娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
twh1110
發表於 2005-6-24 12:19 AM
[quote]Originally posted by [i]Asurada129[/i] at 2005-6-24 12:17 AM:
$IIU r5K!h0y0L
K6V9X_4c6\dK-gW.O
古利拿係海個班係前列....
5n2H,r'h2D s$p}(L
3O@2LS$`f
海鬥士既實力相差好大...有幾個好似仲廢過白銀
kNB'A:x"G{