你是否贊成香港設立紅燈區?
參考資料:[quote]警方近期一方面大舉掃黃,原來另一方面正研究在本港設立「紅燈區」的可行性。警方已向設有「紅燈區」的國家取經,包括荷蘭及新加坡等,除了解這些國家的執法情況外,更研究設立紅燈區的利弊。據悉,警隊對於在香港設立「紅燈區」目前仍保持中立態度。 l+U%FX `8N
&~(j]+^%~3c%inG-l
警隊在過去半年先後採取多項大規模行動,全方位打擊各項賣淫活動,包括流鶯、馬檻、一樓一鳳、色情按摩院等,西九龍一帶傳統淫業根據地的情況已大為改善,其實警隊還在政策上研究娼妓問題,包括就設立「紅燈區」的可行性搜集資料。
非法娼妓難取締
$sq(~ ~0cZ"{vQ
據了解,警務處處長早前在一個會議上,承認正向設有「紅燈區」國家的執法人員了解此措施對解決娼妓問題的成效,結論是即使設立「紅燈區」將娼妓活動合法化,區外仍會有非法娼妓,故此應否設立「紅燈區」,從執法角度來說,影響不是太大,因為警方只是依法辦事。而在中國人居住的社會,中國傳統觀念極重,故此這議題應在社會上進行認真的討論和研究。「紅燈區」選址亦是一個棘手的問題,不過,若設立了「紅燈區」,為娼妓登記則可以控制社會生。[/quote]
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-18 at 07:22 PM [/i]] 如實行, 咁紅燈區應設在哪區? 油尖旺嗎?WSL Q6s
XE5}:];l ^l
總不能設在"山卡 la"吧...... 唔好啊!現在沒紅燈區都甘多鷄。有埋?
香港沒啦!變鷄港啦!到時同澳門變成東南亞罪惡天堂!第人在澳門贏左錢,來香港住叫鷄;再去賭錢。輸左錢,又來香港搶鳳姐。 why people use some illegal things, to think that's right things?!
Gambling is one of the case already........ [quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-6-17 10:32 PM:
why people use some illegal things, to think that's right things?!:N:I4e Um8AA7js `
Gambling is one of the case already........ [/quote]
bright﹐可否撇離基督徒身份一刻來評論呢﹖~x7S1haz8q
為什麼會覺得紅燈區一定是罪惡呢﹖ uV3b5d0fw
不是每一個人都像我們幸福﹐
不是每一個人都有享受過教育﹐-S}A9Hak
不是每一個人都可以有一份高身厚職。
有些人出世既時候已經是生長在破碎家庭﹐
每一刻既生活都活在同年陰影﹐
無學歷﹐無人品﹐怎樣生活呢﹖
一個紅燈區雖有弊與利﹐"c[ORG1hZ Nv[^
但也能給予一班活於灰暗的人一線希望。
Kingscross也不算得上是一個不見得光既地方﹐
我個人對紅燈區沒有興趣﹐ kN|W){7[R|M0x
但我相信香港也能做到。 [quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-6-17 08:58 PM:
唔好啊!現在沒紅燈區都甘多鷄。有埋... [/quote]
講得好啊 若設立紅燈區的話,我想可減少一些社會問題的發生,同時也比較安全:P:P 香港有冇紅燈區都咁多雞架啦k%rP(?E)Aa
咁點解唔真真正正整返個呢?
由古至今色情事業都係一個解決唔到題問題,除非所以男人切柒啦
'}|+z(Q8hf
如果香港有紅燈區,-^8A4V2oq/~o-D
1)政府可以增加稅收,唔洗成日話財赤,好過d錢俾d黑社會賺晒;
2)d雞定期驗身,嫖客叫雞放心,又可以減低性命傳染機會,對全地球既人類都有好處,大家都知道
男人係唔會因為冇紅燈區而唔叫雞;Xup*['M%Z*jI G*vG
3)透明度高左,又可以賺多d遊客錢,唔會好似依家咁多數做本地人生意;
,a|5e)L-ra~rF
+sw_H yygIT
不過d死基督徒同埋d懶係衛道之士一定出黎講廢話,
又話香港冇晒道德啦,政府都默許叫雞呀,香港冇希望喇..................之纇
|Eb.O#Y#O"^
我就話佢地"多多事實,正一笨柒"Z[-Q:ek3Zr;Now
都唔知佢地係天真無邪定係掩耳度鈴!!!!!!!!!!!!!! 贊成,而且一定要在深水埗p*S)sg*Tq
E8ds.N r+~ZQ
紅燈區係好架,有助減少風化案架 我諗不讚成的人,根本仲未知道設立紅燈區既利益
統一管理,好過周圍都係,四處擾民 HK ........i dont think that is good....... 我不讚成香港設立紅燈區 [quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-18 01:37:z+n:Rs8W!E8m
bright﹐可否撇離基督徒身份一刻來... [/quote]Q(l`!Iw L F8Wj
No la, that's my point of view,
I don't think that's good in society.......
do u know that's really high crime rate in King Cross?!!{:B#}-Z{,Ta
when one "illegal" problem becomes legal..Eh3g`g3LG
more problems will be growing up...
8jUpit9a:h"`Ql \
that's why i don't allow to put Casino in my Simcity4 .. hehe.
#U E8p6k;V$r9[%u
[[i] Last edited by brightlee on 2005-6-18 at 05:58 PM [/i]] 極之唔贊成!! 香港政府班人都無腦架! 乜鬼犯法野控制唔到就話將佢合法化! 賭波變成合法化,連娼妓都合法化設紅燈區,第時不如將吸毒打劫都合法化啦!
合法化就無問題嗎?? 合法化後仍然會有北妹非法留港做妓女、娼業仍然會係有背景人士操控,仍然會連帶住毒品和黑勢力問題。合法化有乜用?? 唯一用處就係令到香港社會風氣更加敗懷,香港更加多咸虫囉! 點解? 因為有合法既紅燈區,d"業界人士"就可以更加光明正大地大肆宣傳。任何野都係架啦,你越宣傳得勁就越多人"落搭",到時肯定會多去黃色架步的人。至家合法賭波之後賭風真係勁左好多,呢點好明顯,因為賭既社會問題都多左,只係政府掩耳盜鈴扮無野發生! 第時多個個紅燈區,淫風一定更旺,咁到時邊個受害? 咪又係香港人!
8wR6_z C][0n
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-6-18 at 07:59 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-6-18 21:52:J s[T.R&MI,{Q
極之唔贊成!! 香港政府班人都無腦架! ... [/quote]8z:gt PlL!J-d
Thank you for helping me to answer these points,...~~~!!! 我個人亦不贊成有「紅燈區」。(雖然有其好處及壞處)1`!o9e q z
其實政府現正考慮在香港是否適合設立紅燈區時,遇到現下問題:
JsA$H&[4`
1. 選址問題:n Qm#NGq n9z9C
如果在遠離民區的地方設立,是否可以解決「性需要者」的心理狀況。所謂:「沒有急切需XE+H_H
要都唔會去嫖妓。」
n9~8ha}8A1q'R
2. 政黨的支持:
香港受中國傳統的道德觀念影響,沒有一個政黨會夠膽支持「紅燈區」,因會大量失去「婦Z0SYaxM
女」支持票。這問題已在立法會討論多時。
&u;H9B5MS\(G g[
3 立法問題:
這亦是最「致命」的考慮。如果「紅燈區」合法化,是否超越紅燈區界線的經營妓女是違
法?誰來執行法例?'}GJq;M3z#nX;?Z
4. 黑勢力反對:
現時黑勢力以操控妓女維生,苦「紅燈區」合法化,必定斷其財路。
5. 市民的認同:Z+M5F H$C&bN,v0kg6o
現時最大影響的區域是:「深水、砵蘭街、灣仔某些街道」,若在這些區域設立「紅燈
區」,定必影響「樓價」,居民一定反對。A9DG(R4`iXx*h
最後一提:現時的法例「嫖妓不是犯法」。「誘使他人作不道德行為」才是犯法。a?P shK!\ SF9r
政府現時打擊「北姑」,只是引用入境條例打擊! [quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-6-19 01:44 AM:9a2F+eBF?
最後一提:現時的法例「嫖妓不是犯法」。「誘使他人作不道德行為」才是犯法。
政府現時打擊「北姑」,只是引用入境條例打擊!&G#p_)ia2k
[/quote]
仲有係‘靠妓女維生’ [quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-6-18 07:52 PM:b [RR&fN3g
極之唔贊成!! 香港政府班人都無腦架! ... [/quote]
2BEF b#q2iN4r
我都好明白你嘅意思, 總之一日有求就一日有供, 政府做嘢好, 唔做嘢好, 做白痴嘢好, 唔做白痴嘢好, 政府只不過係可以改變佢哋表面嘅經營嘅方式, 具體影響始終係有限 Thank you vivienna 兄
補充一點,是只:一樓一鳳 、 一樓多鳳、企街。「入境條例」(控告妓女)h1n%I}yvv
:靠妓女維生(控告馬伕) [quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-19 01:56 AM:
5^EJ*QY+^h^"zY
我都好明白你嘅意思, 總之一日有... [/quote]
agree!!!e(r2{6x5D!|Q8~$h
/At!c+z,mz,tG
根據荷蘭既經驗, 黑社會控制既妓女依然存左zAaMN.}.i'P5g-Nd
只不過方式唔同左 ~~~
荷蘭政府最後都無法達到"有效管理妓女" 既目標 :(
頁:
[1]
2