娛樂滿紛 26FUN's Archiver

olaf 發表於 2005-6-17 08:21 PM

你是否贊成香港設立紅燈區?

參考資料:U h f'p:f/i\/{
)]2I7kFY$Bn n-T
[quote]警方近期一方面大舉掃黃,原來另一方面正研究在本港設立「紅燈區」的可行性。警方已向設有「紅燈區」的國家取經,包括荷蘭及新加坡等,除了解這些國家的執法情況外,更研究設立紅燈區的利弊。據悉,警隊對於在香港設立「紅燈區」目前仍保持中立態度。 bT,soL%M,y
Y U~K }/|C4R
警隊在過去半年先後採取多項大規模行動,全方位打擊各項賣淫活動,包括流鶯、馬檻、一樓一鳳、色情按摩院等,西九龍一帶傳統淫業根據地的情況已大為改善,其實警隊還在政策上研究娼妓問題,包括就設立「紅燈區」的可行性搜集資料。 @'|&EW\:A^

uZ(T+e%z6O-I 非法娼妓難取締 "G{i.~d!_
&\T Jyi)~Hxn
據了解,警務處處長早前在一個會議上,承認正向設有「紅燈區」國家的執法人員了解此措施對解決娼妓問題的成效,結論是即使設立「紅燈區」將娼妓活動合法化,區外仍會有非法娼妓,故此應否設立「紅燈區」,從執法角度來說,影響不是太大,因為警方只是依法辦事。而在中國人居住的社會,中國傳統觀念極重,故此這議題應在社會上進行認真的討論和研究。「紅燈區」選址亦是一個棘手的問題,不過,若設立了「紅燈區」,為娼妓登記則可以控制社會生。[/quote]
0W!a%Y7[hU-S1I-MG?
*N:g%i*C ~wU@ x [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-6-18 at 07:22 PM [/i]]

jublio 發表於 2005-6-17 08:30 PM

如實行, 咁紅燈區應設在哪區? 油尖旺嗎?$u#i'br:c7\z-VT
O_9{:FW@*@
總不能設在"山卡 la"吧......

kaixinren 發表於 2005-6-17 08:58 PM

唔好啊!現在沒紅燈區都甘多鷄。有埋?
S~Ub#r6gS/I ds 香港沒啦!變鷄港啦!到時同澳門變成東南亞罪惡天堂!第人在澳門贏左錢,來香港住叫鷄;再去賭錢。輸左錢,又來香港搶鳳姐。

brightlee 發表於 2005-6-17 10:32 PM

why people use some illegal things, to think that's right things?!
K+I"O"NHQ!R Gambling is one of the case already........

vivienna 發表於 2005-6-17 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-6-17 10:32 PM:#~o$yK'I]|5i
why people use some illegal things, to think that's right things?!
9DN0Y4?ogi"s} Gambling is one of the case already........ [/quote] Jzp Vk4P,^ i
bright﹐可否撇離基督徒身份一刻來評論呢﹖
hdM4[)} fm!WyR 為什麼會覺得紅燈區一定是罪惡呢﹖
dJb:D&d t N.c 不是每一個人都像我們幸福﹐g3rP b(u)~
不是每一個人都有享受過教育﹐v%MfW*b$E7p
不是每一個人都可以有一份高身厚職。
iEQk6` 有些人出世既時候已經是生長在破碎家庭﹐
o&_4H%JQD"S-D 每一刻既生活都活在同年陰影﹐)G;[w*FsR6m.e
無學歷﹐無人品﹐怎樣生活呢﹖
B bV Qa.xL:l$l%k 一個紅燈區雖有弊與利﹐
.U ?vAp 但也能給予一班活於灰暗的人一線希望。
{+Y#{&JLCc$T Kingscross也不算得上是一個不見得光既地方﹐
J Y/F7T0y [G&Z 我個人對紅燈區沒有興趣﹐/e lOTk4p-i
但我相信香港也能做到。

twh1110 發表於 2005-6-18 12:52 AM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-6-17 08:58 PM:
kaTm4@'Q;zc 唔好啊!現在沒紅燈區都甘多鷄。有埋... [/quote](i8L'I:z JCzw
講得好啊

hideaki 發表於 2005-6-18 02:35 AM

若設立紅燈區的話,我想可減少一些社會問題的發生,同時也比較安全:P:P

karate_pau 發表於 2005-6-18 03:05 AM

香港有冇紅燈區都咁多雞架啦i,hAv4zA
咁點解唔真真正正整返個呢?9pL {-F$a)PM
由古至今色情事業都係一個解決唔到題問題,除非所以男人切柒啦CXY2J N9JYgC:]*P
x:o9o bh&k4j
如果香港有紅燈區,O7B^3c-R:O
1)政府可以增加稅收,唔洗成日話財赤,好過d錢俾d黑社會賺晒;
pH T9J.yZJV 2)d雞定期驗身,嫖客叫雞放心,又可以減低性命傳染機會,對全地球既人類都有好處,大家都知道
U-Gm|`Cv m T   男人係唔會因為冇紅燈區而唔叫雞;
Hn c8KN 3)透明度高左,又可以賺多d遊客錢,唔會好似依家咁多數做本地人生意;oQ o |(ICp"yi

O#N({ L*M8r u6R S\7f!rD
不過d死基督徒同埋d懶係衛道之士一定出黎講廢話,y+S6Pd^/z1z
又話香港冇晒道德啦,政府都默許叫雞呀,香港冇希望喇..................之纇4S*O*E;j%z

vx9mT P2|:^ v$[|L 我就話佢地"多多事實,正一笨柒"
$?qQbwJG&QR8t 都唔知佢地係天真無邪定係掩耳度鈴!!!!!!!!!!!!!!

robertchai 發表於 2005-6-18 05:42 AM

贊成,而且一定要在深水埗
L:i[&v!yi Jg6COcu7\ p
紅燈區係好架,有助減少風化案架

jublio 發表於 2005-6-18 12:01 PM

我諗不讚成的人,根本仲未知道設立紅燈區既利益Om4Z/c K@PW Oj

Ev6RAV M 統一管理,好過周圍都係,四處擾民

rmzidane 發表於 2005-6-18 03:47 PM

HK ........i dont think that is good.......

abcde1918 發表於 2005-6-18 03:51 PM

我不讚成香港設立紅燈區

brightlee 發表於 2005-6-18 03:57 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-18 01:37:.v(Dx8P-_ k WZ6n/v
2nG$l5i S;G"y hV
bright﹐可否撇離基督徒身份一刻來... [/quote]&^+y6LNCA

*C rpu0lP No la, that's my point of view,
"iM7_R2L5dAAX I don't think that's good in society.......sv&K.O8qX
do u know that's really high crime rate in King Cross?!
? g&{~o+{
^'i}$KF+q S(m when one "illegal" problem becomes legal..
#`D$k@)_1hq$A more problems will be growing up... D$OG$Rq"rnI'K

~aS5h`!V kg%| that's why i don't allow to put Casino in my Simcity4 .. hehe.
2c+g!HtH/GR7rE8@-fU| l%`Qc%z? {
[[i] Last edited by brightlee on 2005-6-18 at 05:58 PM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-6-18 07:52 PM

極之唔贊成!! 香港政府班人都無腦架! 乜鬼犯法野控制唔到就話將佢合法化! 賭波變成合法化,連娼妓都合法化設紅燈區,第時不如將吸毒打劫都合法化啦!
w5x-Qd oX
kM2w(H)uMQ*L:N 合法化就無問題嗎?? 合法化後仍然會有北妹非法留港做妓女、娼業仍然會係有背景人士操控,仍然會連帶住毒品和黑勢力問題。合法化有乜用?? 唯一用處就係令到香港社會風氣更加敗懷,香港更加多咸虫囉! 點解? 因為有合法既紅燈區,d"業界人士"就可以更加光明正大地大肆宣傳。任何野都係架啦,你越宣傳得勁就越多人"落搭",到時肯定會多去黃色架步的人。至家合法賭波之後賭風真係勁左好多,呢點好明顯,因為賭既社會問題都多左,只係政府掩耳盜鈴扮無野發生! 第時多個個紅燈區,淫風一定更旺,咁到時邊個受害? 咪又係香港人!
4H%wa"L D.S
] t$yw5_!BcJ0^ [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-6-18 at 07:59 PM [/i]]

brightlee 發表於 2005-6-18 09:40 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-6-18 21:52:
#_#\&V"Y V"jq 極之唔贊成!! 香港政府班人都無腦架! ... [/quote]
;a9W$sjP8N U ;iPC%_B9q
Thank you for helping me to answer these points,...~~~!!!

olaf 發表於 2005-6-19 01:44 AM

我個人亦不贊成有「紅燈區」。(雖然有其好處及壞處)C:rk1S#VL
$GZ!E;gJ2K
其實政府現正考慮在香港是否適合設立紅燈區時,遇到現下問題:Bp\"WD;l

'P Nem r e 1. 選址問題:
)A}$]3p#U:T(a2G      如果在遠離民區的地方設立,是否可以解決「性需要者」的心理狀況。所謂:「沒有急切需C#OKa;Qw
     要都唔會去嫖妓。」
5s1j1qwiqjI
$UNU*~FeY;Q-LA 2. 政黨的支持:Fk9PX/A}6X Wh_
     香港受中國傳統的道德觀念影響,沒有一個政黨會夠膽支持「紅燈區」,因會大量失去「婦
J*KD4l9B;HdS      女」支持票。這問題已在立法會討論多時。N"MjAhh|7a
:g |cw"C3[z8Fn
3  立法問題:
0}1AGz5| vI)Plj|K!~      這亦是最「致命」的考慮。如果「紅燈區」合法化,是否超越紅燈區界線的經營妓女是違
]\:I7oy,Hj!t,j,JL      法?誰來執行法例?.M4zB1V*n X7m

8HPl$d$njbr,\ 4.  黑勢力反對:
"\lq!q)l,SxC       現時黑勢力以操控妓女維生,苦「紅燈區」合法化,必定斷其財路。
Lh]K+C/Y 9T/~C:T!HYg
5.  市民的認同:U#b H C-oR&w|b
      現時最大影響的區域是:「深水、砵蘭街、灣仔某些街道」,若在這些區域設立「紅燈
Z0y8y(F? RL,N$f       區」,定必影響「樓價」,居民一定反對。DM2G B(uJN!T;a
Uf7nb6j#_ E{B
最後一提:現時的法例「嫖妓不是犯法」。「誘使他人作不道德行為」才是犯法。
g?[#~;}x 政府現時打擊「北姑」,只是引用入境條例打擊!

vivienna 發表於 2005-6-19 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-6-19 01:44 AM:
z-q(\,t B 最後一提:現時的法例「嫖妓不是犯法」。「誘使他人作不道德行為」才是犯法。
h@Z2|lT `7U ^ 政府現時打擊「北姑」,只是引用入境條例打擊!/LL ~8Lf)U lH:CiF
[/quote]
0t`ds d?S 仲有係‘靠妓女維生’

singgeihot 發表於 2005-6-19 01:56 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-6-18 07:52 PM:)ls*s N y
極之唔贊成!! 香港政府班人都無腦架! ... [/quote]`'}/t+?fwo.h~
y(q _9p9]CTd
我都好明白你嘅意思, 總之一日有求就一日有供, 政府做嘢好, 唔做嘢好, 做白痴嘢好, 唔做白痴嘢好, 政府只不過係可以改變佢哋表面嘅經營嘅方式, 具體影響始終係有限

olaf 發表於 2005-6-19 02:02 AM

Thank you vivienna 兄
3r3pb0I x]2J_ #R8\0};lT|t X
補充一點,是只:一樓一鳳 、 一樓多鳳、企街。「入境條例」(控告妓女)
bZa^2D)J                           :靠妓女維生(控告馬伕)

homan~ 發表於 2005-6-19 03:23 PM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-19 01:56 AM:
#^$vk2YjxBa
'e,z Fw&V~|G&i
+l-\cJ7S4n(J 我都好明白你嘅意思, 總之一日有... [/quote]M6X/D*U_1V0s\-r8m,F
h P#Eu @)ofRv
agree!!!r/]`zv!e
0@ F4]{z O
根據荷蘭既經驗, 黑社會控制既妓女依然存左8^X#wf{O
只不過方式唔同左 ~~~5y^.gld\ r

bTYA?X;l0D\4N 荷蘭政府最後都無法達到"有效管理妓女" 既目標 :(

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.