娛樂滿紛 26FUN's Archiver

simen022787 發表於 2005-7-26 03:44 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-7-26 03:43 AM:
lM%Y%DT%k
{~N@+s D%v B'V\j:Mu
*Fm^_|l5H
WA!!  :P  係就好la,,   'Rd W&f#vrN
但我知你一在,,
/~1}9e/V'|8~(r$o 實會有多多人來 :(  
Fo@OBtg|V hahhaha
6E[KWj9f9Tr n u XEK3\#X*M
simen simen<-----人氣皇后 [/quote]
-nG?dD? 係就好啦:(

tenmadio 發表於 2005-7-26 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-07-24 03:44:
9t N4Dn] `Ro/D)q6N[s`LI
係就好啦:( [/quote]
(t9e4O8O/OZe)Q YXt k)T7`:G@
&X!ts!Ze'z}P5\#e*p.Y
:P  當inn 係 la
A){[&z9}6I#qv;qn VST#V'{8h"it
simen simen 係26fun geh 開心果 :D:D
8m~0A:Q!d#u n
^CHH p 你在時實有好多人開開心心 talk ga la !!!!! :D
Qh,im)`3L O8Q8W{#{s$u kj
我都好開心 :D

tenmadio 發表於 2005-7-26 03:50 AM

[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-07-24 03:44:
0_R c R sa$J
X;w9`tUz.C-B[O 係就好啦:( [/quote]AmpmO$B
An,ci,TVo2f9CH
Q"C;Y LW:U
simen simen
(|8OSv1o g ha eFdb0H"D;y9R
除了雞翼, 你有其他您喜歡吃的東西嗎?

tenmadio 發表於 2005-7-26 03:51 AM

[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-07-24 03:40:
0dq0Z~1D M9A jW)\P
2人世界﹖:P [/quote]&xj:C/B.K1N
]J qo.D/M
\7S9\G6_8j%w
<----邪笑中

simen022787 發表於 2005-7-26 03:56 AM

[quote]Originally posted by [i]tenmadio[/i] at 2005-7-26 03:51 AM:4Z-~UyW4lZ&`.U
3Cp0n6TQ [
*y0]^B#G5h5GK
KFj^PoTr/B5b;x
<----邪笑中 [/quote]
P3l x6~I r 你想點﹖

tenmadio 發表於 2005-7-26 03:58 AM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=55870&fpage=1&highlight=%2Bsimen022787[/url]    D^#y"qt1N9\%D%`kH
simen simen 真 ham six

tenmadio 發表於 2005-7-26 04:00 AM

[quote]Originally posted by [i]simen022787[/i] at 2005-07-24 03:56:
`|"M6r6i&aB1B2r &a3^?o OV1[vc/t
你想點﹖ [/quote]*C0QO$x'J5b9k'c

1U Q\*]'G^@
4f[v,Z3rx hehehe   :P
G,v0M&DqU\B!y 以家有冇人
\Ntuo.J!\X3L 你話 leh ;)

tenmadio 發表於 2005-7-26 04:04 AM

唔晒驚wor :P
8^%V6n vN3lU:[ 我有唔係星星王 ! :D

tenmadio 發表於 2005-7-26 04:05 AM

點解你未睡 geh?

tenmadio 發表於 2005-7-26 04:21 AM

simen simen 閃了???

tenmadio 發表於 2005-7-26 04:58 AM

me 閃 too bye bye

abcde1918 發表於 2005-7-26 08:55 AM

有冇人呀

abcde1918 發表於 2005-7-26 09:10 AM

冇人係度,好悶

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-26 09:37 AM

大家好
&P/x"Hv.Gd 等我報個到先:D"e"e Z)F&au~&?v

4q,i[Kd,F 琴晚清完aio板;~;X8{)sBfy
今日清板務區

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-26 09:46 AM

嘩!!! 吹水板幾時變左做「飲食板」架?!!:o

invisible 發表於 2005-7-26 09:48 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-26 09:37 AM:
#V#Pq+|/|q*q 大家好:CtVKfTZ+u!XCKj
等我報個到先:D
Q"]] zB;S#{ ?'r/M
zkt7oM1T 琴晚清完aio板.[*k/Go7cwJ9[
今日清板務區 [/quote]K.B4_ t7e
樂哥dX S$Oamu|:L
我想問你係咪delete左我係阿Ben既看似孝順其實不孝的回覆?

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-26 09:55 AM

[quote]Originally posted by [i]invisible[/i] at 2005-7-26 09:48:EF:[ F8?,U
vcuREPt
樂哥f O2[%P,UT
我想問你係咪delete左我係阿Ben既看似孝順其實不孝的回覆? [/quote]
.r0\:v9Fq 轉去堆填區啦
6R{2UU\)^2} 好文區唔容許呢種類型既爭拗
JCei3l2L&a FM;U:[7p3]bf8lv4_
而且我已經出左warning topic俾所有人睇

fatfatdragon 發表於 2005-7-26 10:00 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-26 09:46 AM:\:w3P.NP8N3c
嘩!!! 吹水板幾時變左做「飲食板」架?!!:o [/quote]8{%kTKa7iu U7y
!j"h)u AW1U r*M
最近...1C:p5k"c\!|P*fwEN5o
我覺得有問題... t+q0xw!h&qs
每日半版飲食天地...
k"J1\u;@a/CP Y `WP^ p,@
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-7-26 at 10:03 AM [/i]]

fatfatdragon 發表於 2005-7-26 10:01 AM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-26 09:55 AM:J-`O d)@0r+J1Y
p*w|yST,Xa
轉去堆填區啦%r0U7qboag4PO
好文區唔容許呢種類型既爭拗
"lTz!| td"y,s8` @
S| h:L1Yu 而且我已經出左warning topic俾所有人睇 [/quote]!Yexcy]

WK(Q\x%bO{vk-@ totally agree.
,w p$} ^(eb;v C 爭拗唔停+上有人火上加油...

tenmadio 發表於 2005-7-26 10:04 AM

我者[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-07-24 09:46:
:t\WO%fHjDs"X~ 嘩!!! 吹水板幾時變左做「飲食板」架?!!:o [/quote]ns6s ||wSmTC P
j/l+N5V#Oe`

Y+}CY'}V}Y-f hahhaha:P:lol::D+Hee,X.Y,{[
我都唔知
4_1k*p!kC^ LOJmX;X;~w)Q
但我好開心好多人很分享美食!!!!

頁: 2169 2170 2171 2172 2173 2174 2175 2176 2177 2178 [2179] 2180 2181 2182 2183 2184 2185 2186 2187 2188

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.