娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sunman 發表於 2005-6-17 07:33 PM

在EF的日子~

我在EF已經四個月了(只得25分><)~~
&])P2r v io 他令我的打機量由一 日冇一次到一日幾次~
Jm&vo/q2w? 令我改變了我習慣(一日不上EF便周身唔自在)v] Py7P T
他令我知道我是有氣有力~
@ i+ZQ0^b8tu } THX~我會陸續介紹人上EF~ }[j3g PK8sa
大家都講下~

sysykiller01 發表於 2005-6-17 07:42 PM

[quote]Originally posted by [i]sunman[/i] at 2005-6-17 19:33:
y8Oh(C*D9V6d 我在EF已經四個月了(只得25分><... [/quote]
y4IOu9t2L1G 請問咩係EF?

crap 發表於 2005-6-17 08:00 PM

[quote]Originally posted by [i]sysykiller01[/i] at 2005-6-17 09:42 PM:
Tw0e9]&lM7_1^ ~3lHg[UA T,o
請問咩係EF? [/quote]C*f8KB8?^7x5F7i
8LXxh/L
[color=Red]E[/color]nt[color=Red]F[/color]un 囉 ~.~"xk6T8nvy
(噴血中:D)

happylion99 發表於 2005-6-17 09:15 PM

[quote]Originally posted by [i]sunman[/i] at 2005-6-17 07:33 PM:
6P![0t,k _&G/}l*iQ 我在EF已經四個月了(只得25分><... [/quote]$RaW AH

l3ud'p+g~v^B1C 我而家上來EF的FREQUENCY都好高,
Q uSr(X D Y 幾日發帖2百幾張,有95FUN~s$b#JOg i H
心癮~~
*nHz.ltP2i-Cz CHGg T3]~
[[i] Last edited by happylion99 on 2005-6-17 at 09:17 PM [/i]]

honeyharajuku 發表於 2005-6-17 11:43 PM

我發貼18x..0COe!y;HDhU
386分...^ Y u&[1Ztk

3vjR'nprg0d8Zq 其實好多時都想發佈下主提
'p]\k"c:O-{-T W%AoO 但每次都唔知發咩主提好.A*k:[`:l#q;chGO
唔太想濫發..
j Q B-a#E&?:Q8Uz$E 可能因為不嬲有個觀念掛T,[N9JOGb
[b]貴精不貴多[/b]

Lap Hui 發表於 2005-6-18 01:24 AM

我都好少發,一日唔夠兩個;);)

hideaki 發表於 2005-6-18 02:44 AM

[quote]Originally posted by [i]sunman[/i] at 2005-6-17 07:33 PM:
u*[3CMV#N!wzg 我在EF已經四個月了(只得25分><... [/quote]
#n"i#{'{:hq5e*d
1WY.m Wb
3vy:VxG 上個月我才60+ 現在300+8enriB-RT
:lol::lol:!D fk-L~M^nj
只要努力就有希望:P,我也和你一樣,每天上來這裡2-3次i+zW ~.?
它已漸漸成為我生活的一部份了:):P:D:lol:

Miz 發表於 2005-6-18 05:31 AM

me too 啦~雖然都冇唔上EF唔得既感覺
;i4]7uy$YZ5v5mU8Wo4M but真係有好多野睇...唔睇野又可以吹下水

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.