娛樂滿紛 26FUN's Archiver

justtocc 發表於 2005-6-14 09:13 PM

唔好去沙田廣場新擴充入面某間食肆

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hiroraymond 發表於 2005-6-14 09:16 PM

你呢個問題我一早就講過,
8b.L"kr2A 我仲要慘你少少,
!ZMm9a_!F]EB 螃蟹變蟹柳,Ak)W&oC)i3f_
得閒去睇下啦
0LGt*GCy;he-z )Om9nrRs,f'm&k{
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=50010&fpage=1&highlight=%2Bhiroraymond[/url]

justtocc 發表於 2005-6-14 10:16 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hiroraymond 發表於 2005-6-14 10:22 PM

真係唔明點解個陣野仲會坐爆,
l&f |+``I6KO 睇黎好多人都係俾佢好似好靚既裝修呃左,.Qj XW'[^
個度唔單止食野貴夾難食,
&t0G D:Iw 0的人既態度簡真係「超水準」!

justtocc 發表於 2005-6-14 10:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hiroraymond 發表於 2005-6-14 10:38 PM

我個次去見個高級既員工,9P5oL3}QC5O[
類係部長個類呢,,T,u5P^8S6e{;x O Z|
同條友講話你拎開你0的野俾人坐個位,(言氣唔算好)uwN}_s
我之後俾張椅你放野啦,)n0h k2VN7F!@,i
跟住唔駛講都知啦,E_+ui(h8RI
啋你都傻,話知你拎住食野。

billyben 發表於 2005-6-14 10:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vivienna 發表於 2005-6-15 12:42 AM

旺角有間野係 ‘出前一丁廚神大賽’ 冠軍架﹐個黃金雞翼炒一丁﹐好好味﹐HK$34﹐係有D貴﹐不過真係好味。;H6d9W#| p)b G
D2bSr |
不過唔記得間野個名。

justtocc 發表於 2005-6-15 01:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vivienna 發表於 2005-6-15 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-6-15 01:17 AM:
s2z6aK;j1elrf b @@34$ JA?我話難食o既 雞翼一丁 真係 殘酷一丁 !! 45$ 又難食又cheap又貴.. [/quote]t#s;T7TL}5^!h4{1G&on
justtocc﹐係呀﹐$34蚊﹐而且味道方面我比滿一百分﹐但服務就50分。個麵有成兩包甘多﹐秘制調味﹐又有疏菜一齊炒﹐D麵質煙韌爽口。2B-jY iC'MNR

dno`.h0O6v 等我下次再去巢番個餐廳名出黎先﹐好似叫咩“真好野”﹐或“好味道”果D超級老套名。

justtocc 發表於 2005-6-15 03:55 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

我是人 發表於 2005-6-30 02:41 AM

好似係叫極之好bor-口-''

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.