娛樂滿紛 26FUN's Archiver

cawalai 發表於 2005-6-16 11:14 AM

大家讚唔讚成安樂死?

呢個係我見工其中一個interview的問題....大家分享吓吖.....

grayfox_leo 發表於 2005-6-16 11:31 AM

我覺得通常選擇安樂死的通常係佢D親人或者其他人"同佢"選擇的...而情況大多數係眼見目前病者好辛苦,而幫佢作出一個選擇....但其實係咪個病者本身想死呢...相信冇人會知...{-C9qXq }
但我覺得可以肯定既係...宗教立埸應該不讚成'人為"了結生命這回事吧.
-}S |8`kI~T 所以我覺得如果病者本身有宗教信仰...那麼便要尊重病者的宗教意向...反之,那麼就要看看係咪真係得死先可以係唯一解脫的了.....

rest365days 發表於 2005-6-16 11:37 AM

[quote]Originally posted by [i]cawalai[/i] at 2005-6-16 11:14 AM:
H ^9i:E$w t6nF 呢個係我見工其中一個interview的問題....大家分享吓吖..... [/quote]
_ amu%c
0X?q:W&q#] 咩工嚟架? 社工? 問D咁野..be"?7M4|"K*V{
咁你點答?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.