你地覺得男人應該保養下嗎?
到左今時今日,男人應該去做下skin care減下肥,執下個外形嗎? 男人都要保下,keep 住做下運動,有返少少肌肉會好睇d [quote]Originally posted by [i]kaigi[/i] at 2005-6-17 01:53 AM:7EK+G)R.Q
男人都要保下,_S5c|#_!|
keep 住做下運動,有返少少肌肉會好睇d [/quote]
但閣下又贊唔贊成去做下skin care咁呢? 要! 起碼唔好俾自己老土或者成個”佬”咁。 我覺得最重要係無養塊面既皮膚
成面暗瘡實嚇走人啦.. 基本衛生一定要lor1I I|u3w,p7Ez.wf*`
唔好比人"臭"既感覺
頁:
[1]