娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bodycharge 發表於 2005-6-18 12:15 AM

政府就快痴線喇, 連改ps機都話要犯法

咁不如話賣電腦犯法啦, 電腦可以玩老翻啦....

吳正言 發表於 2005-6-18 12:18 AM

但講到尾,都係偷人野,點解唔係犯法呢?

vivienna 發表於 2005-6-18 12:18 AM

政府無痴線﹐我非常支持。

bodycharge 發表於 2005-6-18 12:26 AM

賣老翻, 整老翻係偷人野, 就應該係犯法.  但係買老翻都唔算犯法; 改機犯法, 法理又可在呢? 可唔可以話買刀係犯法呢? 刀可以殺人喎....

vivienna 發表於 2005-6-18 12:36 AM

[quote]Originally posted by [i]bodycharge[/i] at 2005-6-18 12:26 AM:/O/R1|ejJI0@
賣老翻, 整老翻係偷人野, 就應該係犯法.  但係買老翻都唔算犯法; 改機犯法, 法理又可在呢? 可唔可以話買刀係犯法呢? 刀可以殺人喎.... [/quote]Lt3iv1b-x7yB
尼條‘法律罅’D人都享受左幾年啦﹐係時候填補喇。 d#u+fL"\*a+RV
0Z0y!bcP'n
改車可以落場飛﹐但改PS2就一定係用盜版野﹐你部機都已經改左啦﹐都唔知你嘈乜。+iSub[v*b
(^5R1k.LwI
法理存在﹐並非人人愛。

28083003 發表於 2005-6-18 12:39 AM

我無玩ps2
~b t!w+H 但我想問係咪改左機先可以睇vcd??

Dr.anger 發表於 2005-6-18 12:42 AM

我覺得好難。正版game好少人買既原因係因為貴,一來香港o的人唔似外國咁有米。佢就算立左法,一樣有方法玩到老番。

vivienna 發表於 2005-6-18 12:46 AM

正版GAME唔係貴﹐|$u qS1x4e
不過係翻版GAME太平。
`0W'q7x!l[o2R
M4s\"h\3a~-}T 講來講去﹐都係圍繞住知識產權尼個問題。

gaye 發表於 2005-6-18 01:00 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-18 12:46 AM:\*o3XMg5t\+K
正版GAME唔係貴﹐
!xj?&c1Q.t 不過係翻版GAME太平。YO9s%lR;a%F\8\8E-D

/j n%M |Q8d'o 講來講去﹐都係圍繞住知識產權尼個問題。 [/quote]
/i!e0r"b[ Y&u;_h`0t4wX$e\
.e:R j"a5nr9F
Game 都幾貴的 , 唔太好玩的 game 大約要 $3xx , 好 hit/好玩的要成 $4xx, sR3uA&e0VH;R
接近 $500, 買 2/3 隻 = 1 部全新既機
)Xf` gG+h]B 如果正版game 控制係 $1xx 至 $2xx 價位, 我覺得會多d人買正版

28083003 發表於 2005-6-18 01:07 AM

反轉黎諗sF-Ge'@Jw;y
ps2之所以o係香港咁流行就因為有翻版 bJ*u5Y9GjU tS
你睇下DC,X-boxr&kw\7E4e
同ps2 o既機o既銷售量真係無得比`Oo8@&h
你估ps2無老翻會唔會有咁多人買呢??

vivienna 發表於 2005-6-18 01:12 AM

[quote]Originally posted by [i]28083003[/i] at 2005-6-18 01:07 AM:G![kW,lS$ff/g
反轉黎諗
Ye$`&u3x,q$FY V ps2之所以o係香港咁流行就因為有翻版8Zts)Jk3Y7]2_4\#Q
你睇下DC,X-box
9t)]_O7@.? t:R 同ps2 o既機o既銷售量真係無得比
o&C!t)~f0v 你估ps2無老翻會唔會有咁多人買呢?? [/quote]
u4sy |"mgF0{ 講中曬!!!
z.E]9{2AvJ
x Z j9MFB? 仲有GAME貴跟本唔係籍口﹐寫GAME果班人都要食飯。HF&W)Sn-A qwFY(m
K;i ]b:d"z
講來講去﹐又係講知識產權尼樣野。

bodycharge 發表於 2005-6-18 01:12 AM

物就係囉. 改車唔犯法, 只有係條路行改車先算犯法.  同樣道理, 改機, 無錯, intension係要玩老番(但係仲未玩喎), 但係就算依家連買老番都算犯法的話, 政府大不了只可捉用改機來玩老番(如果真的立了法). 改機呢個行為, 又點可以算犯法呢?  明唔明呢??

vivienna 發表於 2005-6-18 01:19 AM

[quote]Originally posted by [i]bodycharge[/i] at 2005-6-18 01:12 AM:
_W7kDZd4W7[ 物就係囉. 改車唔犯法, 只有係條路行... [/quote]Enx0LT3nZ
o甘政府當初立法嚴禁運毒咪立錯左囉﹖話曬都未販賣﹖又未用﹖b+k,c9V2G*wJp
Hn9ZG-uOy*L
要斷米路﹐政府就係要甘絕﹐條條路都要封斷曬。

bodycharge 發表於 2005-6-18 02:25 AM

哩個例子, 即係: 毒品=老番.  針筒=PS機.  政府唔可以禁針筒喎.  如果係咁, 全區碼DVD機都唔可以賣啦.

細驚 發表於 2005-6-18 02:38 AM

針筒應該係等同改左機既ps2
!GL4I%Yk#ep ^7A
4h9^ DAh,[*p0wR.^ 其實政府今次立法原意係岩o^Nv,_[
但正如bodycharge兄咁講, 改左機, 但未玩翻版, 唔算有損版權
5P!G:bts` 唔可以用販毒唻比喻 而且部機係我既 我想點搞佢邊到人管X fD]3d$e+an

^?*^ex8}+iPp0?#M 另外, 政府咁搞係好心做壞事
H)\'p2wYQg 一個唔該令sony賺少左硬件既錢
_5yK?/TRmK 眾所周知4_8g%r2Kd6fe
ps2咁好賣, 同之前ps, gb, gba一樣原因 有翻版
c_3ZSo4r&O 佢假如真係立法成功 相信唔會再有咩人買ps2
Q%N^5l8~ 到時希望真係正版軟件可以支持到佢地香港分公司既運作

abc123aa 發表於 2005-6-18 04:06 AM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-18 01:12 AM:
4|c}!mGm
&PSV n tQ.j ~ 講中曬!!!y-W_7Iz L.FT

J!M}cN.vnM,W 仲有GAME貴跟本唔係籍口﹐寫GAME果班人都要食飯。@ E3| R%S-h!_A%\

v4]?a#{P 講來講去﹐又係講知識產權尼樣野。 [/quote]
P*V4p1n,tv 對~我得好少 game,因為冇咩錢,但係我唔會買翻版,因為都唔知玩唔玩整既,加上正版game畫面都靚d啦~
/VFwd#Nl
9Hr1`e0YB-~x+HO`1p ps2要睇vcd果d野買多一條唔知咩線就得

waterfire 發表於 2005-6-18 05:35 AM

唔係翻版, 點會有咁多人買...aE(_n-|"c0g d.GD
其實最簡單一樣野
s Jy5lB?c)N 正版好似翻版咁平]plWi;] L oc
或者, 香港人個個好有錢, 買正版game 好似食餐飯咁{8bw4c? C
咁就可以解決問題la

sheraton 發表於 2005-6-18 05:51 AM

I think PS2 piracy should not be an immediate concern to HK Gov't, who cares when we're only stealing, pirating, copying Japanese/American developed products?  Japanese "adapted" many Chinese culture and called it their own, who's going to pay us back for that?.['d[Wz#`ZRa\"Y
!B0Sf~BK
But I agree, Copyrights should be supported if it's on HK developed products like Movies and Music.  Coz HK, we should care, I could care less about Japan

bigg 發表於 2005-6-18 05:54 AM

我覺得唔可以apply毒品呢個例子m9Vct.D&KL.E
因為你本身藏有大量毒品已經犯法, 咁你運毒就一定犯法啦,AGnz3D;P]zr F E
但ps2本身係合法既, 咁我買左番黎點改係我既事, 唔通我將部ps2放落屎坑都話我犯法
w vLp[xzyp 我覺得政府應該係立例加重賣老翻既刑罰, 等佢地覺得冇錢賺就唔會賣.].H7`EO9v3}^V
再講而家d人都用bt download game落ps2玩, 立呢條例都冇咩用

Miz 發表於 2005-6-18 05:55 AM

我就覺得係關..
.}ouJ:b#k:Qa 改機既用途
Sh l Ch7l[q 如果改機既用途一定係用黎玩老番 so先要改既咁就[color=Red]可能[/color]會犯法囉
q e_2DK Cy dn 政府咁做都係想阻止d人玩老番啫(其實邊阻到架;))...冇做錯架~
.ptw8dvy}'C 我亦同意樓上話..『部機係我既 我想點搞佢邊到人管』

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.