娛樂滿紛 26FUN's Archiver

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:15 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:12:0K&k&bPWh$}t9bk*}E
/t_/^i:w#SE q"Ms#H
頂心參.....兩分鍾前仲打黎...你話著唔著???
dA:Sz/y/Xc9y 放心.....佢一定冇運行.........?/c ~/Om"CG#x
媾返佢條仔都仲得.......不過唔會行......`Nc%{*X&Q}] l0IZ
睇心情啦....訓醒可能唔記...哈哈哈 [/quote]PE6p7U v:Hxu}/| {d(b
生力清啤:lol::lol:7|yU3eo6Ys}sE
唔好幫自己搵藉口喇,你係咪對你個fd有意思先:cool:

roykenroy 發表於 2005-8-1 03:16 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-1 03:13 AM:%F5kJ+qW!K7v$_#|W

ru9S,FDEF7i 烈女不怕死 但憑傲氣8s.G"lVJ4hE_U

u G^A f:r'X"_ c~ 絕沒有必要呵你似歌姬..... [/quote]0c7D/?9J&Jh$r,U-h
歌詞入面....條女有左o架.....阿咪唔夠狠....冇行到..... DN C8Tw7US
搞到而家想嫁....冇得嫁.....好笑嘛???????????????

johnwu 發表於 2005-8-1 03:18 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-1 03:15 AM:
'RW2LM\h"f;c{ Y5To)N I.DV
生力清啤:lol::lol:
/tdp\AnY [ XH&H_ 唔好幫自己搵藉口喇,你係咪對你個fd有意思先:cool: [/quote]2rx.a8X V2dSG1[
如果吾係就放條生路lar...UI'})t uR`6l]c6]
當俾面個男friend

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:18 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:16:
'z.i]Z8^
t`+p `)pD 歌詞入面....條女有左o架.....阿咪唔夠狠....冇行到.....
mhWjH Q*v'R2Gw 搞到而家想嫁....冇得嫁.....好笑嘛??????????????? [/quote]
6?6f m%K\.M 咪姐你條件咁好,又點會搵唔到個好男仔呀...睇黎你有d醉意喇:)

roykenroy 發表於 2005-8-1 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-1 03:15 AM:M'I V1` XR6gC _

p)NG z vx 生力清啤:lol::lol:3lo-K0s ]Zy@Ok7k
唔好幫自己搵藉口喇,你係咪對你個fd有意思先:cool: [/quote]
Yx_ x.s)r9Zu\'Z 早幾年...我會咁答.....而家一定唔會...係就就....唔會晒時間.....:ov%v[0v+Dd
媾佢????......受就幾年前啦!!!!明冇?

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-8-1 03:18:P(H3N#K_H

c d I2UG&?#w 如果吾係就放條生路lar...r{\%O!l/g
當俾面個男friend [/quote]
y{-T \K&M)i 係囉,事情都巳過左去喇....

roykenroy 發表於 2005-8-1 03:21 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-1 03:18 AM:
$XC,dh3Fk,Z&{
,h8Oo+oO}"Zs 咪姐你條件咁好,又點會搵唔到個好男仔呀...睇黎你有d醉意喇:) [/quote]2e&Q l+^9fI/Z(L2h"TY
係阿咪執著.....太白痴...太天真......好男人....阿咪可能生得條命唔好....lP9T_+c!]
遇唔到......

johnwu 發表於 2005-8-1 03:22 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:19 AM:
yQ reUQ!fh$H{
"F,}zr/H:l 早幾年...我會咁答.....而家一定唔會...係就就....唔會晒時間..... tq(Yk`(aB
媾佢????......受就幾年前啦!!!!明冇? [/quote]
P"dH)P-_8F1Qk 唔好晒時間同D無胃人鬥氣....同我地傾下開心野好過啦:D

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:22 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:19:
b_9s!S,z#P;h
C9o6x5]4G 早幾年...我會咁答.....而家一定唔會...係就就....唔會晒時間.....
x#O#W9~D2hw 媾佢????......[color=Red]受就幾年前啦[/color]!!!!明冇? [/quote]7Ge bS6q"U
係咩,呢句野係永遠唔會有人保證到一定唔會發生&Xi3b,[kEyL
不過,聽你咁講,你地都幾好朋友果隻黎嫁喎

roykenroy 發表於 2005-8-1 03:24 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-8-1 03:18 AM: r6oGUd

)Bm6xR!fYQ 如果吾係就放條生路lar...x/e]7Ol!^Z6a
當俾面個男friend [/quote]
L3AXk1g9j9K9c 我唔比面男fd...今晚唔會到.....生路比條女...好多次....佢自大....以為冇人攔....
&V9|@U-oG7B ma 因為佢仲細....阿咪比個阻礙佢o者....
bv{?F AQ)p$wi \ 佢既年紀...我行過....:)

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:25 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:21:
e7c?x lW*kEW h's3O(kCG
係阿咪執著.....太白痴...太天真......好男人....阿咪可能生得條命唔好....ko `$Y-b O+F
遇唔到...... [/quote]RzWB1L$XNF)iQ
傻啦,點會遇唔到丫~
Th#g7kgAK 只係時機未到咋,遲下,$O;f,J|d6V]
d追求者由青衣排到去清水灣添呀

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:26 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-8-1 03:22:
9Jz,@ P)b:`_4xP6t ue g P"CB*_
唔好晒時間同D無胃人鬥氣....同我地傾下開心野好過啦:D [/quote]+M,e d%q.G0ZMg0N
55~

johnwu 發表於 2005-8-1 03:26 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:21 AM:
[B0C1T;M{;c/{,H:x y
4n9l*v/Q Df} Bp 係阿咪執著.....太白痴...太天真......好男人....阿咪可能生得條命唔好....
'_ l@6m`ZQ 遇唔到...... [/quote]
|8m/G2ba %h Q6A5Q,P
送首歌過你, 衣加未遇到, 遲D 實有!
k jba\\\ u)O5T5OuR
葡萄成熟時  
Jx K*sT"{v g 歌手:陳奕迅 |  作曲:Vincent Chow/Anfernee Cheung
x-nG:ZN%J:SIo 填詞:黃偉文 |  編曲:Adrian Chan
4pZ#r3]8v)P.DZ#Q.{ /zZ,L+y(d,C\4}AH

3D2p tvqXTzU 差不多冬至 早一晚還是有雨3[sI5gy;pH;a V%]
當初的堅持 現已令你很懷疑 很懷疑 @|or(f,|
你最尾等到 只有這枯枝YuM-z_+ZT`Yl

s)h'[OGA 苦戀幾多次 悉心栽種全力灌注
8OAGs&T-sZn(s `r8h5X 所得竟不如 別個後輩收成時
&e-x%s"L5NRj 這一次 你真的很介意p%N1O-CM%b(W
nZH4Srv
*但見旁人談情何引誘*Q.k+_N:yC
 問到何時葡萄先熟透]xgh IO2i8l
 你要靜候 再靜候
S{,i'm E2Bl,G$mY/u  就算失收 始終要守O#?:I#u'{

;E+ga8})Zd%v{|"S  日後 儘量別教今天的淚白流
)NjXi br.U  留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
#kp'M P2K JE%|  也許 豐收 月份尚未到你也得接受
BV#D^3p5E R+]f  或者要到你將愛釀成醇酒
t F'Bfb"_  時機先至熟透*Jx1c)ZR-Fwx
_*[H?~(m
應該怎麼愛 可惜書裡從沒記載 UM'V'a CX2I
終於摸出來 但歲月卻不回來 不回來2F5_7Q.IE V"W8i
錯過了春天 可會再花開H6S L(AH;m

9{ IZ u1ps&f"Z 一千種戀愛 一些需要情淚灌溉f6`;V6`eV$N8QM~
枯萎的溫柔 在最後會長回來
||#c$h"p | J 錯的愛 乃必經的配菜'M#A U4T!B1G

*h1s'TT"_j REPEAT*
T$^2K3wy[:b/PP1r0K 7a2Pb~NVro[
想想天的一邊 亦有個某某 在等候
-OfpF"W 一心只等葡萄熟透 嚐杯酒
`I6y7y`{l,s7d TL p y W&tA c-W
別讓 寂寞害你傷得一夜白頭
T|%WE-N4G*o 仍得不需要的自由 和最耀眼傷口
Z7q{+BL 我知 日後 路上或沒有更美的邂逅
Bn2uht8E%eU+^b,A@ 但當你智慧都蘊釀成紅酒 仍可一醉自救S9JA"| w8d j
誰都心酸過 那個沒有

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:27 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:24: iR(Y)aX{ l
V6f:^m#o+pIW/h
我唔比面男fd...今晚唔會到.....生路比條女...好多次....佢自大....以為冇人攔....
yuV5n\_d 因為佢仲細....阿咪比個阻礙佢o者....!my!W }a i
佢既年紀...我行過....:) [/quote]
\*o-i-b#QR 條女幾多歲呀??

johnwu 發表於 2005-8-1 03:28 AM

左仔有冇link, 我只有mp3

roykenroy 發表於 2005-8-1 03:28 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-1 03:22 AM:%v+j6~^ yKq
5D4\,`,M0?*RS
係咩,呢句野係永遠唔會有人保證到一定唔會發生
xg/UB{(rr J 不過,聽你咁講,你地都幾好朋友果隻黎嫁喎 [/quote]
jWtQl2w 一定唔會,,,而家我好肯定.........
0]T6k'UU 保護唔到你既男人....你要黎做咩??????
2k7q9d@xK8t 睇下今次件事...由頭到尾都好清楚...個男人一句都冇講過.........:mad:

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:29 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-8-1 03:28:agIx!j4Q5{ih"p
左仔有冇link, 我只有mp3 [/quote]
x^2lFec,P,U\ 有呀
)CLg}jMf [wmv]http://jenliky.net/songs/grapes.mp3[/wmv]

roykenroy 發表於 2005-8-1 03:30 AM

[quote]Originally posted by [i]johnwu[/i] at 2005-8-1 03:26 AM:,Rjrnd_E-J BS%k

5u!Rk v2t,Rx.z
J"Qd/Y0W B'mG 送首歌過你, 衣加未遇到, 遲D 實... [/quote]
5B1W;m6b+`0p"|2S thx~~johny Fs&o.k3[V:E
+Y[h f8s9UN
阿咪可能要做老姑婆......

左輪仔 發表於 2005-8-1 03:31 AM

[quote]Originally posted by [i]roykenroy[/i] at 2005-8-1 03:28:@v(~T(ix
p9G8JQ1KO
一定唔會,,,而家我好肯定.........
8GfO"l(v 保護唔到你既男人....你要黎做咩??????
g:s WuQ`M'i |7Wu 睇下今次件事...由頭到尾都好清楚...個男人一句都冇講過.........:mad: [/quote]R vuse$Q*B(?`
原來係咁......
"v0x:b} R4@ 但會唔會係你個朋友根本就唔真心對個女仔呢?

roykenroy 發表於 2005-8-1 03:31 AM

[quote]Originally posted by [i]左輪仔[/i] at 2005-8-1 03:27 AM:1Kc pUznr4b1t

K ~3h"A,jk;B 條女幾多歲呀?? [/quote]F1k V3?l5~L7i7h
屬雞.....好似24...

頁: 2467 2468 2469 2470 2471 2472 2473 2474 2475 2476 [2477] 2478 2479 2480 2481 2482 2483 2484 2485 2486

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.