7x^0F VSO?:^
我發覺自己冇想做咩工目標=.="
happylion99
發表於 2005-6-14 01:05 AM
有個方法一定得:
YU5]2F`j%q'S)v
你寫下100種不同的工作在紙上,然後根據自己的能力和喜好逐一delete每份工,最後三份工便是你的人生目標~
Da8Z9hr"As#\*]v
slogan: 只需一小時,目標由你創
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.