娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
Asurada129
發表於 2005-7-31 01:18 PM
[quote]Originally posted by [i]neptune1122[/i] at 2005-7-31 01:13 PM:
3`d II"I4lR+v
SrlO vx
我也不知到!!
p({ ]6R6~$g#n y9U;{
msn改了有個叫阿紀,[color=Red]阿樹(Aki)[/color]的名!!
`X0P.@ N Da@l9@
你只要記得我的mail叫ckl9013就OK啦!! [/quote]