你人生中有無一些值得你犧牲自己去換取他們性命的人?
... 犧牲自己個朋友去換取他們的金錢就大把的咁嘅人. 我屋企人同女朋友.. my family my family ^^ [quote]Originally posted by [i]mingP[/i] at 2005-6-16 06:32 PM:AobLJ:Csmy family ^^ [/quote]$o{f oZ5MS0V
都係我屋企人! 一定係家人 我阿媽! 暫時沒有 陳健康 媽媽 曾經有人,我係覺得我值得為佢死...........\5`!]"z+P!Og
不過當你發現那些人係呃緊你時v%H0\m"g"\1e2q8m
你仲會覺得值得嗎?-|Z;n3l['@
我試過我女友 好朋友 屋企人都呃我2QpK-NN4B@ |;o
使我受到一個好大的傷害 H3E&U#Pme @4]Z
我就明白到人性既醜陋
再無任何人值得我為佢做任何野
頁:
[1]