我想聽大家自己的觀點.D!wR|En)j
如果你喜歡7S5dwYj[$E
您可以加入討論
但如果某人認為那"人地講左啦~"
已經代表自己的觀點y-N{ig.c!p)?"Z
[color=Red]您沒有需要繼續吠[/color]o,m e{1J5mU.r8y
THE END [/quote]_1z-tA)_!bIw2T*k
IVQ5a;{z'Vaud+O
Be careful of your wording...v&X#K*t~F6w7rj
:mad: [quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-15 04:22 AM:yz8cMd8nI
人地講左啦~
打得甩唔代表佢無做過,(... [/quote]
HOW ABOUT THIS 沒天理啊!同OJ個次一樣!#e5mEo4b5FH
)K(`ObI;s3Z
唔同甘就繫法律精神!?
頁:
1
[2]