娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 有冇試過壞左個搖控
marcoyau
發表於 2005-6-15 09:13 PM
有冇試過壞左個搖控
有冇得買返架!係邊度買!
O9cg4}O6Z-I
岩岩壞左個!
-e8hL7Dl7V!S
thx
happylion99
發表於 2005-6-15 09:20 PM
我屋企個remote壞左幾年,要自己走去電視機都禁.......
Qp\ZW%C:F"O
cheap的話去鴨寮街
W,eE,e2V \1n
好的話去原廠repair
P7[ p-b3} bSK q,Y;G7C'|
又或者睇下有冇d萬能remote
800
發表於 2005-6-15 10:54 PM
買個萬用遙控都係幾十元,好平
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.