娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-6-19 11:22 AM

你最喜愛之連鎖快餐店

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

abc123aa 發表於 2005-6-19 11:23 AM

呢度間間都鍾意,不過大家樂d野食好少款= ="

naz124 發表於 2005-6-19 11:26 AM

If you like McDonald's and eat there frequently, please watch the movie "Supersize me".  It's funny and scary at the same time.

trista_cheong 發表於 2005-6-19 11:30 AM

dalifrance 算唔算?

abcde1918 發表於 2005-6-19 01:37 PM

我最喜愛肯德基

minghkhk 發表於 2005-6-19 02:19 PM

A&W

homan~ 發表於 2005-6-19 03:09 PM

肯德基d 野好似有益d6kL+@^r9a9s
at least 好過 m 記~}`"dxf
7NUC[&pm
個人覺得 : delifrance 應該係最好 (點解冇得投既 ?)

homan~ 發表於 2005-6-19 03:09 PM

[quote]Originally posted by [i]minghkhk[/i] at 2005-6-19 02:19 PM:
3u-s'Lr5N?6f0vK A&W [/quote] J/I^9xo
8UH |#h"z
A&W ????

kjkj 發表於 2005-6-19 05:04 PM

麥當奴   一個月一次左右,唔好食= = P#|Nb#e db
肯德基   成日食,分店多 q m6k m&f!C!bcQ
哈迪斯   一年都食唔到一次,分店太少= =
_ S }pdlO%{2gJ9@1{ 大家樂   一個月一次左右,平但唔太好食
5sXCZ7Os)w#Kc#dm 大快活  一個月2,3次左右,平同幾好食-N,L'RL1^yRt8i5sd^
美心快餐 一年2,3次左右,分店少,平同幾好食

kerberos 發表於 2005-6-19 09:37 PM

最喜愛之連鎖快餐店--------&QJ c!d%u7I
!!!麥當奴!!!

simen022787 發表於 2005-6-22 02:52 PM

肯德基﹗雖然炸雞會影響皮膚﹐但太好味啦﹗

良友 發表於 2005-6-22 03:01 PM

麥當奴,我好鐘意食

johnwu 發表於 2005-6-22 03:53 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2005-6-19 11:30 AM:
l7@A%c+Y _ dalifrance 算唔算? [/quote]
'}1?1H$eY-Ea 好high, 有taste! :P

johnwu 發表於 2005-6-22 03:53 PM

[quote]Originally posted by [i]homan~[/i] at 2005-6-19 03:09 PM:0Ec.^~ho#d{,e+e
/jop3?B5T
0YdQh&Ke,u_
A&W ???? [/quote],B~,P wi*G5c!q

\$B"r6D2Q%F&w Canada's chain fast food

小虫 發表於 2005-6-22 04:57 PM

美心快餐

sfxc0000 發表於 2005-6-22 09:10 PM

我就最鍾意肯得基同美心:lol:

karate_pau 發表於 2005-6-23 01:09 AM

再興燒味

鬼魂 發表於 2005-6-23 04:11 PM

i like 麥當當

Dr.anger 發表於 2005-6-23 04:11 PM

肯德基,哈迪斯,super sandwich同delifrance

Gretzky 發表於 2005-6-23 04:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.