娛樂滿紛 26FUN's Archiver

william303 發表於 2005-6-17 11:54 AM

最記得一次,就係比賽完等結果,跟住D記者走過突然間影相,果一刻係心跳得最快一次,有透唔到氣既感覺!

sfxc0000 發表於 2005-6-17 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]Christy~呀華[/i] at 2005-6-17 08:43 AM:2DyQ H1x| E
大約三歲,:o:D@"O} C `/hE-E
我發現自己係有心跳既!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: [/quote]
2Dy K!rm]6Ib 好似笑話來的 =.="

kantang4910 發表於 2005-6-17 01:29 PM

好開心可以分享一件收埋心十幾年事.
;~RHjT1[6cL K f 讀預料時,暗戀一個唔靚但好純品女同學,雖然日日一齊返學,放學同補習,但無膽同佢表白.;G eOCtz:XYnO
有次補習放小息時,她伏在桌上看著我而我可以聽得到她的心跳聲,想起哥哥一旬歌詞:"一剎的安祥,是我在聆聽著妳,輕震的心境."自己個心就猛跳,不過都無鼓起勇氣同佢表白,乜機會都無晒,到現在都好遺憾

honeyharajuku 發表於 2005-6-17 01:41 PM

[quote]Originally posted by [i]kantang4910[/i] at 2005-6-17 01:29 PM:
QcAQ1k*C9m-vg_-R 好開心可以分享一件收埋心十幾年事.... [/quote]
4^n9\8g\"j Eb0n q6KH.Q
zG#})N)H;S ? u,I
[b]在信和中心呼喚愛[/b]:P
*iR}^+H
5q}8a$v*Bn-q?,i_ 講笑咋..g,IL3N1`+@ rW
你講到果個女仔趴係抬面樹望住你...
biD d KP s 令我諗起"在世界中心呼喚愛"個女主角都有一幕係咁:)

vivienna 發表於 2005-6-17 01:44 PM

[quote]Originally posted by [i]Christy~呀華[/i] at 2005-6-17 08:43 AM:
8Ql~3m R9Xy5~ 大約三歲,:onho"v ~*Nf \?
我發現自己係有心跳既!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: [/quote]
}8h%N R c|i8sl 甘你知唔知道三歲之前有無呢﹖

kantang4910 發表於 2005-6-17 06:30 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-6-17 01:41 PM:Rxrt^E&?

'E1g b,Mk-\g n vK H|G5LD

F$^3Sx0A'uq8U-]*A6F [b]在信和中心呼喚愛[/b]:P
bJa_8OV1ox/| (x)B`lW.k9f8c5|"?
講笑咋..
e9r z"w&} ~"z 你講到果個女仔趴係抬面樹望住你...
8O+K0d X } 令我諗起"在世界中心呼喚愛"個女主角都有一幕係咁:) [/quote]
'W5I+A3d+wSs ]
IU?d*[sv 千真萬確,十幾年前有更"在世界中心呼喚愛"嗎:P

wer 發表於 2005-6-17 07:06 PM

第一次上台(大約十二歲)

Christy~呀華 發表於 2005-6-17 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-17 01:44 PM:
9Q$st'c"c!A5e2v
Gn$Z3?2Ig-QR{/a T 甘你知唔知道三歲之前有無呢﹖ [/quote] J _O?S/Sj
係喎!有冇呢?:lol:

d228216 發表於 2005-6-18 12:09 AM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2005-6-17 07:06 PM: sU'}5d Yg
第一次上台(大約十二歲) [/quote]
O7Z+b[&l c"a7@b \T 上咩台? 做咩野? 得E5個字, 好難理解!

小虫 發表於 2005-6-18 04:15 PM

十年前去商鋪偷左一支鉛筆成功行出鋪頭個刻.............個心直頭跳左出黎
A/~ \+w&MV]%mU 嚇Q死我~!

Miz 發表於 2005-6-18 07:16 PM

我只試過比d嚇人野搞到"心跳"...
T8[l ]k G-]l S 咩..MC女鬼
$O ISSk4t 靈異電話X [ |"f4p%x,~*D&B?
搵錯處
aqnh I;XDI.@
/F9u3i7r"We,gyb#FG 果d突然飛出黎d鬼樣次次都令我個心跳得好勁=..="
T~6U$g1^k;] 被嚇後既"精神"會好緊張...腦突然空白~個身會突然冷一冷之後勁熱,P)~`^N:E
'J,yo*OT
而被女仔整到心跳...好似冇乜~@0@

sysykiller01 發表於 2005-6-18 08:40 PM

參加中文打字比賽#A;bq\/u/t
某日早會宣佈結果果陣..

srx123 發表於 2005-6-18 10:27 PM

snap shot 區要30分才能進

oleleo 發表於 2005-6-18 11:04 PM

我比你地都正常...我一直都有心跳

d228216 發表於 2005-6-18 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]srx123[/i] at 2005-6-18 10:27 PM: G#l^ yq&c]_
snap shot 區要30分才能進 [/quote]/kc)Mi0b.v
幫你小小...

JCer 發表於 2005-6-18 11:08 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-15 01:23 AM:
/T I9J&hZT1v| 我自爆先.
yR ]A2]kP+V T
9x4f ]kW/d4\ 我在中学時代, 一次去太... [/quote]
v#}Vf/_6s 有冇 栢安妮 的pic ??? 好多人都話係好正, 但我唔知佢物水.... G9c+Ho8a

m2RhLpJ+tg 我心跳ar.... 講出來可能比人打...;t/ER#`*Y#WN&y
係我左的馬在最後200內, 我心中叫住"頂住!!!!!" 果一刻...係忘我的, 係好似身邊無曬人咁的...
A.D5bP,VF"m |r 心都係跳得好勁的...

d228216 發表於 2005-6-18 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-6-18 11:08 PM:U:x#d,a [$o&tO
#R#i6h[W/[
有冇 栢安妮 的pic ??? 好多人都話... [/quote],l2?8`Xg#g!s
f~PEVfS`-_

W3iY1g7k'R3xa [img]http://www.those-days.com/cd_album/ann_pak/ann_pak08.jpg[/img]

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.