娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-6-15 01:23 AM

講出一件今你 '心跳' 的事

我自爆先.m_%A5S4NN`&g
&x,NId{
我在中学時代, 一次去太古玩滾軸流冰, 玩完一節, 散塲, 我坐在收鞋 counter附近, 除鞋比返人......其間見到中場表演的- 栢安妮.....塲中只有10個8個未走.....目光很自然集中在她的緊身衣上...迫爆的波波...修長美腿...[心跳]的事? 未到..... w#a:wFsg
Q/Ea pc,J(Q
有欣賞栢安妮出場妙姿的期間......聽到後面有人聲....回頭一看......一個16。7歲的超級美少女從後門步出......她化了一個淡....眼蓋塗上少許金粉......完美的面孔.....修長身驅.....超迷你短裙....我已面紅了(但未心跳)....她向我走過來....嘻嘻...(因為我坐喺佢同冰場的中間)........她走過來....同我距離只有二、三呎.....突然...她頭上的髮合掉下來在地上....她180度後轉, 上身伏下(双腿是直的), 好似日本仔菊躬.....佢個 pat pat 向正我....距離 2、3呎.....cutie 的 pat 加上超細 bikini bottom......保持了3、4秒......我熱血上腦....要爆啦(但心重未跳.....幾時呢????_____________________喺佢行過我之後.........停步.....然後幔幔轉身......凝望我的一刻.
j}c M:@$^7dh
pT+E;h SQ 多謝

vivienna 發表於 2005-6-15 01:25 AM

有隻狗聞我屎忽

d228216 發表於 2005-6-15 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-15 01:25 AM:
4e+aRe$mM'@-l1W 有隻狗聞我屎忽 [/quote]
7?#Ak$K/sPW} high 嗎?

vivienna 發表於 2005-6-15 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-15 01:27 AM:6c[kG/c#l.K*{Ci

j-`-X"v#d4j$K high 嗎? [/quote]
,Ja%D8{S8z:NG 少少啦﹐真係有少少心跳架。
\%W#x3Tgj@ @ )b:Q5yK7m7{i
如果講心跳﹐真係好多情況都會架禍﹐例如約女仔去街﹐見工﹐番工遲到﹐飛機經過氣流都會架。無乜點樣心刻﹐始終由細到大都覺得心跳係正常既反應﹐係神經系統既 sympathetic nervous system response.

史艷文2 發表於 2005-6-15 12:29 PM

15年前,第一次學茅山術,(吉童)的時候

d228216 發表於 2005-6-15 01:13 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-6-15 12:29 PM:
5pLm-oHq0_k 15年前,第一次學茅山術,([color=Red]標童[/color])的時候 [/quote] s-D.C`HF4y:v$m
上唔上到?

loklok117 發表於 2005-6-15 08:25 PM

哈哈....哈........

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-15 01:25 AM:A*I ^jS7@8g
有隻狗聞我屎忽 [/quote]ZaVoDd a

^3S,o] I9C`C p`|@ 哈哈....哈........x!n.d)f4TCA*US
vivienna, 你幾有幽默感woo

hcee 發表於 2005-6-15 10:48 PM

一變左做bb 我個心就由開始跳到現在了.........

samuelleung 發表於 2005-6-16 01:32 AM

有, 會考第一科的時候, 始終都係第一次公開試ma~~

nightmare 發表於 2005-6-16 01:54 AM

我只會因為害怕而心跳..
~!wB NP8Mo+` (X/`$n2M:N6pT
第一次係俾兩條女(空)我..8u WdP+W#VM,` PGX
當時5年級,兩條女大約19歲..V(Sb"p0d$dF{
搵果汁整我,我一路行一路整..
,kI+x,K.d H&w.cW8c 我忍唔住,轉身一杯飛去佢地d腳到..yYP/rW f
佢地又飛返兩杯黎我個身度.. g/C7A]0ON:S
我用埋fd個杯飛去佢地其中一個個空度= =b\?Lr [w
跟住唔理佢地係禁行..(好正常佢地實追我啦)o#vZ6L1E6P8u
個時就好驚喇..有心跳喇..
!Lc k#HT \F 到左佢地停左我,捉我去公園..
fmUj"zw 屌完我,再打俾條仔係電話屌我..
#C EHKu#L2_ 然後一個返去換3..2^+?0WlLBk'E e
另一個竟然係度同我傾計,仲係度講個條女壞話= =”i)t:u.`.u g ^f
我都唔知呢d算係d咩人..=-=

honeyharajuku 發表於 2005-6-16 05:04 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-15 01:23 AM:,^t.gt!ys@Ef
我自爆先.z"E [!k u

-S"[rP:s7I}6Mn 我在中学時代, 一次去太... [/quote]
&EYx&|(Ph)[
-]ta5GKNX N6_
-}u'I{*F9[]|v 踩冰場= =!
[&^'zrh._qQ{ ?#_k'h6yHs
係我7歲8歲既時候..;~A Io5du3l
我阿哥帶我去踩冰...X[7K U&[FxC7}`\
記得當日好似係禮拜日.成個場都逼滿晒人.z/uV^L!G(c*t7S3y+c+?
果時細個非常細膽.自己又唔識踩冰  唯有貼住圍難踩啦..
{+A8tOGBg 點知係我踩踩下既時候...有條友扮型"倒後踩"既時候.
ip h2cq 竟然撞到我:mad:  R Y7h kZl tn#?'X
係一撞既情況底下..兩隻手好自然會"捉住d野" y8~h&V7yt#n
一仆果下...
1Pv$F5oM`[-B,e 原來當時自己兩隻手插左落一位姐姐既"庫後袋".
cK2g"W:A 一仆...好自然一扯.........
h+d+~Q7a]'F{ZJ&u 扯左姐姐條牛仔庫落黎..
3T6Zqk+\$F`
Yjs4?8s H~9i$@ 當時既情況發生得好快. 果位姐姐既反應都好快!
lT%e"N3q9b#i hg/^ 一比我扯左條庫落黎.即刻拉番高...KP2`YLf
當時好驚...真係心都跳埋出黎 o9U9V,cJ Uvr
我以為佢會好嬲咁鬧我啦...(細個最怕做錯事比人鬧)
Zqe a6i/X*E:g 點知..果位好靚既姐姐 好nice咁扶起我.
S.} Y7q&I` 跪低拍拍我個pat(當時成pat都係冰碎同水..)3GC!i.r4re
好溫柔咁問我"小朋友.你冇事丫嗎?"
xMwv8y;BJ 果一刻就係第一次既心跳.:)

Kra 發表於 2005-6-16 11:28 AM

我第一次睇四仔時都有心跳

abcde1918 發表於 2005-6-16 11:50 AM

見到兒童不宜的影片時都有心跳

史艷文2 發表於 2005-6-16 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-15 01:13 PM:
_LUh"Ru/F
t"}_#~,q 上唔上到? [/quote]
oq%~'K#e5E:b
I.a`m,VL;o
&[-H4Y5L1bJ#v`+z r 有童身先叫(標),未有童身叫(吉)!:P
p.M0H[f-I d*d6Mx1mF%Mgq0p7T
我上唔上到?     秘密:D

d228216 發表於 2005-6-16 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-6-16 03:47 PM:
g#\1|-G;i J0]1|v BQD
}6w2Bf;B)Bmqkr
H,`rg.]B
有童身先叫(標),未有童身叫(吉)!:P
\G kyJ*Q o#`,VG1g0{;D
我上唔上到?     秘密:D [/quote]!{ Vc_-DV7\"b

BGUCT:e 梗係上咗d 衰鬼啦! 衰鬼!mf1?[*q8Tf!P

Eipu.t:V"k p.s. 你可唔可以開個有關 '神打' ge post?
qWe j/to%lX Yg w+ri"`"i \GI
我有個舊同事識玩, 好L勁, 飛身心口壓落條欄杆到, 再彈吓彈吓............0TAWx0^)?
{:ooxld2\8CY
[[i] Last edited by d228216 on 2005-6-16 at 11:30 PM [/i]]

d228216 發表於 2005-6-16 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-6-16 05:04 AM:3N_~ QXF[
"P}%W&zUq
0_Gx0e4y*\*m
cq0p;Ii
踩冰場= =!%uSWB-iAc

+e.sfX.GK]O 係我7歲8歲既時... [/quote] q]` Z5{.e)?e Ta

L-P|G9S^$q-M 又係踩冰場(我係roller場)......果然係好地方!

史艷文2 發表於 2005-6-17 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-16 11:26 PM:
"S sT$jO V#d~
WY4W| yJ W5l#f &pGHl nV
梗係上咗d 衰鬼啦! 衰鬼!r#H fUO)H,VZ&U+o

.R0E&[ ?t*}h4@ p.s.... [/quote]9R [%~u^F eBax"J&R
s_jp`&g a uu.T
'x[u~t9\n8L
吓~!我係學最正宗架!/CZj\ E8T_hR

yXH\8JoJ 你個 fd 咁叫勁?Ua+|,|)}0|`%e.N(r&EA{!B
佢學邊家架?
&D+ET9UG"T/K6R0tr"}^_ 你問下你個 fd 學到(讀心術未)?
gPo$S8`iwVq k| *ci(fenu&n*K
你去靈異區開貼,你問我一定答你:)

karate_pau 發表於 2005-6-17 03:11 AM

行上雷台前的一刻

Christy~呀華 發表於 2005-6-17 08:43 AM

大約三歲,:o+H#x @ g_2cCH(d@
我發現自己係有心跳既!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-17 11:45 AM

上台攞獎~因為彩排時攞錯左第2個=.=

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.