娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
roykenroy
發表於 2005-7-26 12:08 AM
[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-7-26 12:06 AM:
7L|*A$PR&y.s p
f-B/o5u:~?ilg
+^%z.m\(P(q
@5yI,wc+?o&[/i
haha 唔狗你講la :P