娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Dr.anger 發表於 2005-6-16 11:36 PM

你地覺得男人應該保養下嗎?

到左今時今日,男人應該去做下skin care減下肥,執下個外形嗎?

kaigi 發表於 2005-6-17 01:53 AM

男人都要保下,
H&I Q-SV;r] g keep 住做下運動,有返少少肌肉會好睇d

Dr.anger 發表於 2005-6-17 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]kaigi[/i] at 2005-6-17 01:53 AM:7EK+G)R.Q
男人都要保下,_S5c|#_!|
keep 住做下運動,有返少少肌肉會好睇d [/quote]
%k)jGP*J6q 但閣下又贊唔贊成去做下skin care咁呢?

gundamman678 發表於 2005-6-18 07:33 PM

要! 起碼唔好俾自己老土或者成個”佬”咁。

sysykiller01 發表於 2005-6-18 08:08 PM

我覺得最重要係無養塊面既皮膚
h8k W|2e2G3D} 成面暗瘡實嚇走人啦..

toddcheong 發表於 2005-6-18 08:14 PM

基本衛生一定要lor1I I|u3w,p7Ez.wf*`
唔好比人"臭"既感覺

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.