娛樂滿紛 26FUN's Archiver

~極~ 發表於 2005-6-15 01:21 AM

咁既圖算唔算盜用?

有D睇唔過眼呢條友既行為,將D圖加晒自己個名同ICQ扮係自己野~D.xMhz*Y
L!cM1q gcta
[img]http://tinypic.com/5p0una[/img]m2}hHv|

'r0`s7js@-x [img]http://tinypic.com/5p0uo8[/img]CO.N ?f\
}cE q4@ s&_LKt0]
[img]http://tinypic.com/5p0uts[/img]

~極~ 發表於 2005-6-15 01:22 AM

呢條友叫音樂家,係另一個FORUM見到佢仲POST左好多呢D圖,有D可恥,當自己野~

nine5er7 發表於 2005-6-15 01:38 AM

他POST的時候還叫人不要盜用, 他說他在很多論壇都是會員

~極~ 發表於 2005-6-15 01:39 AM

[quote]Originally posted by [i]nine5er7[/i] at 2005-6-15 01:38 AM:
3}&h+i6@Y 他POST的時候還叫人不要盜用, 他說他在很多論壇都是會員 [/quote]},Jn9mHvT
佢都幾無賴~
"yz` jc!u{ 雖然d圖唔係我,但都有d過份

nightmare 發表於 2005-6-15 04:02 AM

睇唔過眼既你地.... M:MXH,Y8H+Y
由得佢吧....5v[!i#t0l2^ Ip do v2w&n
都吹佢唔漲....因為佢係好多論壇都有得偷圖

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.