娛樂滿紛 26FUN's Archiver

阿仇 發表於 2005-6-16 01:27 PM

我有一個問題

假如有一日我架車識講野,我屋企隻龜每晚都會起身座係架車入面去尖沙咀芬蘭浴沖涼,重成日同我講架車唔夠油,架車就同我講其實佢好夠油,但係隻龜太重,所以行慢左。咁你話我應唔應再比隻龜坐架車

honeyharajuku 發表於 2005-6-16 03:34 PM

麻煩向"甲狀腺"爸打提出發問。
0tNt `["l;o #v-Zl1O E+?
呢個問題,相信佢會解答到你。

rest365days 發表於 2005-6-16 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]honeyharajuku[/i] at 2005-6-16 03:34 PM:
s J y^A'Duw[(f3S 麻煩向"甲狀腺"爸打提出發問。
AjRm*BOeQu"F sd$B%n!^*sNM
呢個問題,相信佢會解答到你。 [/quote]1m-E9m;HqU
S P K:tz @@{/@
你嘅歸類同配對相當精彩:D

史艷文2 發表於 2005-6-16 03:44 PM

[quote]Originally posted by [i]阿仇[/i] at 2005-6-16 01:27 PM:}"UY bL
假如有一日我架車識講野,我屋企隻龜... [/quote]
lREfu
9SD'X3W PM(}1c] :(:(:(

史艷文2 發表於 2005-6-16 03:44 PM

[quote]Originally posted by [i]阿仇[/i] at 2005-6-16 01:27 PM:2Fe[&M/o/V0n
假如有一日我架車識講野,我屋企隻龜... [/quote]9r z^ FV~S

u@/^-ezG&^ :(:(:(

happylion99 發表於 2005-6-16 04:31 PM

[quote]Originally posted by [i]阿仇[/i] at 2005-6-16 01:27 PM:
Gs W)b.nM6K 假如有一日我架車識講野,我屋企隻龜... [/quote]R7p6bw6v$A:B
7ab@:Z![ }"ij~*[5f
請問你係唔係甲狀腺老兄? 本人從事研究甲狀腺條腺多年,從你的高水準作品水平,我懷疑你的真身便是甲狀腺,請速速現形;)
p3kX:u!ST,a fv,??)B.}iU1do

Z_J X4AF Z#d3y 阿仇
Xv7UP`f'RY Beginner
S(uOK z9I8x Y`^
V%C(pY;qn 積分 0 Z:`/S`+o
發帖 1o}/[ P,HZ
注冊 2005-6-158kHX2~Vu'OU TQ
狀態 離線W$G7IS`F@
8j&kS:Bv8{i4fg{;A;Z
[[i] Last edited by happylion99 on 2005-6-16 at 04:32 PM [/i]]

spector.R 發表於 2005-6-16 04:36 PM

唔好以為換左名就冇人知你係邊個bor....9{!| c/e @"P2i
仲要第一個post 就post 呢種似曾相識既post....

honeyharajuku 發表於 2005-6-16 05:37 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-6-16 04:36 PM:8aH&g;}'`&M
唔好以為換左名就冇人知你係邊個bor...."e9I |{x"c&U
仲要第一個post 就post 呢種似曾相識既post.... [/quote]#@AD8B;h.E:s(w%~

@a)J x&v7_\ R w I/D^)]5\p)m
我相信唔係佢:P
+Wv8Z.u/J7i} 我地既歡笑之星甲狀腺又點會立亂轉名呢?!
#Uh:}-a6XfJ_0j Z^z%HEy
[[i] Last edited by honeyharajuku on 2005-6-16 at 06:16 PM [/i]]

yutik 發表於 2005-6-16 06:30 PM

[quote]Originally posted by [i]阿仇[/i] at 2005-6-16 01:27 PM:
4J~5P/k0fLL 假如有一日我架車識講野,我屋企隻龜... [/quote]
WUKs1_L:u[
fF!aj*S7E;k&] 應該, 因為架車講緊大話. 佢根本唔駛入油

yiphbmail 發表於 2005-6-16 06:42 PM

有一問題
dq l,]i.`,]2l{ t 隻龜識講野?
%L'_ v KH!f"z.s 文中沒寫
P(k+T@"P FBc \o 作者講大話

happylion99 發表於 2005-6-16 11:33 PM

你唔俾隻龜坐車去尖沙咀芬蘭浴沖涼,隻龜會告你侵犯佢自由,所以你應該俾隻龜坐車 i `$_-ZN~ WT&k`'n'Y|

A;|Y,Dhdre 多謝仇兄的高水平問題~

SEEK 發表於 2005-6-18 05:59 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿仇 發表於 2005-6-20 08:46 AM

[quote]Originally posted by [i]yiphbmail[/i] at 2005-6-16 06:42 PM:
"n\;R$` T/K+PL 有一問題
9g#Ua\4u CqNU 隻龜識講野?
aL3}2Xq,X 文中沒寫k8gc7i3owy3ps
作者講大話 [/quote]
@e;y6Fp'M 識呀 重識中英法日四種語言

阿仇 發表於 2005-6-20 08:47 AM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-6-16 04:36 PM:
s/Vy)ph-H-z/O 唔好以為換左名就冇人知你係邊個bor....
:J0t YFT2jvGy 仲要第一個post 就post 呢種似曾相識既post.... [/quote]S*n E+}gn*^UP
我同甲狀線係兩個人 我好尊敬甲狀線, 所以決定追隨佢, 以後勤力發post

阿仇 發表於 2005-6-20 08:50 AM

[quote]Originally posted by [i]happylion99[/i] at 2005-6-16 04:31 PM:4K*]|;YDob
b!CRfmq(Mi"T ~
W%FOKSV-J
請問你係唔係甲狀腺老兄? 本人從... [/quote]
#H(R E7cQT` e0w 多謝各位賞識 我是受到朋友介紹來的
]|w{j@'r 他對我說:呢度有好多你o既同類, 快d去啦 於是我就黎左

sfxc0000 發表於 2005-6-20 09:36 AM

[quote]Originally posted by [i]阿仇[/i] at 2005-6-20 08:47 AM:5yd4g.B;Bug^7lVsQ~

4j,T X1|p{"hF-f:P 我同甲狀線係兩個人 我好尊敬甲狀線, 所以決定追隨佢, 以後勤力發post [/quote]!?8M6^fF#QJ4[
bro.努力呀:)

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-20 06:47 PM

我會打死隻龜!!!T#H!l^/I
since - 可惡!!! 去沖涼都唔叫我\ _ /

阿仇 發表於 2005-6-22 11:06 AM

隻龜同我講今日佢好想去食味川拉面,味川拉面好好食。點知佢一走出門口就見到阿嬌,阿嬌話愛佢,隻龜唔理佢自己食野,阿嬌又話隻龜做咩唔著番條褲?
^7XxN-U{)C {P 于是我隻龜就同佢講,龜係唔駛著褲既。

雪代緣 發表於 2005-6-22 04:44 PM

忍者龜?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.