娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yeahchan 發表於 2005-6-16 11:50 PM

一齊上網打麻將~

我地有網上篤波比賽, 不如我地又整返個網上麻將比賽ah~#c9u:k2D8g1MD/A
o係sina到打~~
a kH d` 好唔好ah?!?!?!

發表於 2005-6-16 11:54 PM

不如加埋捉棋/鋤d....
se_1V+]O0R/S 大家仲想玩d咩?:lol:

睇我唔到 發表於 2005-6-16 11:58 PM

CS比賽;)

Heymen 發表於 2005-6-17 12:40 AM

打麻將不如用明星 個個game啦, 又唔洗$ 玩, 而且而加仲有BIg2....

ken1 發表於 2005-6-17 11:40 AM

[quote]Originally posted by [i]Heymen[/i] at 2005-6-17 12:40 AM:
a2\~+sP 打麻將不如用明星 個個game啦, 又唔洗$ 玩, 而且而加仲有BIg2.... [/quote] v%w(Y(A?&n&Ir
0UA(\+aXC;xP
sori*邊度有得down..牙:S w ` r~w y
我冇玩開..
FJ+@|0|$SS~ 我想玩捉棋,麻將,,篤波!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.