娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kaigi 發表於 2005-6-16 07:28 PM

有冇試過為左女或(男朋友)而做出唔理性的事或你唔會做的事

我試過為左一個女仔而苦練足球~~.t1cwG,h[t6a;i2k[D
;)可惜她愛的是我的好朋友
s3F.Hb&uYWG"B!J 有一次我們一大班 friend 去踢波,
2JY%pq*N7? 忽然我發覺她買了水來探班,但不是探我班
&Ww9C1~0ecXWV 而是找我的好朋友(心灰意冷~~~)
&lE6J(dU 於是將足球怒射........
_z!WQD9e5bXK`qa +FA[A'[:v
正當我助跑時,
Io&G:{^gq$G 被地上的水跌了
"R+M#AwteJ2w 我那一腳射了空氣然後e;j OD!R \e
向後番跌左落地下
z.Y.OX_(O3DS 灰到爆
7q d8WE^H n1y
jtg+Ht4Vr 但諗反起好好笑~~~:P

sun041623 發表於 2005-6-16 07:34 PM

唔好灰心喇~實有第個探你班既~

sysykiller01 發表於 2005-6-16 07:36 PM

冇~~因為冇女朋友..

taipotse 發表於 2005-6-16 09:53 PM

果陣我ex gf話同我分手
8g?aB{m$qC 想番追佢A/M(||pj3k){
中秋節佢話想要支白色螢光棒sy ]y'Ex:q
于是我行左十幾間舖頭 問d老闆個個都話無
.zJaJF-M;E6t$w 去到有一間話有 點知買番黎開左個套吾係
Yk[.ISD~8NLI? 又比果個阿伯老點連開十枝
D4` |*[Ybs 終于都比我搵到枝係白色
5@,QNh if:D 點知ex gf話比我知果枝野一拍開入面粒膠囊
@y EPd{3_{ 就變左........藍色
T5Lg8H;{ EX 以後都唔做d咁on居既事 -_-

kaigi 發表於 2005-6-16 11:10 PM

[quote]Originally posted by [i]taipotse[/i] at 2005-6-16 09:53 PM:+tl9TW+K lQ
果陣我ex gf話同我分手
6ilOj,T}I7{ C 想番追佢 aN#D^zv&_r
中... [/quote]0Iv|F)b
你都幾花心機bor,
h$\C3g#eu+g!l 一定有個更好的等待你

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-17 04:59 PM

試過為左一個鐘意既女仔學打籃球,Vb Y%K+S
放棄足球~~
s8?cj"D:b c 雖然最後冇一齊,)l.r-r3|;Z/j3K
不過我練到一好眼界~~ l(I3SJ\4d*C2GwcQz
可惜既係我已經唔記得點踢波lu........

joycejo 發表於 2005-6-17 10:36 PM

梗係唔會啦

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.