娛樂滿紛 26FUN's Archiver

michaelwong71 發表於 2005-6-18 10:04 AM

唔好再玩呢d野喇. 可以慳d, 又多d時間學習, 咁就皆大歡喜咯.

minghkhk 發表於 2005-6-18 10:15 AM

I hate the government...

Yui.i 發表於 2005-6-18 03:39 PM

有好多新技術都係由一d地下狂熱份子用舊o既科技演化出o來,10幾年前o既internet係最佳例子;美國政府想用法律壓都壓唔住呢d人...唔係你地bin有得上網先得ga...?唔比改機一來無謂,二來阻礙科技發展...改機唔一定要玩老番,你唔比佢用o來開linux?...就好似改車唔一定係用o來街飛一樣,但係香港就對ps2o既情況就好似想對車一樣....你改就捉,唔理你係街飛定用o來落場,咁樣係冇實際作用...如果唔係o係外國模擬器點會有佢o既生存空間?!而hk又係照樣改車...??
2z3DiNmvX6s-v 所以我地"天真可愛"o既政府真係冇話錯佢.....都係算la...就咁講都唔會有人明ga la.....唯有自律d玩少隻番板.......;pO x8o%M'`U)X

6Gi8b&b^b!U [[i] Last edited by Yui.i on 2005-6-18 at 03:48 PM [/i]]

i4826c 發表於 2005-6-18 03:58 PM

首先, k oy @ ARj
我唔係話買老翻係無罪.
kE*e/@.D1XxRr t 不過我覺得唔應該講到買老翻係錯哂咁,1h(elI-j Y3gS]
D Game 商都有少少責任.
&k @ I*Cp1b]? 有時D正版新 Game 賣到成五百幾蚊,ykdw ^,q
食水食到咁深, e2\$M|I"gh
真係除非你好有錢, x] P.Vy5s
否則我相信唔會有好多人會咁捨得去買,
%efZ(Tt'R6E 而且大部份既玩家都係未有經濟能力既學生或細路,3nR?"O_(q7j
身為打工仔既我都未捨得去用五百幾去買隻 Game,
*rxy\R? 更何況係學生.(f+j3kI+D Mw
我相信如果D Game 既價錢可以減,(比如一二百蚊左右)
|h dODY 應該會多D人買正版,
hs%jq {_Af v1I V [&~ 至少我會去買.
"V}n I;S2R 講真論質素,
lR:F-U&YB 正版一定比老翻有保證,/\ O&p,l&wM6\
而且又玩得問心無愧.g9Y.Z'U8b$] aSLL*z+X
總好過益哂D黑社會......qxtJ j TM

/q"JC*I2gUcx u 不過減價都只係一個治標不治本既方法,
1U&H+iC/V1B 最重要都係要D市民自律.
p7V_|9u+l 我覺得如果隻 Game 真係非常鐘意,
7}}kLk)o3b 用少少錢去買都值得.
(vwA:^$ni)L 雖然我本身係玩老翻,
NV et)C&mKH 不過有D好鐘意既 Game 例如 SD Gundam Generation,N c j8Cd,x5hkp U
我都係買左正版.
7Tvdcy"A#S 所以呢D野睇下你肯唔肯做o者.....

vivienna 發表於 2005-6-18 05:11 PM

一句講曬﹐無錢唔好學人打機。5J uu$c7s \(|
同樣道理﹐無錢唔好學人買LV。
5|2op8^*y$?jf ] !X CQ/ki7w
一個新GAME面世既MARKETING閒閒地都要洗成千萬*w.oaf hcx!KW
一個GAME又要用幾年黎寫
tt3mcF@#{c4bo 如果賣$100比你
7RM1OS7b@ai(w9^"RS 你估出年仲有無人出GAME呢﹖n` Tb+xi4MD \+qW

AK F2p#S 政府今次做法唔會係最有效﹐但總好過坐視不理。

i4826c 發表於 2005-6-18 05:32 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-18 05:11 PM:RVR B3?
一句講曬﹐無錢唔好學人打機。
N8Ys5@;O I5Lb~ 同樣... [/quote]
"W,y]"dp2D)ez Ng*a0jbr;Z
我唔係話減價一定有效,m7}:m4^@1e+QE)T
不過我覺得個價格應該有下調既空間.L/F"M,KYl'~O
如果好似你咁講,
#~(L~8b ws/{QO 我諗好似巴士公司一樣可以大條道理去加價,4CLfqj5^:k-r:_
無錢就唔好學人搭巴士.5P$rd)^ lh

H!nc9t-b?.J 不過我都同意你所講,
L0Ppnh n$z%Q 起碼總好過坐視不理.
,~"o^ lRi 只係我覺得唔應該所責任推哂落消費者身上.......!n2tI6_ g9u"s K
4w^#LCqyf
anyway,
9p"|h"D6Vg5] just my personal opinion,
4~;D'\+N(j\ take it easy.....

vivienna 發表於 2005-6-18 05:50 PM

請不要誤會﹐我岩岩既回復唔係針對你既言論。%{*J6R|[R5B
[quote]Originally posted by [i]i4826c[/i] at 2005-6-18 05:32 PM:+i` }S[H6`9T|
如果好似你咁講,
C+Kv5kF 我諗好似巴士公司一樣可以大條道理去加價,
9H`$G(jcD 無錢就唔好學人搭巴士.[/quote]
D.P!Jej*oP](a8\ 日常生活有樣野叫 needs and wants﹐ 雖然好多地方都係可以行路代步﹐但合理既交通費係日常必需﹐尼個行業係服務市民大眾﹐所以先會有甘多間巴士公司出黎競爭﹐同樣亦減少壟斷。7{Lv9W0tX
ft UdzX J4^ v;H]
遊戲機﹐好簡單﹐就係一樣奢侈品。
A9h7t3U x2[1b;|;\
A @ hOY7H+[N#xc!l 無錢就唔好學人搭巴士 <--- 以前可能可以甘講﹐但今時今日有綜緩資助無錢既人﹐綜緩D錢就係應該甘用﹐而唔係買奢侈品。

i4826c 發表於 2005-6-18 06:30 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-18 05:50 PM:
"F CM0[(U3D$NP u3ps 請不要誤會﹐我岩岩既回復唔係針對你... [/quote]
#e;BW j[~3s
f zD9yJ&} 都係以事論事o者,
%^BK7dH 我亦都無認為你既言論針對我.
zkJ.Mhj5W;?/O
/D#_/Ga4Rh 雖然遊戲機係奢侈品,
&~;^A7_3xv2DB 不過亦唔代表生產商可以將個價格調高到不合理既價錢.X;tk,|.mc3l
我覺得咁樣同謀取暴利無乜分別.
B6l"Y Bh/F3rO 就好似 Microsoft 既軟件同 Photoshop 咁,DW4Vm?8X%VYs
佢地既身價有D足足有我成個月人工!!!
*G3V*a8mC7rSH 如果所有既奢侈品都可以咁樣加價,/K!V L*c/[f1s
我相信呢個世界唔會再有購物呢種嗜好......Im9C6\5y
(好似有少少離題....)

bodycharge 發表於 2005-6-18 06:32 PM

Game碟價錢係可以賣平啲O架.  好似泰國咁, 政府同學校因microsoft太串太貴唔用windows, 用Linux, microsoft立即在泰國降價至原價20%.  生意立刻勁好. 打返條數, 仲賺多過以前. L+QM]$X$ZU8h

VF4e*r"Q0YOL 可唔可以同你講"無錢唔好用電腦"呀??  你私人電腦的office, corel, photoshop係唔係正版? 究竟入面有無十份一係正版?? 人地都用左幾千萬去做啦.  你部DVD機係唔係全區碼呀?
#S8y^#AZ4x1xS #H"j;^,X-{.a
無人話老番係O岩, 只是我哋政府有啲官員個腦生係屎忽, 講得就講.  好似廖秀冬係汀九巴士衝落山當日話, 可能要考慮禁上巴士行屯門公路一樣.;s5dK9ZZ:}?b

U7Ri0X0k9Z%P2hrJ 禁止老番絕對正確, 但係禁改機就無理由(官員連最基本的普通法精神都未攪清楚). N(aW6zY1v)gI _9y
無人要去argue或針對, 只是強調物主改機的自由.

i4826c 發表於 2005-6-18 06:54 PM

[quote]Originally posted by [i]bodycharge[/i] at 2005-6-18 06:32 PM:FA2P x%r[&r
Game碟價錢係可以賣平啲O架.  好似泰... [/quote]
U-N@ZZo? a ^6f9o`0b)H
其實智識產權係應該去維護,gb+J3sp
只不過有D人將佢當作謀取暴利既工具.
a!k{)}4}WB#@Y 大家試想一下,6v,H:Pe/N/O.G
如果有一日你買一本書,Q8s(b:D.us(]AO
然後你借左俾個朋友睇.
\2UN7R(vh w 第二日你收到出版商既律師信,
Z%zYGp8p/DW 話要收番租貸既版權費.p"V3VL4T7X.F~(l*Oy
咁你地覺得合唔合理呢?

bodycharge 發表於 2005-6-18 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]i4826c[/i] at 2005-6-18 06:54 PM:
wM @VG^Lx4Wp9P
-sMq k RwBZ
)_N?"OQ4U 其實智識產權係應該去維護,
$JH8h)R*D1J4Zg B,J(i 只不... [/quote]@A} T@M q*g

r%CW*mg _ 到時自然又有人會同意哩樣歛財手段o架喇.
!md ~ T[D L 我真係怕會聽到 "無錢就唔好睇書啦....."

COM. 發表於 2005-6-18 08:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

細驚 發表於 2005-6-18 09:51 PM

所有軟件o係唔同地方都唔同價錢
%P%S0B fX U 大陸好多軟件(正版) 電影/遊戲/電腦 都係好平#Cw6NA$qn
根本唔係冇下調空間
x^Ea3Mb$z_ 係班廠商要賺到最盡
-bT7Q5XL 自己俾個位人入
!{;I`N,|L1e-H,i 係冇得怨喎

替天行動 發表於 2005-6-18 09:53 PM

Hong Kong people need to be educated more on intellectual properties. It's hopeless to see young people using ignorance to prove their act right. Respect the owners!!

cymok3782 發表於 2005-6-18 10:30 PM

機鋪改機是話改做直讀, 可以唔理區碼玩game
-RF yH9M 雖然機鋪知你用來玩老翻, 但字眼上無不合法bor....+Bt1s [I7|'G
所以改機=可以讀所有區碼的dvd機, 那有不合法呢??&CUX#eo;|2DVT
GU7OOwE+Hu
[[i] Last edited by cymok3782 on 2005-6-18 at 10:32 PM [/i]]

rest365days 發表於 2005-6-19 01:26 AM

政府尊重別人的知識產權, 但係香港消費者嘅私產權呢? 我改完部機用嚟墊枱腳得唔得?

zackwing 發表於 2005-6-20 06:30 AM

你地明唔明ps2係香港好賣,不是因為價錢是因為多老翻,老翻出現大家都可以用好小錢玩到自己想玩的新 Game ,今時今日d正版新 Game 人冇人買我唔知,不過一個好過一個,一個快過一個點解,如果 win xp 冇老翻有冇人用呀? 你用正版 win xp是因為你自己有錢,不過香港10個9個都用老翻xp,如果冇老翻,microsoft死硬,如果冇老翻大家想想都冇今日,冇人會用5000-1,0000蚊去買個十九到十九多年都唔出新制式的cpu電腦看你尊唔知識產權....

woolycat88 發表於 2005-6-20 12:28 PM

都係現今科技太先進!香港人又太喜愛新o野!!
r _!iCn9c K9|'n 睇下外國有很多地方上綱都係用56K..
+n5q#Q7T(?e)]E 如果PS2...要立法.....所有O野要用正版......*E\V`j9}A2Q6V j
O甘不如退回386年代......冇O甘多老翻

替天行動 發表於 2005-6-20 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]zackwing[/i] at 2005-6-20 06:30 AM:-d7@DbO$?({5mns,h
你地明唔明ps2係香港好賣,不是因為價... [/quote]2R)m\L[
I have a laptop with an XP oem.

johnwu 發表於 2005-6-21 09:22 AM

改電腦犯不犯法?

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.