娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-6-22 06:10 AM

Wanna move over to English Chat? Or would you prefer to stay here?

Gretzky 發表於 2005-6-22 06:10 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Gretzky 發表於 2005-6-22 06:11 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

stone86 發表於 2005-6-22 09:58 AM

早晨呀

良友 發表於 2005-6-22 10:00 AM

石頭~

stone86 發表於 2005-6-22 10:07 AM

友兄你好

Asurada129 發表於 2005-6-22 10:43 AM

[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-22 10:00 AM:2i0T4x6iv(O!`OUe+h
石頭~ [/quote],o i9CGPd
石仔...友仔早

stone86 發表於 2005-6-22 10:51 AM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-6-22 10:43 AM:s)W-veq
f(@;sW$[:@0T
石仔...友仔早 [/quote]5c `O5zs}'G

D1X H)cX
A(gmtl@)n j| 早呀fN,Z|[*l:g
ASU

良友 發表於 2005-6-22 10:52 AM

ASU 你好嘛

良友 發表於 2005-6-22 10:54 AM

石頭食左野未

singgeihot 發表於 2005-6-22 11:12 AM

大家好 :)

singgeihot 發表於 2005-6-22 11:13 AM

Gretz & Vivi, are you guys here?

Asurada129 發表於 2005-6-22 11:21 AM

[quote]Originally posted by [i]stone86[/i] at 2005-6-22 10:51 AM:
U L,w~e%taL 早呀
2RK2?Cm B ASU [/quote]\1uxN;lV"XL
o3M I1D%N v~(P3J
BUHEe
[quote]Originally posted by [i]良友[/i] at 2005-6-22 10:52 AM:0dy"K\`O
ASU 你好嘛 [/quote]
,i? Gs$X $r,u AvX L Tl\r
[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-22 11:12 AM:
U1Oi:` }"Q7b W4~ 大家好 :) [/quote]Ip4hW1P L#kq

f;c1Kc+K!K
.i5l:C\9@k 大家早...我很好.....[color=Yellow]好到想死...BUSY AT WORK[/color]......:D

singgeihot 發表於 2005-6-22 11:33 AM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-6-22 11:21 AM:
-D[&_{~
C,jZMI3f-~+T F M&v @q{;D+R

L6Yud+v
:b;J/dzB0}O2l
3O`g y\X &CZP.MS |K Y8u h
P1o _7EZ;W6z,a

d3[ pM+q-uu.V@ 大家早...我很好.....[color=Yellow]好到想死...BUSY AT WORK[/color]......:D [/quote]v(L#f;jO%@5\7pj{
(H/k |'W,X$GWH d

R;GTj ^SH 諗吓自己唔係一個双失自閉青年已經唔駛死 :)

Asurada129 發表於 2005-6-22 11:38 AM

[quote]Originally posted by [i]singgeihot[/i] at 2005-6-22 11:33 AM:cpYjOf+B.@
*o%?3okiPlY
gWi%Tg,p"F2}d

I [C0a d;M3Zm 諗吓自己唔係一個双失自閉青年已經唔駛死 :) [/quote]BJ?)?q8B"h!^
甘又係:PkwGvDV7E

8dpC.A ^6t_%q I 繼續做野...遲下再傾:D

singgeihot 發表於 2005-6-22 11:46 AM

[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-6-22 11:38 AM:
0JV`{ ^0V5yIed$e
n:Ve;A5e7R^.G n"H3| 甘又係:P
F h0h z#t_E c &f\n1jMa&^ S
繼續做野...遲下再傾:D [/quote](~^|-zu LXME
|'j;E B`Q*ky
加油!!

Gretzky 發表於 2005-6-22 01:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vivienna 發表於 2005-6-22 01:30 PM

教宗知道否 你用語一流4^Y6t*F9d5R
為何在浮游 沒你我很愁E0hT k|%jP w S
請你不要走 別讓我等候
*SW,`0mK)L.@6u 我從沒強求 願做你隻狗

良友 發表於 2005-6-22 01:33 PM

VIVIENNA

johnwu 發表於 2005-6-22 01:43 PM

路過....

頁: 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 [136] 137 138 139 140 141 142 143 144 145

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.