有冇試過為左女或(男朋友)而做出唔理性的事或你唔會做的事
我試過為左一個女仔而苦練足球~~.t1cwG,h[t6a;i2k[D;)可惜她愛的是我的好朋友
有一次我們一大班 friend 去踢波,
忽然我發覺她買了水來探班,但不是探我班
而是找我的好朋友(心灰意冷~~~)
於是將足球怒射........
+FA[A'[:v
正當我助跑時,
被地上的水跌了
我那一腳射了空氣然後e;j OD!R \e
向後番跌左落地下
灰到爆
但諗反起好好笑~~~:P 唔好灰心喇~實有第個探你班既~ 冇~~因為冇女朋友.. 果陣我ex gf話同我分手
想番追佢