娛樂滿紛 26FUN's Archiver

join6471 發表於 2005-6-18 07:51 PM

你們認為,怎樣才算是一個好人?

你們認為,怎樣才算是一個好人?;)

Dr.anger 發表於 2005-6-18 11:53 PM

做到"仁"或"君子"

karenmoe 發表於 2005-6-19 12:23 AM

己所不欲忽施於人,b4{ bd$w
己欲達而達人

yutik 發表於 2005-6-19 10:15 PM

不是壞人已經夠了

leeyanta 發表於 2005-6-19 10:26 PM

好似許浚咁囉:D

samuelleung 發表於 2005-6-20 01:05 AM

做一件事前, 易地而處, 然後先決定做唔做, 咁你衰極有限

zackwing 發表於 2005-6-20 06:39 AM

人類嘅DNA係低劣的,如何進化都不會有一個係好人.

小虫 發表於 2005-6-20 10:36 AM

打家劫舍~殺人放火~出賣朋友$] |2W"Xk2]

M1J R4ab6P*X)|#D
z$EZ)t/_)ipV b^sj R$|9y*f0w}"\

V b:W&@_;])SCL
NH'C we5|
|#WV.v(SX&J ;b?+k8b7A[V p

0M+x)f5ME `T-A'b $\w kUc

~ gh'x BP8t
b jcd4b9w7L+imW
~0?5G3o$h#i3b!@C j sieO\7H

P*qoX'b-ic8n7O6b j5[%y i.u*ZN
yA9h F%Se ^Pu
通通都唔好做^_^

william303 發表於 2005-6-20 10:48 AM

問心無愧!

clivewong49 發表於 2005-6-20 02:22 PM

成龍啦,ZT8]-i,t&S[`
講到自己大仁大義,
n Fj j0K@d$^ 攪大人地個肚就話人做佢, }9A[k2j [|5g:oj%p
圈中女星俾人攪又行出大聲疾呼,但攪得最離譜嗰個係佢囉!6}Sx7mhl VEZ _K
又扮哂香港代表,唔知嘅會以為佢特首添!

abcde1918 發表於 2005-6-20 02:34 PM

只要做事對得住天地良心  就算是一個好人

hideaki 發表於 2005-6-20 03:23 PM

[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-6-20 02:34 PM:
8b&Qt-ro!T 只要做事對得住天地良心  就算是一個好人 [/quote]
Y+Z#f~(p9W *Qv2T y;j,\
完全同意7yl9PV5R!`R
我就......

pkpkpkpkp 發表於 2005-6-20 06:37 PM

m.....'Z.Kbgx!NO*F
心地好,咁就夠lu~

kwokyin1009 發表於 2005-6-24 08:06 PM

凡事過到人 過到自己

遊戲 發表於 2005-6-24 11:24 PM

要時常幫助別人,不計回報

老鬼X 發表於 2005-6-24 11:46 PM

我識一個H%]qS0H"P
佢做乜都好
C5N ],|*\+s*\ 佢從未害個一個人(因為佢好細膽)

雷公 發表於 2005-6-25 12:28 AM

[size=5]唔得定義
z(FY,L TGQ$i4Hc | 好多人都係一時好好 |8Ue|CK
一時好衰
K5V+D$f+ML0cO 雙重性格PrzSag6Ko.W
對得住自己就得[/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.