一齊上網打麻將~
我地有網上篤波比賽, 不如我地又整返個網上麻將比賽ah~#c9u:k2D8g1MD/Ao係sina到打~~
好唔好ah?!?!?! 不如加埋捉棋/鋤d....
大家仲想玩d咩?:lol: CS比賽;) 打麻將不如用明星 個個game啦, 又唔洗$ 玩, 而且而加仲有BIg2.... [quote]Originally posted by [i]Heymen[/i] at 2005-6-17 12:40 AM:
打麻將不如用明星 個個game啦, 又唔洗$ 玩, 而且而加仲有BIg2.... [/quote] v%w(Y(A?&n&Ir
0UA(\+aXC;xP
sori*邊度有得down..牙:S w` r~w y
我冇玩開..
我想玩捉棋,麻將,,篤波!!
頁:
[1]