咁既圖算唔算盜用?
有D睇唔過眼呢條友既行為,將D圖加晒自己個名同ICQ扮係自己野~D.xMhz*YL!cM1q gcta
[img]http://tinypic.com/5p0una[/img]m2}hH v|
[img]http://tinypic.com/5p0uo8[/img]CO.N ?f \
}cEq4@s&_L Kt0]
[img]http://tinypic.com/5p0uts[/img] 呢條友叫音樂家,係另一個FORUM見到佢仲POST左好多呢D圖,有D可恥,當自己野~ 他POST的時候還叫人不要盜用, 他說他在很多論壇都是會員 [quote]Originally posted by [i]nine5er7[/i] at 2005-6-15 01:38 AM:
他POST的時候還叫人不要盜用, 他說他在很多論壇都是會員 [/quote]},Jn9mHvT
佢都幾無賴~
雖然d圖唔係我,但都有d過份 睇唔過眼既你地.... M:MX H,Y8H+Y
由得佢吧....5v[!i#t0l2^Ipdo v2w&n
都吹佢唔漲....因為佢係好多論壇都有得偷圖
頁:
[1]