join6471 發表於 2005-6-18 07:51 PM
你們認為,怎樣才算是一個好人?
你們認為,怎樣才算是一個好人?;)
Dr.anger 發表於 2005-6-18 11:53 PM
做到"仁"或"君子"
karenmoe 發表於 2005-6-19 12:23 AM
己所不欲忽施於人,
b4{
bd$w
己欲達而達人
yutik 發表於 2005-6-19 10:15 PM
不是壞人已經夠了
leeyanta 發表於 2005-6-19 10:26 PM
好似許浚咁囉:D
samuelleung 發表於 2005-6-20 01:05 AM
做一件事前, 易地而處, 然後先決定做唔做, 咁你衰極有限
zackwing 發表於 2005-6-20 06:39 AM
人類嘅DNA係低劣的,如何進化都不會有一個係好人.
小虫 發表於 2005-6-20 10:36 AM
打家劫舍~殺人放火~出賣朋友
$]|2W"Xk2]
M1JR4ab6P*X)|#D
z$EZ)t/_)ipV
b^sj
R$|9y*f0w}"\
V b:W&@_;])SCL
NH'C we5|
|#WV.v(SX&J
;b?+k8b7A[V p
0M+x)f5ME`T-A'b
$\w
kUc
~gh'xBP8t
b
jcd4b9w7L+imW
~0?5G3o$h#i3b!@C
j sieO\7H
P*qoX'b-ic8n7O6b
j5[%yi.u*ZN
yA9hF%Se ^Pu
通通都唔好做^_^
william303 發表於 2005-6-20 10:48 AM
問心無愧!
clivewong49 發表於 2005-6-20 02:22 PM
成龍啦,
ZT8]-i,t&S[`
講到自己大仁大義,
n Fj j0K@d$^
攪大人地個肚就話人做佢,
}9A[k2j
[ |5g:oj%p
圈中女星俾人攪又行出大聲疾呼,但攪得最離譜嗰個係佢囉!
6}Sx7mhl
VEZ_K
又扮哂香港代表,唔知嘅會以為佢特首添!
abcde1918 發表於 2005-6-20 02:34 PM
只要做事對得住天地良心 就算是一個好人
hideaki 發表於 2005-6-20 03:23 PM
[quote]Originally posted by [i]abcde1918[/i] at 2005-6-20 02:34 PM:
8b&Qt-ro!T
只要做事對得住天地良心 就算是一個好人 [/quote]
Y+Z#f~(p9W
*Qv2Ty;j,\
完全同意
7yl9PV5R!`R
我就......
pkpkpkpkp 發表於 2005-6-20 06:37 PM
m.....
'Z.Kbgx!NO*F
心地好,咁就夠lu~
kwokyin1009 發表於 2005-6-24 08:06 PM
凡事過到人 過到自己
遊戲 發表於 2005-6-24 11:24 PM
要時常幫助別人,不計回報
老鬼X 發表於 2005-6-24 11:46 PM
我識一個
H%]qS0H"P
佢做乜都好
C5N],|*\+s*\
佢從未害個一個人(因為佢好細膽)
雷公 發表於 2005-6-25 12:28 AM
[size=5]唔得定義
z(FY,LTGQ$i4Hc|
好多人都係一時好好
|8Ue|CK
一時好衰
K5V+D$f+M L0cO
雙重性格
PrzSag6Ko.W
對得住自己就得[/size]
頁:
[1]