娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2005-6-18 04:09 PM

岩岩補完牙

3個鐘先食得野
&E1K+n.[8Y&O'~2[ 3個鐘頭後睇下補得好唔好先

crap 發表於 2005-6-18 06:24 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-6-18 06:09 PM: XNZG+o[
3個鐘先食得野:h9r9y,RS'KGj
3個鐘頭後睇下補得好唔好先 [/quote]!Zc^O-| uP
!K+U-cOAN^R
補左幾多隻?

大家樂1234 發表於 2005-6-18 10:45 PM

1隻
8GzQrO 補完之後係銀色唔係以前果d

vivienna 發表於 2005-6-18 10:47 PM

邊個醫生﹖幾多錢﹖

d228216 發表於 2005-6-18 10:47 PM

銀色好快變黑

vivienna 發表於 2005-6-18 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-6-18 10:45 PM:g1Js_Rp RPa
1隻S2Q[ u%O-dM
補完之後係銀色唔係以前果d [/quote]h-n!C4_2~F@/BxsY
我o係澳洲補過﹐果D直頭同牙一樣色添架﹐個牙醫仲話而家都好少用銀色過D﹐新過D結實DD。

samuelleung 發表於 2005-6-18 10:49 PM

講起牙, 有冇人可以分享下脫牙的經驗, 因為醫生話如果我要ku牙的話就要脫四隻牙, 好驚....

d228216 發表於 2005-6-18 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]vivienna[/i] at 2005-6-18 10:47 PM:
1vu/t pB8lA_Y 邊個醫生﹖幾多錢﹖ [/quote]
6Qw.}2x'gK$q+x`\,C vivi 咬得人多 爛牙嗎?
BO9ti6F^w[,d f3h [100% 吹水 講笑 唔好嬲呀!]:P

d228216 發表於 2005-6-18 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]samuelleung[/i] at 2005-6-18 10:49 PM:
^v h1Y.`g} \| 講起牙, 有冇人可以分享下脫牙的經驗, 因為醫生話如果我要ku牙的話就要脫四隻牙, 好驚.... [/quote]
Sh5m5[*j A u_0o @Xy(m#C
,P\WK$Jv%w&L
脫牙事小, ku牙, 有排你暈! 有D人開頭好辛苦! 成個禮拜!

大家樂1234 發表於 2005-6-18 10:53 PM

聽人講
!_!U_)I4oU_:q 補完同真牙果d好易蛀
UHT-d9sYO1W 銀色果隻我阿媽補左都成十年有多$}j v Z _\
都無蛀過
]7|UpoT 佢係用銀色果隻

vivienna 發表於 2005-6-18 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-18 10:49 PM: }-o$`w/c"o
&`W0A(k!l)@4|
vivi 咬得人多 爛牙嗎?c-Q/[8Mv9K%az
[100% 吹水 講笑 唔好嬲呀!]:P [/quote]l5Zev/Wh)E
我係靚女一名﹐好多麻甩都唔介意。

大家樂1234 發表於 2005-6-18 10:55 PM

補一隻牙要250=.=

vivienna 發表於 2005-6-18 10:56 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-6-18 10:53 PM:
uAd"HB 聽人講
?!Q,D? w2{]4M 補完同真牙果d好易蛀*zRWg%x!|S'v'z4{;D6q
銀色果隻我阿媽補左都成十年有多+L s%y4H~c]_
都無蛀過 Mp!_c*X6B1f
佢係用銀色果隻 [/quote]
[sS2I(U#`8TK*QH n S 我都唔知呀﹐但我都有粒銀色 filling 成15年架喇。

d228216 發表於 2005-6-18 10:57 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-6-18 10:53 PM:/Q0{b2IM8_R]$k
聽人講(z8s\$J y~m6VcQt+_
補完同真牙果d好易蛀
Q.w\`5{8^(RNi"` 銀色果隻我阿媽補左都成十年有多3t'y$YE}G
都無蛀過p"~*{](Nr(x
佢係用銀色果隻 [/quote]7Zd'ZZLfg'`+]p

"t t\0hG^O I 我試果補磁粉,白色果D, 補大牙, 唔夠3個月就 散曬 成口粉....最後補銀錠...10年 重未有事!

crap 發表於 2005-6-19 07:25 AM

我有個朋友仔自中一後無睇過牙醫 mk'eS4Eln
佢早幾個月去睇 (大學3年)*c+B:C z&s3p7o
阿牙醫話有[size=6]12[/size]隻要補 @(o0b.xnkn,tI
跟住灰曬
},_ b#V3j!u 我地成日兇佢話好痛
C3~.D&t:oy uf C 唔知佢搞成點:D

adamas 發表於 2005-6-19 07:28 AM

[quote]Originally posted by [i]samuelleung[/i] at 2005-6-18 10:49 PM:-^~/ZyyJoRcA
講起牙, 有冇人可以分享下脫牙的經驗, 因為醫生話如果我要ku牙的話就要脫四隻牙, 好驚.... [/quote]
T;au.A _^
m.g!HR.NW 咁你真係要ku啦, 我果時ku牙前都係要拔四隻大牙先夠位, 勇敢D, 支持你呀兄弟!!

adamas 發表於 2005-6-19 07:31 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-6-18 10:53 PM:
%Kf,_7H"M?4{ XU HyR(zNS2]oS7F
{e$U I\(RY
O JJD0}gF.q F@:t
脫牙事小, ku牙, 有排你暈! 有D人開頭好辛苦! 成個禮拜! [/quote]
m8tj OP$q.~ T)u:Ho@)R-l;l
真係幾痛嫁, .不過痛都係每次返去比佢整完D牙之後, 通常每個月一次啦, 每次痛幾日, 痛痛下就慣:(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.