娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2005-6-15 01:23 AM

講出一件今你 '心跳' 的事

我自爆先.
*J8e*Am/ai\GD&DE O.~K-i8G?#\$^r${
我在中学時代, 一次去太古玩滾軸流冰, 玩完一節, 散塲, 我坐在收鞋 counter附近, 除鞋比返人......其間見到中場表演的- 栢安妮.....塲中只有10個8個未走.....目光很自然集中在她的緊身衣上...迫爆的波波...修長美腿...[心跳]的事? 未到.....
d fjRb @/v8f X+u't+BCm}`
有欣賞栢安妮出場妙姿的期間......聽到後面有人聲....回頭一看......一個16。7歲的超級美少女從後門步出......她化了一個淡....眼蓋塗上少許金粉......完美的面孔.....修長身驅.....超迷你短裙....我已面紅了(但未心跳)....她向我走過來....嘻嘻...(因為我坐喺佢同冰場的中間)........她走過來....同我距離只有二、三呎.....突然...她頭上的髮合掉下來在地上....她180度後轉, 上身伏下(双腿是直的), 好似日本仔菊躬.....佢個 pat pat 向正我....距離 2、3呎.....cutie 的 pat 加上超細 bikini bottom......保持了3、4秒......我熱血上腦....要爆啦(但心重未跳.....幾時呢????_____________________喺佢行過我之後.........停步.....然後幔幔轉身......凝望我的一刻.
W5cI2O6Wnu !R"bJ*Z }#zD
多謝

vivienna 發表於 2005-6-15 01:25 AM

有隻狗聞我屎忽

d228216 發表於 2005-6-15 01:27 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-15 01:25 AM:|U4P0BT sb]ng
有隻狗聞我屎忽 [/quote]b'pcl%vYCR)@ C x
high 嗎?

vivienna 發表於 2005-6-15 01:34 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-15 01:27 AM: duQ5| J"z U)_

6oOUk$|9?2g0w] high 嗎? [/quote]
PlF5AYW+Un 少少啦﹐真係有少少心跳架。GZ*a:R)s5q

(Hx#c r mM?)y 如果講心跳﹐真係好多情況都會架禍﹐例如約女仔去街﹐見工﹐番工遲到﹐飛機經過氣流都會架。無乜點樣心刻﹐始終由細到大都覺得心跳係正常既反應﹐係神經系統既 sympathetic nervous system response.

史艷文2 發表於 2005-6-15 12:29 PM

15年前,第一次學茅山術,(吉童)的時候

d228216 發表於 2005-6-15 01:13 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-6-15 12:29 PM: N%U8k\4[.p
15年前,第一次學茅山術,([color=Red]標童[/color])的時候 [/quote]
[&?*~+Y2d+gQ1Ogg$` 上唔上到?

loklok117 發表於 2005-6-15 08:25 PM

哈哈....哈........

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-15 01:25 AM:
FPP!In,D 有隻狗聞我屎忽 [/quote]
7p8U9PC:b7e
8o a)bf"]7XLD 哈哈....哈........
R%w9MWm$_q vivienna, 你幾有幽默感woo

hcee 發表於 2005-6-15 10:48 PM

一變左做bb 我個心就由開始跳到現在了.........

samuelleung 發表於 2005-6-16 01:32 AM

有, 會考第一科的時候, 始終都係第一次公開試ma~~

nightmare 發表於 2005-6-16 01:54 AM

我只會因為害怕而心跳..
P C6{ OjRBQ1Z!YH
'mO6X1}"^ 第一次係俾兩條女(空)我..9h%?&z!fW+g Z3xZ
當時5年級,兩條女大約19歲..X-g Ppx1K6SW$y7x1bD5^
搵果汁整我,我一路行一路整..~1_ }ij*q
我忍唔住,轉身一杯飛去佢地d腳到..
Sb AEk-M%P#q 佢地又飛返兩杯黎我個身度..
v7w oE%x5V8W A 我用埋fd個杯飛去佢地其中一個個空度= =
M!XbR4n 跟住唔理佢地係禁行..(好正常佢地實追我啦)
q1QtF9S 個時就好驚喇..有心跳喇..5MZmoe(n@ {
到左佢地停左我,捉我去公園..
"u ]iRtw%t y 屌完我,再打俾條仔係電話屌我..
h/w |7_7Be5jn 然後一個返去換3..
{];l2['G rkZ 另一個竟然係度同我傾計,仲係度講個條女壞話= =”yyD(V1z
我都唔知呢d算係d咩人..=-=

honeyharajuku 發表於 2005-6-16 05:04 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-15 01:23 AM:W3W-A8v"A
我自爆先.
4~@5Z!Cx"F-Q+W
?H |Df-__l u 我在中学時代, 一次去太... [/quote]\%V5b:RG!bFCf
_2\"|vEtK?
dD(P~1P!j `
踩冰場= =!&{D[6Z^
9~m|!f1agD
係我7歲8歲既時候..
q5WnUI 我阿哥帶我去踩冰...
IkJ/t A4@D 記得當日好似係禮拜日.成個場都逼滿晒人.Q~RYc]lO.e
果時細個非常細膽.自己又唔識踩冰  唯有貼住圍難踩啦..5A&E ME'y r|
點知係我踩踩下既時候...有條友扮型"倒後踩"既時候.r(v/ugA5s
竟然撞到我:mad:  qv+Y#K.X9W ke
係一撞既情況底下..兩隻手好自然會"捉住d野"gb T4hh w$j T
一仆果下...LP lNi7Yuw
原來當時自己兩隻手插左落一位姐姐既"庫後袋".g9ctY/p
一仆...好自然一扯.........
2eukk-m7L"ir*GE 扯左姐姐條牛仔庫落黎..$FT&uZ/g^9W*K
c"N9dw1xo7U'Q
當時既情況發生得好快. 果位姐姐既反應都好快!
)Hy"}"d#QjC 一比我扯左條庫落黎.即刻拉番高...
%n!c L J.q ea 當時好驚...真係心都跳埋出黎
*O6\?(z9SyY.@ 我以為佢會好嬲咁鬧我啦...(細個最怕做錯事比人鬧)
$]H#N9D3s3x 點知..果位好靚既姐姐 好nice咁扶起我.;SC(Z.`n%G,b0Ba
跪低拍拍我個pat(當時成pat都係冰碎同水..)a.]:|@2zF#B
好溫柔咁問我"小朋友.你冇事丫嗎?"2ARI*Xaul"k
果一刻就係第一次既心跳.:)

Kra 發表於 2005-6-16 11:28 AM

我第一次睇四仔時都有心跳

abcde1918 發表於 2005-6-16 11:50 AM

見到兒童不宜的影片時都有心跳

史艷文2 發表於 2005-6-16 03:47 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-15 01:13 PM:
"P?XS;iK`V Kw3u*dbw4OM
上唔上到? [/quote]:e om6Z3L+OjY,n4s

(rTk R(re WwU
g.j'QS$Ij{+gC i&z 有童身先叫(標),未有童身叫(吉)!:P,q`4F6J BM1} i

&G\ [^#VlX 我上唔上到?     秘密:D

d228216 發表於 2005-6-16 11:26 PM

[quote]Originally posted by [i]史艷文2[/i] at 2005-6-16 03:47 PM:
UY1Y T-O-K4b Q/~*B$g \:ER
I9lV g'`!Y}

Gv){i` ZV%LK 有童身先叫(標),未有童身叫(吉)!:POj0x.vdf
@Mp3y&@
我上唔上到?     秘密:D [/quote]SB fP!H+uD
(eo;PG"_ |L
梗係上咗d 衰鬼啦! 衰鬼!w*R#}TSDnUx
Q%x-s ~ n"lR
p.s. 你可唔可以開個有關 '神打' ge post?2YcRV)l#c:J

C4mu3@l;Y 我有個舊同事識玩, 好L勁, 飛身心口壓落條欄杆到, 再彈吓彈吓............,z8DVF X_N
"e6k Ir0S~1g+~p
[[i] Last edited by d228216 on 2005-6-16 at 11:30 PM [/i]]

d228216 發表於 2005-6-16 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-6-16 05:04 AM:
J ?|EK0ueW p3udev7l-i

8uq$dA+c9v4H
d+|Ac Z,J8f 踩冰場= =!MGP}B]+vG
m B1RCx _
係我7歲8歲既時... [/quote]4H?,f8E"[5L)}%c
i4J8a+c#N!xz+~6NIb
又係踩冰場(我係roller場)......果然係好地方!

史艷文2 發表於 2005-6-17 12:40 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-16 11:26 PM:
z0_?Zd)S(GP_,mk
~8C0zF$f`?] 1w+Eo$x3nb$U} O.?y
梗係上咗d 衰鬼啦! 衰鬼!8^8nd%Ly

7_ujz)o p.s.... [/quote]
0c;t#d9Lf2X#w(J `5]H
mo0JCf fW4F`(s _ N C!^wV7[
吓~!我係學最正宗架!
?4DQ&MWR
8d#j`.W;g3~R 你個 fd 咁叫勁?O,N/oEZ[FCZw
佢學邊家架?o6C'mZ zU l+L.s(j
你問下你個 fd 學到(讀心術未)?O2y)HH/I1`N#SS

N\8dK:A*^1IV8y 你去靈異區開貼,你問我一定答你:)

karate_pau 發表於 2005-6-17 03:11 AM

行上雷台前的一刻

Christy~呀華 發表於 2005-6-17 08:43 AM

大約三歲,:o
c s ~{\O,z 我發現自己係有心跳既!!!!:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-17 11:45 AM

上台攞獎~因為彩排時攞錯左第2個=.=

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.