娛樂滿紛 26FUN's Archiver

yanmatthew2006 發表於 2005-6-18 10:49 AM

如果日軍打到黎香港你會......

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

威尼斯人蛇 發表於 2005-6-18 10:54 AM

我會自相殘殺

twh1110 發表於 2005-6-18 11:05 AM

寧死不屈!!!

qweqweqwe 發表於 2005-6-18 11:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-18 11:43 AM

[quote]Originally posted by [i]qweqweqwe[/i] at 2005-6-18 11:07 AM:5f0u"pk?jB/e
做漢姦, 扮投誠, 然後出奇不意,取日軍長官首級,跟住自殺 [/quote]JI&LgC z_x.e;s9Vd
我同你差不多!我會好似無間道咁!

sysykiller01 發表於 2005-6-18 11:48 AM

14歲參唔參到軍嫁??

Miz 發表於 2005-6-18 11:52 AM

緊係逃亡啦 =3=w%^ Mf@N th!u9H/N
不過都有想到會參軍 x(}/FT'P
`8jRLm!Y0K,`&BA
樓上...我諗呢個做法..好難lah

樑少 發表於 2005-6-18 01:03 PM

我一定會參軍對抗日本仔

happylion99 發表於 2005-6-18 01:10 PM

叫美國偷襲日本後方

spector.R 發表於 2005-6-18 02:46 PM

香港有精英解放軍保護, 唔洗驚....  5b3Y%mV N7r&Ube9T\
除非對方有高達....

justtocc 發表於 2005-6-18 02:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

spector.R 發表於 2005-6-18 03:10 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-6-18 02:59 PM:2XOo-e%Lv4[g"c
既然都發生左戰爭..仲要係日本..咁有籍口..偷日本駛進香港o既戰機/總之有戰機就駛去日本!!%Ta8BF]1kI&Z(m
姦哂d 女 !! *_* [/quote]Z yRsTra'J Y+o
*SziR5n+X"Y
[X8kX3hZ
咁你要快d 學定點樣ja 戰機 ~~~~

justtocc 發表於 2005-6-18 03:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

rmzidane 發表於 2005-6-18 03:30 PM

stay at home-.-"

發表於 2005-6-18 03:40 PM

同佢地揪....實況

abcde1918 發表於 2005-6-18 03:47 PM

緊係逃亡啦   唔走就奇:(:(:(:(:(

Yui.i 發表於 2005-6-18 03:52 PM

搵部GP02A放粒氫彈去日本好唔好?跟住男o既去'報國仇',女o既就剪曬d日本仔....諗下就話姐......打到o來先算la.....lol

gaye 發表於 2005-6-18 04:06 PM

[quote]Originally posted by [i]justtocc[/i] at 2005-6-18 03:13 PM:[2eR$a/I Z)A

E-i:P t$|!r}-luM 唔係bor..日本無得攻擊wo..只有自衛軍..因為第2次世界大戰..美國要日本只可以有自衛軍.. [/quote]
6aI'c(@{ \4W H
$G(};c.`)|eg 講係咁講 , 但上次伊拉克戰後, 日本都有出部隊過去 ,
v1[%a:WE'mp 而家又有美國撐 , 又要入常 , 加強係國際上既影響力, /vz:qh R ?%|#[
日本而家想衝出亞洲 , 得到其他國家既重視 ...
$N|KP N-f6rH\a 日本話唔定都想升自衛隊 level 做軍隊 , 但未係時候

YUEN_LOUIS 發表於 2005-6-18 04:12 PM

比佢試埋鵝頸橋打小人陣

甘國武 發表於 2005-6-18 04:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.