娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» [鎖貼]版友傾訴熱線第二輯經已播放完畢,多謝大家支持
左輪仔
發表於 2005-8-1 03:15 AM
[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:12:
0K&k&bPWh$}t9bk*}E
/t_/^i:w#SE q"Ms#H
頂心參.....兩分鍾前仲打黎...你話著唔著???