娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
月月鳥
發表於 2005-6-24 10:55 PM
[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-6-24 22:54:
m ZS#Ie,|)}
7u xD j/ud1F!Y
55(打電話中):P:P:P [/quote]
.B)Ql JTNs
00仔,有人同您鬥ar(老遠地叫)
stone86
發表於 2005-6-24 10:56 PM
[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-6-24 10:52 PM:
)sG5d_*d/[zj
:f:p!DG6Ibf'~ H Ib
你梗係冇睇過啦!#5