娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 唔好去沙田廣場新擴充入面某間食肆
justtocc
發表於 2005-6-14 09:13 PM
唔好去沙田廣場新擴充入面某間食肆
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
hiroraymond
發表於 2005-6-14 09:16 PM
你呢個問題我一早就講過,
8b.L"kr2A
我仲要慘你少少,
!ZMm9a_!F]EB
螃蟹變蟹柳,
Ak)W&o