娛樂滿紛 26FUN's Archiver

marcoyau 發表於 2005-6-15 09:13 PM

有冇試過壞左個搖控

有冇得買返架!係邊度買!O9cg4}O6Z-I
岩岩壞左個!-e8hL7Dl7V!S
thx

happylion99 發表於 2005-6-15 09:20 PM

我屋企個remote壞左幾年,要自己走去電視機都禁.......
Qp\ZW%C:F"O cheap的話去鴨寮街W,eE,e2V \1n
好的話去原廠repair
P7[p-b3} bSK q,Y;G7C'| 又或者睇下有冇d萬能remote

800 發表於 2005-6-15 10:54 PM

買個萬用遙控都係幾十元,好平

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.